Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä tästä talosta?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso putkiremontti tulossa

Vierailija
22/43 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tossa on toi kaksikerroksinen talo naapurissa, eli mitään yksityisyyttä ei pihalla ole.

Tuon lisäksi se on vääräsä maassa, väärässä kaupungissa ja väärässä lähiössä. Hintaakin on melkein nelinkertaisesti, kohdehan on kuitenkin vain tuulahdus 70-luvulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkovärit on aika kivat. Kesähelteillä valkoinen talo on parempi kuin tumma ja vihreä väri on nätti.

Vierailija
24/43 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyy kaikki tarvittavat tilat ja tilojen jaottelu sekä pohjapiirros hyvä. Erillinen keittiö ja ruokailutila. Takkahuone, kodinhoitohuone. Tarpeeksi tilaa. Kelpaisi. Jos tykkäisin asua Stadissa.

Minun mielestä pohja on ihan omituinen, kun keittiön läpi mennä suihkutiloihin.

Vierailija
25/43 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian pieni piha täynnä romua. Verholaudat pitäisi purkaa, ahdas tila ruokapöydälle, keittiö omituinen läpikulkutila, eteiseen ja käytävään menee hukkaneliöitä, ulkolaudoituksen vihreä pitää ainakin maalata piiloon, turha tekotakka jne. jne.

Ulkolaudoituksen vihreä on mun mielestä parasta talossa. :)

Vierailija
26/43 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisätilojen räpeltämisellä yritetty saada näyttämään tuoreemmalta ja saatu kosteusvauriot jne. piiloon.

Vierailija
27/43 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olohuoneen ikkunan ja terassin välistä kulku kellariin? Jokin outo kuoppa tai lattiation tila näkyy kuvissa.

Vierailija
28/43 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edulliset lämmityskulut ja merikin pilkistää. Sijainti ihan ok. Ilmeisestii pientä laittoa kuitenkin vaatii. Halvahkohan tuo muuten.

Öljylämmitys edullinen? Sukulainen osti juuri säiliöllisen öljyä, maksoi 6000€ eikä riitä vuottakaan. En ikinä ostaisi asuntoa, joka lämpiää öljyllä. Hinta voi vielä kallistuakin.

Vierailija
29/43 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edulliset lämmityskulut ja merikin pilkistää. Sijainti ihan ok. Ilmeisestii pientä laittoa kuitenkin vaatii. Halvahkohan tuo muuten.

Öljylämmitys edullinen? Sukulainen osti juuri säiliöllisen öljyä, maksoi 6000€ eikä riitä vuottakaan. En ikinä ostaisi asuntoa, joka lämpiää öljyllä. Hinta voi vielä kallistuakin.

Kesällä ei tarvi lämmittää välttämättä ollenkaan.

Vierailija
30/43 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa aina hälytyskellot soida, kun näen että jossain tilassa on tehty kuten tämän talon keittiössä, eli laitettu kahta eri ja täysin eri tyylisuunnan materiaalia: tässä tapauksessa modernia viiluovea ja romanttisen tyylistä peiliovea. Se kertoo, että joko on itse tuunailtu jotain keittiössä eikä ole ollut varaa, tai viitseliäisyyttä tehdä kunnolla, tai on pihistelty ihan kaikessa.

Vierailija
31/43 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiöremontilla saisi keittiön kuntoon, voi laittaa sellaiset kaapit kuin haluaa ja kaksi tiskiallasta. Jos olisin ostaja, miettisin noin.

Vierailija
32/43 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkaa aina hälytyskellot soida, kun näen että jossain tilassa on tehty kuten tämän talon keittiössä, eli laitettu kahta eri ja täysin eri tyylisuunnan materiaalia: tässä tapauksessa modernia viiluovea ja romanttisen tyylistä peiliovea. Se kertoo, että joko on itse tuunailtu jotain keittiössä eikä ole ollut varaa, tai viitseliäisyyttä tehdä kunnolla, tai on pihistelty ihan kaikessa.

Peiliovea?

Laatat on kyllä erilaisia myös.

Vierailija
33/43 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokkeli näyttää liian matalalta. Jossain kohtaa mielestäni jopa ulkoverhouslaudat osuivat melkein maahan. Nostaa kapillaarisesti kosteutta ulkoseiniin, jos näin on.

En ostaisi.

Vierailija
34/43 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keittiöremontilla saisi keittiön kuntoon, voi laittaa sellaiset kaapit kuin haluaa ja kaksi tiskiallasta. Jos olisin ostaja, miettisin noin.

Lisää lasku- ja työtilaakin saisi rempalla, nyt sitä on kuvauksesta huolimatta liian vähän, sekä ison pakastimen jääkaapin vierelle.

Vierailija
35/43 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostamista harkitset, teetä kuntotutkimus, kustannusarvio isoimmista remonteista ja homekoira paikalle myös.

Vierailija
36/43 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ostamista harkitset, teetä kuntotutkimus, kustannusarvio isoimmista remonteista ja homekoira paikalle myös.

Myyjänkin kannattaisi, nykyään voi joutua korvaamaan jos viat löytyy vasta ostajan asuttua jo talossa.

Vierailija
37/43 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on mun koti.. alkaa olee liian pieni mulle ja koiralleni

Vierailija
38/43 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksinuket vie jo liikaa tilaa? Aijai.

Vierailija
39/43 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitääs.

Tuulikaapissa ja eteisessä ei yhtään tilaa ulkovaatteille/vaatesäilytykselle.

Keittiö koppina olohuoneen nurkassa.

Ruokailutila järkyttävän ahdas loukku.

Ainoa kulku pesutiloihin keittiön läpi.

Ei wc:tä pesutilojen läheisyydessä.

Pyykkihuolto aivan toisessa päässä taloa kuin vaatteiden säilytys.

Ei uloskäyntiä olohuoneesta. (ei siellä tosin ole terassiakaan mihin tarvitsisi päästä).

Iso terassi täysin turhan panttina sisääntulopuolella.

Paljon miinuksia. Ei jatkoon, en ostaisi - liikaa remontoitavaa että saisi mieleisen.

Vierailija
40/43 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi ostaa noin vanhaa taloa.