Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette Marimekon asuista Pariisin muotinäytösessä?

Vierailija
05.10.2015 |

Itse petyin. Monet niistä muistutti mummonmekkoja tai äidin yöpukuja. Sellaisia räikeitä isoja kuoseja yhdistettynä kainalosta alaspäin leveneviin malleihin.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1444028709748.html

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
06.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon vaatteet näyttää siltä, että ne on tehty lastentarhanopettajille.

Vierailija
42/51 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että suomen tekstiiliteollisuus kusee. Kaikki samaa kuraa merkistä riippumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:45"]Vanhat verhot ja 70-luku.
[/quote]

Voi nenä. Samaa Yya-muotia jo viidettäkymmenettä vuotta.

Vierailija
44/51 |
06.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia lumppuja

Vierailija
45/51 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun ei ollut väännetty unikosta jotain uutta versiota, vaikka pallounikko tämän nykyisen ruutu-unikon tilalle. Leikkaukset ja mallit samat vuodesta toiseen, vain ihmismalli sisällä muuttuu.

Vierailija
46/51 |
06.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:50"]Ehkä nuo sopii jollekkin 190 senttiselle. Marimekolla ei ole koskaan ollut mitään mitä itse voisin pukea, kun olen vain 163 cm ja rintava. Miksihän haluavat pitää vaatteiden mallin tuollaisena, että ne sopii vaan harvalle? Minusta se on kummallista ettei yritetä tehdä sellaista mitä useampi ostaisi.
[/quote]
Kumma juttu, että mun anopilla on lukuisia Marimekon vaatteita ja hän on just sen 163 cm ja rintava ja näyttää hyvinkin tyylikkäältä.

Vierailija
47/51 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:46"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:45"]Vanhat verhot ja 70-luku. [/quote] Juuri näin. Ap

[/quote]

No sittenhän se on hyvä, sillä 70-luku on tällä hetkellä se kovin juttu muodissa.

Vierailija
48/51 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä Marimekosta noin keskimäärin, mutta mun silmissä nuo vaatteet ovat tylsiä ja osa liian retroa (sillä tarkoitan, että menneen vuosikymmenen tyyli on siirretty sellaisenaan tälle vuosikymmenelle). Mutta taitaa olla niin, ettei tämän hetken huippu- tai pintamuoti mua oikein puhuttele muutenkaan.

Oli siellä muutama ihan kaunis asu: ne sen ekan kuvan 1/2-hihaiset maksimekot, tokan kuvan äärimmäisenä oikealla oleva mekko sekä kolmannen kuvan mustat asut.

Vierailija
49/51 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suomalaisten on helppo sanoa, että tuo kaikki on jo niiiiin nähty ja että Marimekko ei ole Kekkosen ajoista muuttunut miksikään. Tuo mallisto on kuitenkin juuri tällä hetkellä monella tavalla huipputrendikäs, joten en ihmettele, että sitä on maailmalla kehuttu.

Rikkinäinen kellokin on oikeassa kahdesti vuorokaudessa, sanotaan.

Vierailija
50/51 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, että av-mammat suhtautuvat Marimekkoon kielteisesti, vaikka se on Suomen kansallisaarre, jota muualla maailmassa ihaillaan ja arvostetaan suuresti esim. Japanissa ja Kiinassa ja jaksavat toistuvasti ihailla Marimekon kauneutta, värejä ja kuosia.

Vierailija
51/51 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan tämän myöhässä mut...

En ihmettele miksi suomen muoti ei ole kuuluisaa!Mulla ei ole yhtään Marimekon vaatteita ja olen ylpeä siitä!

Tämä on siis mun mielipide.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan