Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoisitko exälle klamydiasta?

Vierailija
05.10.2015 |

Jos on 100% selvää, että tartunta on häneltä. vai jätänkö kärsimään vaivoistaan ja tartuttamaan eteenpäin?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kertonu, se petti mua ja rupes seurusstelee sen kans kenen kans petti. evvk

Vierailija
22/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei ole tietoinen kantamasta taudistaan? Voi olla myös miehellä oireeton. Ja oletko ihan oikeesti 100% varma ettet itse ole kantanut oireetonta klamydiaa, joka nyt on "putkahtanut" päivänvaloon? Aina on helppo syyttää jotakuta toista....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 17:58"]Ensimmäinen reaktio oli, että en kertoisi. Mutta sitten aloin ajatella naisia, jotka hän tartuttaa. Mutta toisaalta jos on niin horo, että panee ympäriinsä, ei osaa käyttää ehkäisyä tai ei käy testeissä niin ehkä ansaitsee osansa. En kertoisi.
[/quote]
"Ei osaa käyttää ehkäisyä?" Kai jonkinlainen vastuu sullakin on asiasta, vai miksi annat vedellä paljaalla, hölmö?!

Vierailija
24/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mielipiteistä. Viesti, ihan asiallinen, on toimitettu ja vastauskin tuli: Kiitos tiedosta, pitää testata. Sehän voi olla silläkin jo vuosien takaa, joten mitäpä tuota kiusaamaan.
Ap

Vierailija
25/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:36"]Jos hän ei ole tietoinen kantamasta taudistaan? Voi olla myös miehellä oireeton. Ja oletko ihan oikeesti 100% varma ettet itse ole kantanut oireetonta klamydiaa, joka nyt on "putkahtanut" päivänvaloon? Aina on helppo syyttää jotakuta toista....
[/quote]
Olen varma että ei ole multa, kun kävin testeissä ennen kuin tämn suhteen aloitin.
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä