Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, voisitteko seurustella miehen kanssa, jolla on taustaa lähisuhdeväkivallasta?

Vierailija
18.08.2022 |

Tapasin tinderin kautta erään miehen nyt toista kertaa, ja näillä treffeillä otti puheeksi edellisessä suhteessa tapahtuneen väkivaltaisen yhteenoton exänsä kanssa. Kuulemma hän vain ylireagoi hieman, mutta exänsä provosoi tilanteen siihen pisteeseen, että oli täytynyt käyttää väkivaltaa.

En tiennyt mitä sanoa ja menin hieman lukkoon. Nyt miehen lähdettyä aloin miettimään asiaa, ja en oikein tiedä mitä tästä pitäisi ajatella. Mies on niin hurmaava, viehättävä, pirteä, huomaavainen ja kohtelias, komeakin vielä sekä todella taitava sängyssä... Mitä te olette asiasta mieltä? Mies vannoi, että on muuttunut mies.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuhan noita. Kukapa ei virheitä tekis ja kyllä ihminen voi muuttua.

T. entisen väkivaltarikollisen kanssa naimisiin mennyt aikoinaan ja nyt onnellisesti naimisissa ilman ongelmia

Vierailija
2/39 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa vastaus olla monen kohdalla kyllä. "Sehän on muuttunut". Salli mun nauraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy kaukana tommoisista!!!

Vierailija
4/39 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mies on rehellinen ja se kertoo jo jotain. Kyllä minä uskon että on mahdollista muuttua.. Sitä paitsi jos yhdestä kerrasta kyse, niin eihän se nyt maailmanloppu ole. Mene ja tiedä..

Vierailija
5/39 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en uskaltaisi jatkaa näkemistä 

Vierailija
6/39 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan ne vannoo olevansa muuttuneita. Voihan se olla tottakin ja todennäköisesti on koska hän kertoi asiasta heti eikä vasta myöhemmin. Eli tiesi että saisit asian kuitenkin selville joten kertoi rehellisesti itse. En itse silti uskaltaisi ottaa riskiä.

Vierailija
7/39 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan ne vannoo olevansa muuttuneita. Voihan se olla tottakin ja todennäköisesti on koska hän kertoi asiasta heti eikä vasta myöhemmin. Eli tiesi että saisit asian kuitenkin selville joten kertoi rehellisesti itse. En itse silti uskaltaisi ottaa riskiä.

Voi hellanlettas....

Vierailija
8/39 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon.

Vierailija
9/39 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan oli mieheltä varoitus sulle "jos alat jotai nalkuttaa saatan käydä käsiksi".

Run girl, run.

Vierailija
10/39 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi. Kyllähän ihmiset voivat muuttua, mutta en ehkä uskaltaisi ottaa riskiä. Tommonen olis tosi kova paikka mulle hyväksyä.

Vierailija
11/39 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakohan kertaa olen jo ilmiantanut tämän provon...

Vierailija
12/39 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo jo kertoo, että tod näk mies ei ole muuttunut, koska syyllistää eksäänsä väkivallasta eikä ota itse vastuuta omasta käyttäytymisestään. Ei se "provosointi" oikeuta mitään fyysistä väkivaltaa, vaan vastuu on aina tekijällä itsellään.

Jos mies ei ole esim terapiassa käsitellyt tapausta ja omia väkivaltaisia piirteitään, niin on vain ajan kysymys koska tulee seuraava fyysinen yhteenotto. Ja selitys on tottakai tuo perinteinen "kun sä provosoit"...

Vierailija
13/39 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kilttikset ei näille naisille kuitenkaan kelpaa, kun se Zäpä on niin ihana aina silloin kun ei lyö.

Vierailija
14/39 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli j ännämies sai jo ekalla tai viimeistään tokalla kerralla.

Vierailija
15/39 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN.MISSÄÄN.OLOSUHTEISSA.

T.5 vuotta hakkaavan exän kanssa, pääsin eroon vasta kun sain paikan turvakodista. Ensin ihana, rakas, kehuu yms.sitten paljastuu narkkaavaksi psykoksi.

Ap kierrä helvetin kaukaa, toi on heti eka varoitusmerkki- se on tehny sen kerran, oota vaan kun käy niin että jätkä vähän "ylireagoi " myös sun kanssa!

En halua samaa paskaa sulle, varo

Vierailija
16/39 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ikinä milloinkaan.

Vierailija
17/39 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa-ajallaan saa tehdä mitä haluaa, kunhan töissä on hereillä.

Vierailija
18/39 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos se on taitava sängyssä jo siinä vaiheessa kun toiset treffit menossa niin anna palaa vaan.

Vierailija
19/39 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se muuttua. Itse ainakin olen oppinut jo pitämään turpani kiinni kun minua haukutaan, jos antaisin takaisin niin sattuisi muuallekin kuin sydämeen.

Just tuossa kuuntelin toistakymmentä minuuttia loukkauksia. Jospa olisin huomenna lähtökunnossa. Jos olen elossa.

Vierailija
20/39 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä. En ottaisi riskiä. Provosoituna väkivaltainen on todella vaarallinen, koska et voi ikinä tietää, mistä mies päättää provosoitua. Asian vähättely tekee sen vielä pahemmaksi. 

Arvosta nyt itseäsi sen verran, ettet altista itseäsi väkivallalle!!!

Minä jätin miehen, joka oli ollut väkivaltainen läheisiään kohtaan, ja jolla paljastui olevan vihanhallintaongelmia. Väkivallasta hän kertoi vasta 4kk suhteen jälkeen, vihanhallintaongelman huomasin itse. En jäänyt odottamaan, että henkinen väkivalta konkretisoituisi. Pitkään jaksoi esittää kunnollista, ja menin lankaan. Olen joka päivä helpottuneempi, että pakenin suhteesta, vaikka sainkin valitusta perääni, että tein yksipuolisen päätöksen eikä hän tullut kuulluksi. Hitto, olin kuullut ja kokenut tarpeeksi ja selittänyt asian kirjallisesti juurta jaksain.