Mitä mieltä olette Marimekon asuista Pariisin muotinäytösessä?
Itse petyin. Monet niistä muistutti mummonmekkoja tai äidin yöpukuja. Sellaisia räikeitä isoja kuoseja yhdistettynä kainalosta alaspäin leveneviin malleihin.
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:45"]Tyypillistä suomalaisten alemmuudentuntoa, pariisilaisille kelpaa muttei av-mammalle.
[/quote]
Ruma ei muutu kauniiksi sillä että se Pariisiin viedään. Ap
Ihan kalmalia. Ja malleja ei oltu stailattu yhtään!
Ihan järkyttäviä navettavaatteita! Missä vyötärö?!
Muotiviikkojen asusteita ei muutenkaan ole tarkoitettu AV.mamman ylle...
Muumimamman yöpuvut anorektisien mallien yllä. Oikeasti tuoko on parasta mitä täältä tulee; tylsiä printtejä, tönkköä puuvillaa ja muodotonta säkkiä. Mä osasin ommella noin jo yläasteella.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:45"]Tyypillistä suomalaisten alemmuudentuntoa, pariisilaisille kelpaa muttei av-mammalle. [/quote] Ruma ei muutu kauniiksi sillä että se Pariisiin viedään. Ap
[/quote]
Makuasia, älä provokoi. Tykkäsin muutamista.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:55"]Muotiviikkojen asusteita ei muutenkaan ole tarkoitettu AV.mamman ylle...
[/quote]
Meillä onkin parempi maku. Ap
Kiinan Voguekin oli kiinnostunut mutta av-mamma ylenkatsoo ;D
Muodottomia. Isorintaisena en voisi mitään noista käyttää näyttämättä norsulta.
Kyllä nyt hävettää olla suomalainen.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:58"]Muodottomia. Isorintaisena en voisi mitään noista käyttää näyttämättä norsulta.
[/quote]
Minkälaisessa et sitten näytä?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:00"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:58"]Muodottomia. Isorintaisena en voisi mitään noista käyttää näyttämättä norsulta. [/quote] Minkälaisessa et sitten näytä?
[/quote]
En missään, mikä kapenee rintojen alta. Kaikki eivät ole tasapaksuja.
Perus marimekkoa. Voisivat ehkä vähän uudistua. Jos hinta olis kohtuullinen niin kyllä kai noista jotakin tulis käytettyä.
Joku vertasi näitä navetta-asuihin niin en ole tälläisiä navetta-asuja nähnyt ja veikkaan että moni tässäkin ketjussa esiintyvä ei ole navettaa nähnytkään kun kaukaa tieltä. Aasialaiset tykkäävät Marimekosta ja heillä on rahaa toisin kuin suomalaisilla joten hyvin pitäis Marimekolla mennä mutta luulen että suomalaisittain normaali totaalinen osaamattomuus bisnesjutuissa kusee tässäkin kohtaa.
Monta kertaa bloggaajilla näkee Marimekko-tyyliä päällä mutta jonkun halpamerkin tuottamana. Se on cool kas jos on Zarasta kotois
Marimekko ja Nanso ovat pirteä tuulahdus vanhaa neuvostosuomea. Suomen kansallisvaate. Vähän kuin saksalaiset nahkahousut.
Näyttivät suorastaan koomisilta noiden luuta ja nahkaa olevien mallien päällä. Ne naisparathan hukkuivat niihin. Kuosit eivät olleet uudistuneet. Mutta kyllä minä silti mieluummin Marimekkoja katselen kuin niitä sen nuoren miehen varmeitä, oliko se nyt Aalto-mallisto vai mikä. Oli käyty mummon vintillä matonkudelaatikolla.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:45"]Vanhat verhot ja 70-luku.
[/quote]
Juuri näin. Ap