Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoisitko exälle klamydiasta?

Vierailija
05.10.2015 |

Jos on 100% selvää, että tartunta on häneltä. vai jätänkö kärsimään vaivoistaan ja tartuttamaan eteenpäin?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi hemmetti. Sulla on velvollisuus kertoa. Mieti, kun joku nainen saa tartunnan ja elelee oireettomana kunnes selviää, ja klamydia onkin jo aiheuttanut vaikka lapsettomuuden. Miten noin itsekkäitä ihmisiä voi olla??

Vierailija
2/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tätä nimenomaan mietin. Hirvittää vaan jos sieltä tulee vastaus että kiitos, tiesin tämän. Sit kuolen raivoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 17:55"]No tätä nimenomaan mietin. Hirvittää vaan jos sieltä tulee vastaus että kiitos, tiesin tämän. Sit kuolen raivoon.
[/quote]

Juu sehän tässä nyt onkin hirvittävintä mitä voi tapahtua. Vittu miten tyhmä olet.

Vierailija
4/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen reaktio oli, että en kertoisi. Mutta sitten aloin ajatella naisia, jotka hän tartuttaa. Mutta toisaalta jos on niin horo, että panee ympäriinsä, ei osaa käyttää ehkäisyä tai ei käy testeissä niin ehkä ansaitsee osansa. En kertoisi.

Vierailija
5/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niin ei tartuta eteenpäin

Vierailija
6/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kertoisin. Toki, tekisi mieli heittää että on vaikka ei olisi. Saisi turhaan juosta testissä..

Vierailija
7/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi, niin makaa kuin petaa.

Vierailija
8/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 17:51"]

No hyi hemmetti. Sulla on velvollisuus kertoa. Mieti, kun joku nainen saa tartunnan ja elelee oireettomana kunnes selviää, ja klamydia onkin jo aiheuttanut vaikka lapsettomuuden. Miten noin itsekkäitä ihmisiä voi olla??

[/quote]

Puhumattakaan että levittää sitä eteenpäin. Ap:lla ei kaikki piuhotukset ole kunnossa.

Vierailija
9/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painin ton saman asian kanssa. Katkeruutta lisäsi se, että exäni petti mua ja tämän takia sainkin klamydian häneltä. 

Vierailija
10/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 18:06"]

Mä painin ton saman asian kanssa. Katkeruutta lisäsi se, että exäni petti mua ja tämän takia sainkin klamydian häneltä. 

[/quote]

Hyvä että sait. Sinä ja ap olette sen ansainneet, jos kerran painitte asian kanssa. Tottakai terve (hehheh) ihminen siitä ilmoittaa.

Vierailija
11/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä miehesi levittää sitä toisiin naisiin. Nämä toiset naiset levittävät sitä miehiin. Sitten saat sen oman klamydiasi taas joltain mieheltä ;) Karman laki.

Vierailija
12/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 18:05"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 17:51"]

[/quote]

Puhumattakaan että levittää sitä eteenpäin. Ap:lla ei kaikki piuhotukset ole kunnossa.

[/quote]

Heh, tää on muuten totta. Ei todella olekaan:) Mutta klamydia on. T. Ap

Vierailija
13/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 17:48"]

Jos on 100% selvää, että tartunta on häneltä. vai jätänkö kärsimään vaivoistaan ja tartuttamaan eteenpäin?

[/quote]

Ilmoittaisin silleen että tekisin rikosilmoituksen sukupuolitaudin tartuttamisesta.

Vierailija
14/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu kertoa. On velvollisuus. Esim. Naisilla klamydia aiheuttaa hoitamattomana lapsettomuutta.

Vierailija
15/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kertonu nyx-miehellekkää :D

Vierailija
16/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain exältä klamydian, hän oli tietoinen jo asiasta ja ajat sitten hoitanut itsensä mutta ei ollut ilmoittanut minulle. Että semmoinen nainen.

Vierailija
17/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 18:32"]

Itse sain exältä klamydian, hän oli tietoinen jo asiasta ja ajat sitten hoitanut itsensä mutta ei ollut ilmoittanut minulle. Että semmoinen nainen.

[/quote]Oiskohan sun käytökses selityksenä tälle kivalle yllärille:D

Vierailija
18/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme draamaa. Tauti siinä missä muutkin. Koska voi aiheuttaa lapsettomuutta ja levitä aina vain enemmän, pitää tietysti kertoa! Säälittävää tuollaiset katkeruudet ja juonimiset jonkun sukupuolitaudin suhteen. 75% naisten klamydioista on oireettomia, miesten 505. Se klamydia on voinut olla teillä itsellänne ihan vaikka ekakerrasta lähtien. KUn mä tapasin nykyisen mieheni, käytiin yhdessä testeis, ni ei tarvii murhetii menneitä. Eikä mitään onneks kummallakaan ollutkaan. Vuosien varrella oli ollu.

Vierailija
19/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit jättää kertomisen tehtäväksi myös hoitavalle tahole, sinun ei tarvitse sitä itse kertoa, mutta sinun täytyy kertoa kenen kanssa olet paneskellut. 

Vierailija
20/25 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat viestin "kiitos taudista" siinä ilmoitus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi