Mitö ajattelet kun näet urheilullisen hyvännäköisen miehen lihavan naisen seurassa?
Kommentit (32)
Lihavakin nainen voi olla muuten kaunis. Hänessä on varmaan jotain erityisen ihanaa luonteessa tai älyssä. Mies olisi ehkä saanut hoikemmankin, mutta ehkä juuri tuon naisen kanssa synkkasi hyvin.
Oikeasti en ajattele muiden asioita juuri ollenkaan. t. Lihava nainen, sinkku
Ap sinulla arvot aika suppea katseista, jos arvotat toisia vain ulkonäön suhteen. Rakkaus ei katso sitä ulkonäköä aina ja rakkaus on toisen silmissä täysin hyvä ja täydellinen. En ymmärrä, mihin menee tämä maailma, jos katsotaan pariskuntia, että kuka kunkin kanssa on? Mitä se sinulle ap kuuluu? Hanki vain oma elämä. Taisi taas olla jokin provo aloitus.
Miesparka.
No, tulevat 'ajautumaan erilleen' 5 vuoden sisään.
Tulee vähän ikävä olo lukiessa näitä, koska mieheni ja minä olemme juuri tuollainen pariskunta. Olin lihava ja ruma jo tavatessamme, ja olen edelleen. Mies sen sijaan minusta vain komistuu vanhetessaan. Käy salilla neljä kertaa viikossa; ei mikään kaappi koska hänen vartalotyyppinsä ei ole luonnostaan sellainen, mutta sopusuhtaisen lihaksikas.
Ja hän ei tosiaan ole mitään niistä mitä täällä tulee ihmisille mieleen. Jostain syystä hän vain sattui rakastumaan minuun. Ja yli 20 vuotta myöhemmin haluaa edelleen olla kanssani.
Meillä näin. Oltiin molemmat urheilullisia, hyvnännäköisiä ennen lasten saantia. Lasten jälkeen minulla ei mitään omaa aikaa, ei yöunia, eikä sen mukaan energiaa kuntoilla ja olen rapistunut. Mies on jatkanut treenausta 5 kertaa viikossa ja on edelleen tikissä. Nyt lapset koulussa ja itsellekin on taas alkanut löytyä aikaa treenata joten täältä tullaan!
Onpa täällä pinnallista porukkaa 🙁
Mulla on urheilullinen ja hyvännäköinen mies, itse olen ylipainoinen ja taviksennäköinen. Mies on minuun ihan hulluna eikä ole koskaan ollut kovin hyvällä itsetunnolla siunattu. Ja minä meistä se olen, jolla herkemmin meinaa vieras kiinnostaa...
Sori vaan, sä et näe kuin kuoren.
En edes vilkaise, ellei lihava nainen ole collareissa tai leggingseissä taapertaja. Kyseiset vaatteet ovat tyylittömiä julkisella paikalla, varsinkin jos on enemmän muotoja.
Vierailija kirjoitti:
Ap sinulla arvot aika suppea katseista, jos arvotat toisia vain ulkonäön suhteen. Rakkaus ei katso sitä ulkonäköä aina ja rakkaus on toisen silmissä täysin hyvä ja täydellinen. En ymmärrä, mihin menee tämä maailma, jos katsotaan pariskuntia, että kuka kunkin kanssa on? Mitä se sinulle ap kuuluu? Hanki vain oma elämä. Taisi taas olla jokin provo aloitus.
Voi mitä ihanaa soopaa. Kyllä aivan varmasti sinäkin arvotat ihmisiä ulkonäön mukaan, esimerkiksi jos kadulla tulisi rähjäisesti pukeutunut mieshenkilö pyytämään rahaa niin mitäpä muuta siinä ajattelisit kuin että pummi haluaa viinarahaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen tälläinen mies, kun normaalipainoiset eivät ole minusta kiinnostuneita, enkä ajatellut elämääni yksinkään viettää. Ajattelin vain uteliaisuudesta kysyä, että mitenhän muut näkevät asian. Netissä kilpailu normaalipainoisista on ilmeisesti niin kova, että jään aina lehdelle soittelemaan normaalipainoisten kanssa, ja olen sen verran ujo etten kehtaa naisia lähestyä livenä, kuin korkeintaan kännissä.
Ajattelen, että nainen joutuu luultavasti tekemään erinäisiä myönnytyksiä, esim. suostumaan tahdonvastaisesti anaaliseksiin kompensoidakseen etovaa ulkomuotoaan.