165 CM MIES TURN OF!
Mies on muuten komea. Lyhyet vaaleahkot hiukset ja muuten aika lyhyet, mutta ei ihan siilit, mutta edessä hieman pidempää, että saa pystyyn. Ja hän on laiha. Aatella miten pienijsi tulevat lapsetkin jäävät.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:35"]Mun miesystävä on 165cm, tosi komea ja muutenkin ihan mahtava kumppani. Niin aito, rehellinen ja nöyrä. Sanompahan vaan, että mieluummin lyhyt mies ja kaunis luonne, kun pitkä mies täynnä paskaa.
- n21, 175cm :)
[/quote]
Mahdatte olla aika huvittava näky :D
Mulle taas 165 cm mies ok ja vielä 175 cm, mutta 185 ehdoton ei. Olen itse 163 cm ja minusta lyhyt nainen ja pitkä mies näyttää järkyttävältä. Kuin lapsi kävelisi isänsä kanssa. Miten seksikään sujuisi?
Tunnen monta alle 170 cm pitkää miestä ja heillä kaikilla on upea luonne ja huumoria riittää. Kaikilla on myös upea vaimo ja fiksut lapset. Ei se pituudesta ole hyvä elämä kiinni.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:39"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:35"]Mun miesystävä on 165cm, tosi komea ja muutenkin ihan mahtava kumppani. Niin aito, rehellinen ja nöyrä. Sanompahan vaan, että mieluummin lyhyt mies ja kaunis luonne, kun pitkä mies täynnä paskaa. - n21, 175cm :) [/quote] Mahdatte olla aika huvittava näky :D
[/quote]
Apua, mahdat näyttää melkoselta matamilta miehen rinnalla. :D Ootko vielä vähän pullukka?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:35"]Mun miesystävä on 165cm, tosi komea ja muutenkin ihan mahtava kumppani. Niin aito, rehellinen ja nöyrä. Sanompahan vaan, että mieluummin lyhyt mies ja kaunis luonne, kun pitkä mies täynnä paskaa.
[/quote]
Mä valitsin pitkän miehen kauniilla luonteella - enkä tod ole katunut! Suosittelen samaa teille muillekin!
Vierailija kirjoitti:
Mun miesystävä on 165cm, tosi komea ja muutenkin ihan mahtava kumppani. Niin aito, rehellinen ja nöyrä. Sanompahan vaan, että mieluummin lyhyt mies ja kaunis luonne, kun pitkä mies täynnä paskaa.
Juu ja vielä mielummin 180cm samoilla henkisillä ominaisuuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Mulle taas 165 cm mies ok ja vielä 175 cm, mutta 185 ehdoton ei. Olen itse 163 cm ja minusta lyhyt nainen ja pitkä mies näyttää järkyttävältä. Kuin lapsi kävelisi isänsä kanssa. Miten seksikään sujuisi?
Se on kieltämättä todella häiritsevä, jollain tapaa jopasairas näky, kun pitkä mies kävelee lyhyen naisen kanssa..
Siitä kun väkisinkin tulee sellainen isä ja tytär -vaikutelma.
Mun miesystävä on 165cm, tosi komea ja muutenkin ihan mahtava kumppani. Niin aito, rehellinen ja nöyrä. Sanompahan vaan, että mieluummin lyhyt mies ja kaunis luonne, kun pitkä mies täynnä paskaa.