Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sydän alkaa tykyttää kun poistun asunnossta

Vierailija
11.04.2022 |

Mitä voin tehdä? Onko tähän lääkitystä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma homma jos ei tykytä asunnossa ollessa.

Vierailija
2/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkihäiriö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma homma jos ei tykytä asunnossa ollessa.

Tykyttaa mutta normaalisti.

Vierailija
4/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paniikkihäiriö.

Eikö siihen kuulu paniikki kohtaukset?

Vierailija
5/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se on häiritsrvää, suosittelen lääkärikäyntiä. Ehkä saat betasalpaajat.

Vierailija
6/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistukseen ja paniikkiin auttaa ravintohiiva. "Nutritional yeast". Luontaistuotekaupasta.

Vierailija
7/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paniikkihäiriö? Itsellänikin oli aikaisemmin niin että oli vaikea lähteä asunnosta. Lääkkeillä siitä onneksi selvisin. Rajoittaa elämää todella paljon.

Vierailija
8/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos se on häiritsrvää, suosittelen lääkärikäyntiä. Ehkä saat betasalpaajat.

Tunne rinnassa ja soi korvissa. Enkä uskolla urheilla kun syke on jo rauhallisesti kävellessä 140.

Vierailija
9/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän liikuntaa? Aloita rauhallisilla, päivittäisillä kävelylenkeillä.

Vierailija
10/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko paniikkihäiriö? Itsellänikin oli aikaisemmin niin että oli vaikea lähteä asunnosta. Lääkkeillä siitä onneksi selvisin. Rajoittaa elämää todella paljon.

Minulla ei ole ongelmia poistua asunnosta ja haluaisin käydä joka päivä ulkona mutta ahdistaa että syke on aina korkea kun menen ulos.

Vierailija
11/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian vähän liikuntaa? Aloita rauhallisilla, päivittäisillä kävelylenkeillä.

Kävelen kaikkialle joten en usko että huono kunto. Kauppana tulee käveltyä koska en omista autoa. Mutta tuo korkea syke alkanut häiritä. Kotona leposyke on ihan normaali.

Vierailija
12/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mutta varmasti Sinun pitää käydä lääkärissä ei tiedä mistä johtuu!

Vierailija
13/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama. Olen miettinyt, että itselläni on paniikkihäiriö. Tämä koskee vain omaa piha-aluettani. Ahdistaa kävellä ulkona, kun kerrostaloja joka puolella, tuntee itsensä jotenkin liian " paljaaksi". Kun olen isäni omakotitalossa, voin touhuta pihalla päivät pitkät, ilman mitään ongelmia.

Vierailija
14/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama. Olen miettinyt, että itselläni on paniikkihäiriö. Tämä koskee vain omaa piha-aluettani. Ahdistaa kävellä ulkona, kun kerrostaloja joka puolella, tuntee itsensä jotenkin liian " paljaaksi". Kun olen isäni omakotitalossa, voin touhuta pihalla päivät pitkät, ilman mitään ongelmia.

Onko tälläinen sitetn haitallista sydämelle? Kannattaako puhua lääkärille? Itseä alkanut vaivaa kun syke jatkuvasti korkea ulkona... Haluaisin hengata ulkona ja ottaa rennosti mutta sydän vain hakkaa. 

Vierailija
15/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla ahdistunut tietämättään?

Vierailija
16/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panikki häiriön saa ainakin lääket terveysasema.En tiedä pääsetkö terapian myös? Taita terapia ajat julkinen sektori olla korona takia täytetty ja jonotus aika seuraava 2 vuotta?

Vierailija
17/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panikki häiriön saa ainakin lääket terveysasema.En tiedä pääsetkö terapian myös? Taita terapia ajat julkinen sektori olla korona takia täytetty ja jonotus aika seuraava 2 vuotta?

Miksi minun pitäisi terapiaa, jos ei ole mitään ongelmaa lähteä ulos? haluaisin vain tuon tykytyksen loppumaan. Tänäänkin oli ihana kävelle kevät auringossa ulkona mutta toi tykytys häiritsi kovasti. Ja kun kävelin ylämäkeä, en meinannut henkee saada. JA oon normaalipainoinen alle 30 vuotias. Anemiaa ei ole, verikokeet otettu. Sydänfilmikin tehtiin about 2 vuotta sitten en usko että siinä edelleenkään olisi mitään poikkeavaa. Leposyke kotona aina normaali. 

Vierailija
18/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla ahdistunut tietämättään?

Voi. Fyysiset oireet voivat olla ensimmäisiä merkkejä.

Vierailija
19/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin kuitenkin nyt lääkäri ajan jos antaa sitten jotain lääkkeitä tähän. Ap

Vierailija
20/25 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää että olen sairastanut nuorena ahdistusta, mutta olin silloin aika pelokas, nyt rohkaistunut, vielä jonkin verran ujo,mutta onkohan voinnut jäädä joku stressi päälle? Että stressaan ulkona ja en tajua sitä? Kun mmistä sen tietää jos on aina ollut nuoresta asti tälläinen olotila? Ennen ei vain ole sydän tykyttänyt häiritsevästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän