Mun mieheni on laiska?t.ammattivalittaja
Ei meinaa jaksaa elättää perhettä vaikka meillä pieni perhe ja minäkin olen säästöni tähän laittanut. Monet miehet käyvät töissä, elättävät isomman perheen ja jopa remontoivat tai rakentavat taloaan. Miksi mun mieheni on niin laiska?
Kommentit (79)
Eikö se tehnyt 12h työpäiviä... siihen pääällekö pitäisi vielä remontoida?
Olet aiemmin täällä kertonut, että hän tekee töitä lähes 24/7 eikä lomaakaan juuri ole. Ei mikään ihme, jos sellaista menoa ei jaksa.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 10:57"]
Onko hän aina ollut samanlainen? Joskus pitkään jatkuva, rasittava tilanne vain saa aikaan sen, ettei jaksa tehdä oikein mitään.
[/quote]Ei silloin ollut kun oli eri työssä, ihan työntekijänä eikä yrittäjänä.ap
Riippuu vähän kuinka raskas työ on. Ei meilläkään mies esim remppaa tai hoida puutarhaa juurikaan, minä teen sen koska tykkään siitä ja olen kotona. Oletko itse miten aktiivinen? Remppaatko itse?
Kukahan se laiska on? Valittaminen on ainoa asia jossa olet itse hyvinkin ahkera.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 10:59"]
Olet aiemmin täällä kertonut, että hän tekee töitä lähes 24/7 eikä lomaakaan juuri ole. Ei mikään ihme, jos sellaista menoa ei jaksa.
[/quote]No on joskus lyhempiä päiviä ja joskus 12 tunnin päiviä. Lomia ei ole kuin 2 viikkoa kesällä, viikko kesäkuussa ja viikko heinäkuussa ja noin viikko tai kaksi joulun aikaan.ap
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:01"]
Riippuu vähän kuinka raskas työ on. Ei meilläkään mies esim remppaa tai hoida puutarhaa juurikaan, minä teen sen koska tykkään siitä ja olen kotona. Oletko itse miten aktiivinen? Remppaatko itse?
[/quote]En remppaa koska mies ei kuitenkaan olisi rempaan tyytyväinen. Hän on tarkka miltä jäli näyttää yms joten en ala siksi edes yrittämään. Tuttavan mies on viiden lapsen isä ja rakensi talon perheelleen ja hänkin tekee pitkää päivää ja lisäksi sivutoimisena yrittäjän töitä. Silti jaksaa kaikenlaista.ap
Kukahan se laiska on? Valittaminen on ainoa asia jossa olet itse hyvinkin ahkera.
[/quote]Sekin on miehestä kiinni. Hän sanoo aina että ala tekemään yrityksen hommia enemmän silti ei anna niitä mun tehdä eikä anna mun alkaa yrittäjäksikään.ap
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:05"]
[/quote]Sekin on miehestä kiinni. Hän sanoo aina että ala tekemään yrityksen hommia enemmän silti ei anna niitä mun tehdä eikä anna mun alkaa yrittäjäksikään.ap
[/quote]
Niinpä tietysti. Kaikki on aina jonkun muun vika paitsi sinun. Olet masentava tyyppi.
Kylläpä olet kiittämätön! Ymmärrätkö edes miten järjettömältä itse kuulostat?
Edellisessä aloituksessasi valistit meitä kuinka teillä ei vietetä syyslomaa koska miehesi tekee niin paljon töitä, mutta nyt hupskeikkaa onkin muuttunut laiskaksi. Sillälailla se elämä heittelee.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:09"]
Kylläpä olet kiittämätön! Ymmärrätkö edes miten järjettömältä itse kuulostat? Edellisessä aloituksessasi valistit meitä kuinka teillä ei vietetä syyslomaa koska miehesi tekee niin paljon töitä, mutta nyt hupskeikkaa onkin muuttunut laiskaksi. Sillälailla se elämä heittelee.
[/quote]Niin ei vietetä syysloma mutta ei sitä monet muutkaan vietä ja mitä mä voisin tehdä kun miehelle ei mikään sovi?ap
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:08"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:05"]
[/quote]
Niinpä tietysti. Kaikki on aina jonkun muun vika paitsi sinun. Olet masentava tyyppi.
[/quote]Alkaisitko sitten itse yrittäjäksi vastoin miehesi tahtoa? en voi montaa asiaa tehdä kun mies niitä vastustaa.ap
Miehesi painaa aika pitkää päivää ja vain parin viikon lomilla. Ei sellaista jaksa kukaan.
Aivan varmasti ne talonrakentajat, jotka käyvät myös töissä, lomailevat joskus. Viikon loma silloin tällöin jonnekin aurinkorannalle, laskettelukeskukseen, vaeltamaan tai ihan mihin vain, jossa saa levätä ja tehdä mieleistä asiaa, tuo ihmiseen kummasti energiaa. Taas jaksaa painaa yökaudet raksalla ja leikkiä lasten kanssa.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:11"]
Miehesi painaa aika pitkää päivää ja vain parin viikon lomilla. Ei sellaista jaksa kukaan. Aivan varmasti ne talonrakentajat, jotka käyvät myös töissä, lomailevat joskus. Viikon loma silloin tällöin jonnekin aurinkorannalle, laskettelukeskukseen, vaeltamaan tai ihan mihin vain, jossa saa levätä ja tehdä mieleistä asiaa, tuo ihmiseen kummasti energiaa. Taas jaksaa painaa yökaudet raksalla ja leikkiä lasten kanssa.
[/quote]Niin, siksipä haluaisinkin alkaa itse yrittäjäksi kun en muuten työllisty, silloin molemmat toisivat perheelle rahaa niin ehkä hän voisi sitten pitää enemmän lomaa.ap
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:09"]
Kylläpä olet kiittämätön! Ymmärrätkö edes miten järjettömältä itse kuulostat? Edellisessä aloituksessasi valistit meitä kuinka teillä ei vietetä syyslomaa koska miehesi tekee niin paljon töitä, mutta nyt hupskeikkaa onkin muuttunut laiskaksi. Sillälailla se elämä heittelee.
[/quote]Niin ei vietetä syysloma mutta ei sitä monet muutkaan vietä ja mitä mä voisin tehdä kun miehelle ei mikään sovi?ap
[/quote]
Et nyt ollut ymmärtävinäsi asian pointtia, mutta toisaalta eihän se yllätä. Ei nyt kyse ollut siitä teidän lomasta vaan siitä miten ristiriitaisia juttuja täällä kertoilet. Ja mietipä mitä mieheltäsi oikein vaadit!
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:17"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:09"] Kylläpä olet kiittämätön! Ymmärrätkö edes miten järjettömältä itse kuulostat? Edellisessä aloituksessasi valistit meitä kuinka teillä ei vietetä syyslomaa koska miehesi tekee niin paljon töitä, mutta nyt hupskeikkaa onkin muuttunut laiskaksi. Sillälailla se elämä heittelee. [/quote]Niin ei vietetä syysloma mutta ei sitä monet muutkaan vietä ja mitä mä voisin tehdä kun miehelle ei mikään sovi?ap [/quote] Et nyt ollut ymmärtävinäsi asian pointtia, mutta toisaalta eihän se yllätä. Ei nyt kyse ollut siitä teidän lomasta vaan siitä miten ristiriitaisia juttuja täällä kertoilet. Ja mietipä mitä mieheltäsi oikein vaadit!
[/quote]En kyllä vaadi mieheltäni liikaa. Ja tottakai olisi kiva jos hän voisi pitää lomia mutta eipä yrittäjä voi kun on tienattava siksipä olenkin hänelle ehdottanut että myös minä kun en työllisty alkaisin yrittäjäksi niin ehkä hän voisi pitää enemmän lomaa.ap
Jos miehesi tekee kuutena päivänä viikossa kymmenen tunnin päiviä niin kuin olet kertonut, niin kuinka sinulla on otsaa vaatia häntä remontoimaan. Katsoppa sinne peiliin.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:24"]
Jos miehesi tekee kuutena päivänä viikossa kymmenen tunnin päiviä niin kuin olet kertonut, niin kuinka sinulla on otsaa vaatia häntä remontoimaan. Katsoppa sinne peiliin.
[/quote]Nyt tekee pari viikkoa 6 päivän viikkoa ja ehkä 10 tunnin päiviä mutta nehän vaihtelee enkä mä ole remontoimaan pyytänyt johan tämä on 10v ollut remontoimatta.ap
Ukkos ei vaan kestä sun seuraa, siksi tekee paljon töitä ja välttelee lomailua sun kans. Vinkusit vähemmän, ni ehkä ukkoskin ois tyytyväisempi.
Onko hän aina ollut samanlainen?
Joskus pitkään jatkuva, rasittava tilanne vain saa aikaan sen, ettei jaksa tehdä oikein mitään.