Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

auttakaa läskiä

Vierailija
05.10.2015 |

Nyt on saavutettu pohja :( paino tänä aamuna 108,5 kg. En ole koskaan painanut näin paljoa.
Ahdistaa ja itkettää. Olen sokeririippuvainen ja ruoka on eron jälkeen lohdutus, palkinto, ainoa lääke yksinäisyyteen :( ahmin, syön hirveitä määriä kaikkea. Makaan vapaa-ajat yksin sängyssä ja syön. Mitä enemmän syön ja painoa tulee, sitä ahdistuneempi olen.
En löydä ulospääsyä. Onko selviytyjiä paikalla.
Olo on tukala, ahdistunut ja fyysisestikin vaikea olla. 2013 vuoden lopusta tähän päivään tullut 41 kg painoa tämän vuoksi.
Tiedän käytännössä mitä pitäisi tehdä, olen entinen valmentaja ja ravitsemustieteilijä, silti en osaa soveltaa oppeja itseeni tällä hetkellä. Riippuvuus ja kierre on liian paha jo :( auttakaa mua, haukkukaa, kivittäkää ihan mitä vaan et saisin muutosta aikaan. Terveys jo pelottaa

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuin nro 20 kirjoitti, minusta käsityöt yms on hyviä vinkkejä. Ahdistusta voi hyvinkin lieventää jollain toiminnalla, kuten ulkoilu, musiikin kuuntelu tai vaikka sukan kutominen. Sosiaalisista harrastuksista olisi hyötyä myös. Ehdottomasti hakisin myös terapeutin apua tähän.

Vierailija
22/22 |
06.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hshss

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi