Työttömän ystävän piti tulla käymään mutta
ei nyt jaksa kun oli vaihtanut petivaatteet. Minä sen sijaan olin töissä aamu neljästä puoleen päivään.
Kommentit (25)
Keksi tekosyyn, ei vaan viihdy sun kanssa...
Tuo on yksi syy miksi en jaksa mt-ongelmaisia. Rikotut lupaukset.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 14:42"]Tuo on yksi syy miksi en jaksa mt-ongelmaisia. Rikotut lupaukset.
[/quote]
Mä yritän ymmärtää, että se kuuluu siihen ongelmaan. Siis jos toinen itkee puhelimessa, ettei jaksa nyt nähdä, kun ahdistaa, en mä tuhahda, että nyt se rikkoi lupauksen. Mut jos he ovat susta rasittavia, niin ole vaan tyytyväinen, että peruuttavat, niin sun ei tarvitse viettää aikaa heidän kanssaan.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 14:21"]
Mulla on samanlainen saamaton kaveri, joka väittää olevansa masentunut, mutta jostain syystä juoksee kyllä tukka putkella kaikki keikat ym. menot ja elämänsä on hyvinkin tasapainoista noin muuten. Mutta sitten kun pitäisi minua nähdä, peruu jopa puolen tunnin varoitusajalla- viimeksi olin jo hänen paikkakunnallaan kun tekstasi että nyt ei sovikaan mitenkään, tosi kiva oli odotella tunti junaa kotiapäin.
[/quote]
Ehkä häntä ei vaan kiinnosta nähdä sua.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 13:00"]11: Sairasloma = siivous- ja puutarhatyöloma?
[/quote]
Jos on saikulla vaikka masennuksen tai työuupumuksen takia, tuohan on ihan täydellistä hommaa silloin. Mitä tahansa muuta puuhaa, paitsi sängyssä makaamista.