Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Särkylääkkeitten vaikutus kuukautisiin?

Vierailija
11.04.2022 |

Olen syönyt säännöllisesti nyt reilu 2 viikkoa Buranaa ja panadolia tapaturman seurauksena. Lisäksi olen ollut lähes kokonaan sänkypotilaana tämän ajan. Kuukautiset alkoivat niinkuin pitikin 1.4 mutta olivat niukemmat ja ilman kipuja. Normaalisti kestävät n. Viikon mutta tässä kierrossa jatkuvat vieläkin lähes tauotta. Voikohan särkylääkkeet vaikuttaa näin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkylääkkeet vaikuttivat varmasti siihen, ettei kipua. Niukkuus voi johtua ihan yksinkertaisesti siitä tapaturmasta. Keho käyttänyt energian muualle kehossa.

Itse kun olin tapaturmassa, niin multa hyppäsi kuukauden yli menkat.

Vierailija
2/5 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...2 viikkoa Buranaa ja panadolia... Kuukautiset alkoivat niinkuin pitikin 1.4 mutta olivat niukemmat ja ilman kipuja.

Burana vähentää kuukautisia. Se on ihan hoitokeino runsaisiin kuukautisiin.

Tulehduskipulääke , esimerkiksi ibuprofeeni 400 mg neljästi vuorokaudessa runsaan vuodon aikana, vähentää vuotoa noin 20 % ja samalla helpottaa kuukautiskipuja.

https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00173

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pidentää myös?

T: ap

Vierailija
4/5 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buranaa ( Tai vastaavia) tosiaan määrätään runsaisiin kuukautisiin. Itselläni ne eivät ainakaan ole pidentäneet kuukautisten kestoa. Milloin olet viimeksi käynyt gynekologilla?

Vierailija
5/5 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...2 viikkoa Buranaa ja panadolia... Kuukautiset alkoivat niinkuin pitikin 1.4 mutta olivat niukemmat ja ilman kipuja.

Burana vähentää kuukautisia. Se on ihan hoitokeino runsaisiin kuukautisiin.

Tulehduskipulääke , esimerkiksi ibuprofeeni 400 mg neljästi vuorokaudessa runsaan vuodon aikana, vähentää vuotoa noin 20 % ja samalla helpottaa kuukautiskipuja.

https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00173

Tätä olin myös tulossa sanomaan! Tulehduskipulääke vähentää vuotoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme