Lapsettomat naiset, missä olette?
Jonkun tilaston mukaan kaikista aikuisista ihmisistä noin 80% prosenttia on lapsettomia syystä tai toisesta. No tämä ei kuitenkaan näy millään lailla tuolla deittimaailmassa, vaan ihan päinvastoin.
Olen +40v lapseton mies ja tarkoitus on myös pysyä sellaisena. Olen deittaillut nyt noin parin vuoden ajan säännöllisen epäsäännöllisesti, välillä tietenkin myös taukoa pitäen. Ja sen olen havainnut, että ainakin täälläpäin lapsettomat ja normaalit suomalaiset naiset toivomassani ikähaarukassa (40-52v) ovat todella harvinaisia. Asun pääkaupunkiseudun ulkopuolella alueella, jossa 100 km:n säteellä on noin +300 000 asukasta.
Missä te kaikki piileskelette, oletteko muka kaikki parisuhteissa tai muuten vaan deittailemattomia yksilöitä?
Kommentit (52)
En deittaile. Nautin usein laatuaikaa itseni kanssa kotona tai saatan käydä vaikkapa konsertissa.
Mistähän ihmeestä olet tuollaisen 80%:n tilaston löytänyt? Esim. Tilastokeskuksen mukaan Suomessa asuvista 40 vuotta täyttäneistä naisista 21 prosenttia on lapsettomia.
Asun ulkomailla. En ole deittipalveluissa. Tykkään mieluummin tavata ihmisiä normaalisti ja sitten jos joku kiinnostava tulee vastaan, otan selvää onko hän sinkku.
En deittaile ja sama kuin edellä todettu, jos sopiva mies tulee muuten liikkuessa vastaan niin sitten tulee. Viihdyn kyllä parhaiten omissa oloissani.
Suurimmalla osalla tuntemistani 50+ naisista on lapset jo sen verran vanhoja, ettei ne pääse deittailua haittaamaan.
Istumme kotona ja katsomme tv tä. Huomenna huvireissu Ahvenanmaalle.
Hyvää Pääsiäistä!
Täällä yksi, mutta vaikeusaste on vielä korkeammalla kun etsin kinkyä miestä.. Huoh.
Minäkään en etsi miestä. Vain huonoja kokemuksia deittirintamalta. Miehet etsii jotain ruuanlaittajaa ja siivoojaa, vaikka mitä lupailisivat.
Ja olen lisäksi harkinnut lapsen tekemistä yksin. Minulla ei ole edes aikomusta pysyä lapsettomana.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi, mutta vaikeusaste on vielä korkeammalla kun etsin kinkyä miestä.. Huoh.
Joo vähän sama.
N35
Tuossa on se ongelma että yksi iso syy miksi naiset haluavat pariutua, on perhe ja elintason nousu.
Kun ei haluta lapsia, ei haluta miestäkään. Tai jos halutaan, rima on korkeammalla.
Naiset eivät myönnä tätä, mutta näin asia on.
Vierailija kirjoitti:
Kinky mies tarkoittanee miestä joka alistaa sinua?
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla tuntemistani 50+ naisista on lapset jo sen verran vanhoja, ettei ne pääse deittailua haittaamaan.
Olen nainen, mutta en treffailisi miestä jolla on minkäänikäisiä lapsia. Koska:
- ne lapset voi tehdä lapsenlapsia, enkä halua sellaisiakaan elämääni (esim mun koti on lapsilta kielletty alue - en siis voisi ikinä asua yhdessä vanhemman kanssa).
- lisääntymiseen on johtanut arvomaailma, jota en hyväksy. Eli vanhemman tapailu olisi poissuljettua jo siitäkin syystä, eikä "rikosta" vähennä se että lisääntyminen on tehty x-vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän ihmeestä olet tuollaisen 80%:n tilaston löytänyt? Esim. Tilastokeskuksen mukaan Suomessa asuvista 40 vuotta täyttäneistä naisista 21 prosenttia on lapsettomia.
Kiitos kun korjasit, kirjoitin kiireessä enkä ehtinyt oikolukea. Siis nimenomaa noin päin. että suunnilleen 80% kaikista aikuisista ON lapsia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kinky mies tarkoittanee miestä joka alistaa sinua?
Kutakuinkin niin, d/s-suhde siis. Ei mitään perheväkivaltaa.
Minä asun susirajalla. Tuntuu, että täällä miehet on liian konservatiivisia mun makuun.
Kyllä meitä vapaaehtoisesti lapsettomia 50+ löytyy kyllä. Samanmoisen miehen kun joskus vielä löytäis.
En deittaile. Tapaan ihmisiä harrastuksessa ja töissä ja kulttuurielämässä ihan luonnollisesti. Mitään tarvetta pariutumiseen ei ole.