Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudut kun ihmiset, jotka eivät sinua oikeasti tunne

Vierailija
11.04.2022 |

kuvittelevat sinun olevan masentunut ja elävän surkeaa elämää vaikka oikeasti ole onnellinen ja elät sitä elämää mitä itse haluat. Ja paradoksaalisesti ihmiset, jotka yrittivät aiheuttaa harmia saivat sitä aiheutettua yhdellä osa-alueella, mutta tilalle tuli niin paljon muuta esim. entistä läheisemmät ihmissuhteet niihin kaikkein läheisimpiin ja uusi mielenkiintoinen "harrastus" ja oivaltaminen että elämä on liian lyhyt hukatakseen huonoihin asioihin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välinpitämättömästi. Siinähän kuvittelevat.

Vierailija
2/5 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitäisi suhtautua mitenkään ihmisiin jotka eivät minua tunne ja kuvittelevat minusta jotakin?

He eivät ole minulle edes olemassa, en käytä aikaani enkä ajatuksiani enkä energiaani sen miettimiseen mitä joku random tyyppi minusta ajattelee. Miksi pitäisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi suhtautua mitenkään ihmisiin jotka eivät minua tunne ja kuvittelevat minusta jotakin?

He eivät ole minulle edes olemassa, en käytä aikaani enkä ajatuksiani enkä energiaani sen miettimiseen mitä joku random tyyppi minusta ajattelee. Miksi pitäisi?

No, jos se sulle tullaan sanomaan suoraan?

Vierailija
4/5 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jos se sulle tullaan sanomaan suoraan?

En jää kuuntelemaan.

Vierailija
5/5 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua tunne Edes omat sukulaiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi