Onko imetystä harrastavia pareja?
Löytyykö imetystä harrastavia pareja? Millaista on?
Kommentit (26)
Kristiina xx kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Kristiinalle
Aloittaja tarkoittanee ilmeisesti ns. aikuisimetystä. Vauva- palstalla on käyty asiasta vilkastakin keskustelua aiheesta.
Hakusana: aikuisimetus.
Löytyy ja on erittäin nautinnollista, rentouttavaa.
Hakusanalla löytyy täältä ja onhan BDSM-baarin puolellakin aiheesta keskusteluja sekä Fetlifen puolelta löytyy aiheesta useitakin ryhmiä.
Minusta olisi naisena erittäin kiihottavaa nähdä miehen imevän naisen rintaa maitoa saadakseen.
En tiedä, miten nämä hommat menevät, mutta haluaisin istua tuollaisen toisen naisen rintamaitoa imevän miehen kalun päälle siinä tilanteessa ja alkaa nostella ja laskeutua ylös alas nautiskellen.
Täytyy sanoa,että näin naisena,itseäni ajatuksena kovastikin kiihotti tietyssä vaiheessa elämää,siis siinä kun se oli mahdollista, että mieheni voisi nauttia täysinä uhkuvista rinnoistani ja hän voisi ne tyhjentää, ajan kanssa,siihen keskittyen ja nauttien. Mutta käytännössä, ei missään tapauksessa, rinnat olivat niiin kipeät ja arat ettei mitään rajaa eikä siinä ollut tietoakaan,ei pienintäkään, seksuaalisesta nautinnosta. Mutta ajatuksen tasolla ihan kiva.
Nainen imettää. Mieheltä ei maitoa irtoa. Jäikö koulut käymättä?
Vierailija kirjoitti:
Nainen imettää. Mieheltä ei maitoa irtoa. Jäikö koulut käymättä?
Mitähän annettavaa tällä kommentilla oli keskusteluun?
Pitäähän naisen tisseille olla monipuolista käyttöä näin miehen näkökulmasta. Intiimi kahdenkeskinen rakastava ja huolehtiva hetki, jos nainen imettää miestä.
itse nautin kun nainen imee ja minä puristelen sen tissejä, irtoaa tosi kivasti
Olen tuon päässyt kokemaan.. vaimo antoi imeä tissin tyhjäksi. Harmittaa vietävästi kun maidontuotanto hiipui kohta etten päässyt uudestaan. Mutta harrastetaan me tietenkin vieläkin tissileikkejä
Tissiä on ihanaa imeä... myös ilman maitoa. Mutta maidon kanssa taivaallista *nami*. On joskus käynyt niinkin että nainen on saanut pelkästään imettämällä orgasminkin. Sitä imemistä/imettämistä ei kumpikaan halunnut millään lopettaa ;)
imisipä minunkin mieheni... mutta ei..
Kyllä olisi mukavaa päästä maitorintaa imemään. Aikanaan muutaman kerran pääsin maistamaan kun omat lapset oli imeväisiä. Pääkaupunkiseudulla pitkä Hoikka 50v mies ilmoittautuu helpottamaan oloasi ja ehkäisemään rintatulehdusta. enkerrokkaan6969@gmail.xxx eli se normaali pääte tohon xxx tilalle.
53v luotettava herrasmies Turun läheltä haaveilee pääsevänsä imettävän naisen seuraan.
Jos tarvetta saada rintoihin tyhjennysapua niin sp:tä rohkeasti linteet@gmail.com
Kyllä. Puoliso imetti reilun vuoden ikäiseksi. Nykyisin taitaa olla äidinmaidon korvike suositumpi.
Itse käyn säännöllisesti 50+ naisen tissejä imemässä... ja on ihanaa. En luopuisi siitä.
M50v
Aikuisimetys on aika tabu aihe Suomessa. Näyttää kuitenkin herättävän mukavasti keskustelua, tälläkin sivustolla on useampi ketju aiheesta.
Minulla on hyvin muistissa aika jolloin vaimo imetti. Silloin vaimo selvästi olisi halunnut että minäkin imen maitoa rinnoistaan. Aina kun oltiin intiimisti niin hän työnsi nänniä suuhuni :) Tietenkin niitä nuolin ja suutelin vaan en imenyt. Se vaan oli silloin jotenkin niin "ällöä" ettei kiinnostanut. Jälkeenpäin on monesti harmittanut kun ei ryhtynyt toimeen. Imetysaika jäi mieleen varsinkin siitä että silloin vaimo oli erityisen halukas, aina kelpasi. Olen aina ollut tissimies. Vaimo useamman kerran sanoikin että on hänessä muutakin kuin tissit :) Nyt ei enää ole vaimoa mutta tissit kiinnostavat edelleen.
Näitä imetysjuttuja lukiessa on tullut halu että josko vielä pääsisi nauttimaan maitorinnoista. Elikkä jos turunseudulla on nainen joka haluaisi tavata tissejä rakastavan miehen niin ilman muuta olen käytettävissä. Pitelen varmasti rintoja pitkään ja hartaasti. Leikin maidolla ja imen. Muukin seksi on tietenkin mielessä mutta rinnat ovat minulle ne tärkeimmät.
En ole varattu mies. Olen viisikymppinen leski, omaan herrasmiehen tavat. Olen takuuluotettava, voit olla varattu tai et. Yhteyden saa parhaiten laittamalla tekstaria 040 8151828, voi yrittää soittaakin.
Edelliseen lisättäköön että tykkään tisseistä vaikkei olisikaan maitoa :)
Mitä tarkoitat?