Mistä tiedän olenko ruma vai kaunis?
Peilikuvaan oma silmä on tottunut, se ei kerro mitään.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 18:51"]
jos naiset kehuvat sinua, ulkonäöllisesti niin olet max. maija meikäläinen tai sitten vaan ruma.
[/quote]
Entä jos sekä naiset että miehet kehuvat?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 18:56"]
Olen itsekin miettinyt samaa. Kyllä kehuja kuulee välillä, mutta niin kai kaikki kuulee. Eksäni kaikki kaverit kehuivat kauniiksi eksälleni ei minulle ja ihmettelivät, kuinka eksäni oli minut saanut. Ehkäpä olen siis ihan kaunis.
[/quote]
Mulla samoja kokemuksia, mutta exän tilalla nyxä.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:30"]Mikä mä olen kun mua on haukuttu rumaksi (koulussa), mutta mua kuvaillaan aina kauniiksi, esim kaveriporukassa sanotaan että olen se kaunis meistä ja mua usein muut ihmiset kuvailee toisilleen kauniiksl. Tämän lisäksi sitten kuulen miehiltä olevani kaunis. Olenko sitten vaan mielipiteitä jakava?
[/quote]oot nätti mutta läski
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 18:45"]Peilikuvaan oma silmä on tottunut, se ei kerro mitään.
[/quote]
näytä kuva niin mä kerron.
Minä olin todellinen ruma ankanpoikanen. Minusta tuli joutsen noin kolmekymppisenä. Esim. eräs lukiokaverini ei tunnistanut minua, kun näimme lukion jälkeen juuri tuolloin kolmekymppisinä. Hän sattui elokuviin yhtä aikaa kanssani. Menin juttelemaan, eikä hän tunnistanut minua ilman esittelyä.
Olen todella mielipiteitä jakava, jotkut miehet rakastaa ulkonäköäni, jotkut pitävät kamalana. Naisilta olen saanut kuulla olevani erikoisen näköinen ja jonka kasvot jää mieleen, ei siis hyvällä... Olen punapää, mikä muutenki jakaa mielipiteitä aika vahvasti.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:11"]
Olen todella mielipiteitä jakava, jotkut miehet rakastaa ulkonäköäni, jotkut pitävät kamalana. Naisilta olen saanut kuulla olevani erikoisen näköinen ja jonka kasvot jää mieleen, ei siis hyvällä... Olen punapää, mikä muutenki jakaa mielipiteitä aika vahvasti.
[/quote]Sama homma. Olen joko todella ruma/ kaunis. Valitettavasti saan kuulla paljon useammin edeltävää. Ei ole hauskaa että tullaan sanomaan niin.
Ihmisten maku vaihtelee ja harva saa niin paljon kommenttia ulkonäöstään, että siitä voisi kauheasti mitään päätellä.
Kommenttien perusteella tuleva otanta hyvin pieni ja sekin usein vinoutunut emotionaalisten syiden takia, koska esim. ihastuneet miehet katsovat asiakseen kertoa kauneudesta täysin eri tavalla mitä esim. satunnainen ohikulkija kaupassa, jonka mielipidettä kasvoistasi et koskaan saa kuulla.
Nykyään mua ei naiset sano kauniiksi, miehet kylkä sanoo välillä. Silti mua on nuorena kiusattu poikien puolelta. Olin heidän mielestään ruma.
Enää en tiedä oonko tavallinen, ruma vai kaunis. :D Oon vähän varautunut ja luonnehan nimenomaan vaikuttaa myös ulkoiseen olemukseen ja kauneuteen.
Mikä mä olen kun mua on haukuttu rumaksi (koulussa), mutta mua kuvaillaan aina kauniiksi, esim kaveriporukassa sanotaan että olen se kaunis meistä ja mua usein muut ihmiset kuvailee toisilleen kauniiksl. Tämän lisäksi sitten kuulen miehiltä olevani kaunis. Olenko sitten vaan mielipiteitä jakava?