SPR:n mainos "sinä päätät" ärsyttää
Kivaa syyllistää siitä ettei lahjoita senttiäkään heille. Minähän en päätä missä ja ketää autatte, se on ihan teidän vallassanne ja valitettavasti tiedän mihin suuntaatte "apunne".
Kommentit (32)
Totta. Minä päätän. SPR ei saa minun rahojani.
Kunpa saisimmekin päättää. Tällä hetkellä SPR päättää mihin VOK perustetaan ja milloin ja millä hinnalla.
Kumpula Kristiina, SPR:n pääsihteeri, 107 816 €/v
Miksi maahanmuuttokriittiset hakkasivat sen naisen Helsingissä? Hölmösti tehty, sillä lahjoitukset lisääntyivät.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 19:55"]
Miksi maahanmuuttokriittiset hakkasivat sen naisen Helsingissä? Hölmösti tehty, sillä lahjoitukset lisääntyivät.
[/quote]
Linkki tai ei tapahtunut.
En lahjoita, ja verenluovutus tulisi poistaa noin politisoituneelta puljulta.
Voitte mennä katsomaan YouTubesta Junes Lokan version SPR-videosta. Ylilaudalla olivat ainakin pitäneet hauskana.
Spr on Suomen vaarallisin liivijengi ja mä en anna penninjeniä yhdellekään rosvolle vapaaehtoisesti.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:09"]En lahjoita, ja verenluovutus tulisi poistaa noin politisoituneelta puljulta.
[/quote]
Täysin samaa mieltä! Tuo on oikeasti valtion hommaa. Annan vertani heti kun sitä ei myydä minnekään.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:09"]En lahjoita, ja verenluovutus tulisi poistaa noin politisoituneelta puljulta.
[/quote]
Täysin samaa mieltä! Tuo on oikeasti valtion hommaa. Annan vertani heti kun sitä ei myydä minnekään.
[/quote]
Olisi muuten kansalaisaloitteen paikka.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 19:16"]
Mä ajattelin sen sijaan ruveta kuukausilahjoittajaksi noille tiikereille joita salametsästetään. Ei nimittäin riitä pätkääkään sympatiaa sen paremmin spr:lle kuin noille "pakolaisillekaan". Päinvastoin. Aika mautonta muutenkin mainostaa että "sinä päätät" kun todellisuudessa keneltäkään ei kysytä yhtään mitään eikä enemmistön tahtoa noudateta.
[/quote]
Mainonnan perusidea: vääntää valhe totuudeksi.