Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko puhelukammoinen?

Vierailija
11.04.2022 |

Vai et? Tunnen monia, jotka eivät uskalla soittaa tai vastata puhelimeen. Näitä oli jo lankapuhelinaikoina, mutta tuntuu, että nuoremmissa vielä enemmän.

Itse en ole. Lapsena kaveri pyysi soittamaan ties minne hänen puolestaan, koska itse ei uskaltanut. Jotenkin puhelimessa on vaan tuntunut aina luontevalta puhua.

Ja en siis kritisoi, kiinnostaa vaan. Myös ikä olisi kiva tietää. Itse olen yli 40v.

Oletko puhelukammoinen?

Vaihtoehdot

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluiten soitan asiani. Saa asian useimmiten kerralla selväksi.

Kirjoitettuna väärin tulkinnan riski on suurempi

Päin vastoin: puhelimessa voi kuulla väärin, unohtaa mitä toinen sanoi jne, kun taas kirjoitettu teksti todistaa yksiselitteisesti, mitä haluttiin sanoa.

No jaa, puheluille on paikkansa ja sähköpostille on omansa, tämän nyt ymmärtävät ihan kaikki.

Vierailija
22/28 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa kun puhelin soi. Välillä "piilotan' puhelimen ettei tarvitse tietää onko joku soittanut. Jos voisin niin luopuisin koko puhelimesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole puhelukammoinen. Puhelun aikana saa asiat paljon paremmin selvitettyä kuin tekstiviestillä tai sähköpostilla. Ja ennen kaikkea varmuus, että viesti on mennyt perille, mikä sähköpostin ja tekstiviestin kautta jää välillä hyvin epäselväksi. En oleta ihmisten lukevan sähköpostejaan joka päivä, koska en itsekään niin tee.

Vierailija
24/28 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota minkäänlaiset puhelut ja vastaan aina myös tuntemattomaan numeroon. N27

Vierailija
25/28 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää puheluista, mutta en nyt sanoisi että kammoan niitä (enää). Joudun vähän tsemppaamaan että saan jonkun virallisen puhelun hoidettua, ja tuntemattomiin en vastaa ellen odota puhelua.

Vierailija
26/28 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan jutella puhelinmyyjien kanssa. Kuunnella ihania miesääniä ja myös nais käy. En ikinä tilaa mitään. Vastasin että en ole.

Vierailija
27/28 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosin sähköpostia ja viestejä, mutta en todellakaan kammoa puhelinta. Saapuvat puhelut usein screenaan eli annan mennä vastaajaan ellen tunne numeroa enkä odota puhelua. Numeroni on salainen ja olen lisäksi tehnyt markkinointikiellon enkä koskaan osallistu kilpailuihin tms, joihin pitäisi antaa oma puhelinnumero, joten puhelinmyyjät eivät soittele.

Vierailija
28/28 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyisin mutta lapsena en ollut.

Jossakin välissä minusta vain tuli tämmöinen.

Ja ikää 35v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi