Söin sit pellillisen pitsaa.
Kommentit (20)
Ihanaa. Nyt vielä vähän oltta tai kokista päälle ja sit kivasti pötköttelemään.
Vierailija kirjoitti:
Etkä syönyt. Se ei ole mahdollista.
On se. Valitettavasti :/
Vierailija kirjoitti:
Mutta hän ei kertonut pellin kokoa. Pikku peltejä kopioita löytyy lasten lelu osastolta,J ossa keittö tarvikeita mini koossa ja aitoa materiaalia.Kestää siis sähkö hellan uunin pieni mini pelti.
No mitä sitten. Joskus elämästä pitää nauttia ja jos on nälkä pitää syödä.
Turhaan morkkistelet.
Ei kuulosta kovin paljolta. Itse tilaan usein 3 pizzaa pizzeriasta ja syön ne kerralla. Isolle miehelle 3 normikokoista pizzaa sopiva määrä.
Ja huomenna teet uuden aloituksen kehopositiivisuuteesi liittyen.
Mahtaa tulla melkoiset jöötit tuollaisen seurauksena.
Vierailija kirjoitti:
Turhaan morkkistelet.
No ei kyllä ollut edes nälkä. On ollut vaan tällaista ahmimishäiriötä tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta hän ei kertonut pellin kokoa. Pikku peltejä kopioita löytyy lasten lelu osastolta,J ossa keittö tarvikeita mini koossa ja aitoa materiaalia.Kestää siis sähkö hellan uunin pieni mini pelti.
Siis ihan normaali kai. 35 x 40.
Vierailija kirjoitti:
Millaista täytettä oli pizzassa?
Parsakaali, feta, ananas, punasipuli. Ei välttämättä kaikkien herkkua. itse kyllä tykkään. Kuten näkyy.
Itse harrastan tuota samaa, ahmimista mutta itseinhossa oksennan kunhan vain olen syönyt ensin itseni kamalaan ähkyyn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan morkkistelet.No ei kyllä ollut edes nälkä. On ollut vaan tällaista ahmimishäiriötä tässä.
No sitten se on eri asia mutta ei se morkkis nyt auta. Kyllä minusta saa syödä myös mielihyvään silloin tällöin, vaikkei olisi nälkä. Ajattele että nyt meni koko pelli mutta jos ensi kerralla sitten vaikka vaan puolet.
Vierailija kirjoitti:
Itse harrastan tuota samaa, ahmimista mutta itseinhossa oksennan kunhan vain olen syönyt ensin itseni kamalaan ähkyyn
Mulla on myös joskus päättynyt oksentamiseen, mutta yritän nyt vältellä sitä.
Sitä saa mitä tilaa. Nyt vaan levon kannalta, kestää joku en tovi ennenkuin sulaa.
Noin kasvistäytteisiin ei usko naapurin hampaaton hevonenkaan, eivät mammat syö kasviksia. Oikeat täytteet lienee olleet luokkaa meetvursti ja pekoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan morkkistelet.No ei kyllä ollut edes nälkä. On ollut vaan tällaista ahmimishäiriötä tässä.
No sitten se on eri asia mutta ei se morkkis nyt auta. Kyllä minusta saa syödä myös mielihyvään silloin tällöin, vaikkei olisi nälkä. Ajattele että nyt meni koko pelli mutta jos ensi kerralla sitten vaikka vaan puolet.
Taitaa olla sellainen ruokalaji, joka menee aina ahmimiseksi. Pitäis melkein olla kokonaan tekemättä. Se on vain sellainen hyvä kaappien tyhjennysruoka.
Vierailija kirjoitti:
Noin kasvistäytteisiin ei usko naapurin hampaaton hevonenkaan, eivät mammat syö kasviksia. Oikeat täytteet lienee olleet luokkaa meetvursti ja pekoni.
Syön vain kasvis- ja kalaruokia. Pitsaan laitan sitten fetaa tai esim aurinkokuivattua tomaattia suolaisuutta tuomaan.