Mies 29v + 1v miettii; ihastukseen yllättäen törmääminen
Minulla on yksi projekti menossa eli olen parin viikon ajan tarkoittanut syventää suhdettani yhteen naiseen, jonka tunnen harrastuksesta, mutta viime kerralla kun olin viisaana ajoissa paikalla, hän ei sitten ilmestynytkään samaan aikaan ja paikkaan kuin ennen ja suunnitelma meni mönkään eli en voinut ehdottaa mitään yhteistä tekemistä.
Minulla on kyllä useita yhteisiä harrastuksia tämän naisen kanssa ja ilmeisesti hän tykkää jutella kanssani, mutta on vähän minua ujompi tai sitten pessimistisesti ajatellen vähemmän kiinnostunut.
En todellakaan odottanut näkeväni häntä tähän aikaan viikosta, mutta hän sitten hän yllättäen käveli vastaan ihan odottamattomassa paikassa omissa ajatuksissaan ja maireana kun minullakin oli kiire ja minulla meni monta sekuntia vahvistaa sen olevan juuri hän. Sitten piti nopeasti moikata mahdollisimman kuuluvalla äänellä, ettei tilanne jäisi kokonaan käyttämättä ja sitten hänen silmänsä kirkastuivat ja hän vastasi makealla äänellä hymyillen, mistä jäi hyvä mieli. Silloin välimatkaa oli jo niin paljon, ettei tuntunut luontevalta kävellä häntä kohti ja jatkaa keskustelua.
Onko muilla tällaisia kokemuksia?
-Mies 29v + 1v-
Kommentit (6)
Itselläni kävi niin huono tuuri että kävelin ihastukseni ohi moikkaamatta häntä. En siis tunnistanut häntä, kun tuli yllättävässä paikassa vastaan! Mutta jälkeenpäin ajatellen olen 98% varma, että se oli hän.
Mies 29+1 ei suostu myöntämään olevansa velho.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 22:19"]
Mies 29+1 ei suostu myöntämään olevansa velho.
[/quote] häh
Ajatuksia?
-Mies 29v + 1v-