Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

18v väsyttää ja masentaa

Vierailija
05.10.2015 |

Tunnen itseni usein masentuneeksi ja usein tulen koulusta kotiin suoraan nukkumaan. En saa mitään aikaiseksi, ennen lenkkeilin mutta nyt se tuntuu ylitsepääsemättömältä ajatukselta, ja kouluhommat jäävät rästiin. Olen myös hieman laiska ihminen myönnän, mutta tuntuu että nyt on mennyt liian pitkälle. Toisaalta viikoloppuisin olen suht aina onnellinen! Menen joidenkin kaverieni kanssa silloin usein baariin tms ja laittaudun kauniiksi ja tutustun uusiin ihmisiin :) Tosin tämäkin merkitys tuntuu olevan hiipuvan kesän jälkeen...

Viikonloppuna autolla ajaessani sain myös käsittämättömän raivokohtauksen ja kaveri kyydissä vähän järkyttyi, miten ajoin. Tuntuu ettei kaikki ole nyt ok. Väsyttää ja masentaa usein, tuntuu toisinaan että elän sumussa enkä saa yhtään aikaiseksi. Nytkin olen koulun jälkeen nukkunut 3h ja maannut sängyssä läppärillä. Mulla on karseita ulkonäköpaineita, koen velvollisuudeksi näyttää kauniilta ja masentaa kun arkena näytän laiskuuttani usein aivan karsealta omasta mielestäni.

Olen miettinyt voisiko vialla olla esimerkiksi hormonit, kilpirauhanen tms. Mitä tämä on :( Tuntuu silti turhalta mennä lääkäriin, jos tämä on normaalia alakuloisuutta ja syksyväsymystä vain.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja en todellakaan jaksa enää syödä terveellisesti niin kuin ennen. Se ajatus tuntuu raskaalta ja turhalta. Ennen tykkäsin syödä terveellistä ruokaa ja liikkua ulkona. Toivottavasti joku auttaa :( Mulla ei ole paljoa kavereita, mutta ei ole koskaan ollutkaan, sen sijaan eräs erittäin tärkeä ystävä jonka kanssa tehdään usein jotain hauskaa <3

Vierailija
2/4 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sua 2x vanhempi ja ihan samanlainen olo tällä hetkellä... paitsi viikonloppumenot ei enää niin kiinnosta. Vähän itsekin ihmetellyt mikä tässä oikein mättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan samanlaisia olotiloja ja todettiin 21v kilpirauhasen vajaatoiminta ja kuin sain thyroxin lääkityksen niin olo muuttu uudeks ihmiseksi.

Vierailija
4/4 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 22v ja aivan uupunut ja ahdistunut. Haluisin vaan nukkua. Syy toki on selvillä: liian rankka opiskelutahti ja muutenkin tyytymättömyys nykyiseen elämään. Opiskelut (amk sh) ei kiinnosta, haluaisin lapsia ja viettää kunnon vaimon ja kotiäidin arkea.

Sun kannattaa kans miettiä mahdollisia syitä tolle fiilikselle. Jos et keksi, kannattaa käydä juttelemassa ihan vaan vaikka terkkarin kanssa.:)