Mistä saisin "tavallisen" oloisen ystävän?
Olen yksinäinen nuori perheen äiti. Haluaisin ystävän, jolle pinnalliset asiat ei olisi niin tärkeitä, kuten raha, merkkivaatteet lapsilla, omaisuus, fitness diipadaapa jne. Tai noillakaan ei niin ole väliä, jos niitä ei tarvi mainostaa tai tuoda keskusteluissa esille.
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 18:53"]Kiinnostaa aloittajan ikä, missä päin Espoota, onko lapsia?
[/quote]
On useampi lapsi ja olen puolessa välin kolmeakymppiä. :) Melkolailla Pohjois-Espoossa asutaan.
Aika hyvin, vl-tutka piippas ja oikeassa olin ;) Mäkin vl, tosin en oo käyny ry:llä aikoihin (suviseuroissa kyllä) enkä liiku niissä piireissä muutenkaan. Johtunee osittain siitä, et mun mies ei oo enää vl. Paitsi toki sisarusten kesken ollaan tekemisissä ja tietysti vanhempien. Laitappa sun sähköposti tähän, niin kirjotellaan?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 07:08"]tosi-tv ei ole fiksujen ihmisten hommaa. vai katsotko sitä, että pääsisit tuntemaan itsesi fiksuksi verrattuna siihen esiintyjäporukkaan?
[/quote]
En hirveästi katso televisiota, mutta tosi-tv ohjelmat ja dokkarit on melkeimpä ainoita mitä katson. En seuraa melkein mitään muutakuin Ensitreffit alttarilla ohjelmaa plus Maajussille morsian.. :D Ap
Popparien paikka! Löytääkö joku oikeasti ystävän tätä kautta! Seuraan.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 23:01"]Ap sanoo ensin, että keskustelunaiheet ovat liian pinnallisia, mutta nro 13. viestissään sanoo, että hänen niskaansa kaadetaan murheet. Kummin se nyt on, ja kumpi on päällimmäisempi murhe?
[/quote]
Vähän ristiriitaista tosiaan. Minulla olisi "ystäviä", mutta ne ystävyyssuhteet on todella yksipuolisia ja minuun otetaan yhteyttä vain, jos on jotain murheita. Olen huomannut, että ihmisten on helppo avautua mulle. Olen empaattinen ja sosiaalinen, mutta juuri koskaan "ystävät" eivät ole kiinnostuneita juurikaan minun asioistani. Siksi olen alkanut ottamaan etäisyyttä heihin. On todella vaikea nykyään ystävystyä kehenkään, kun ei ole paljon yhteisiä kiinnostuksenkohteita. Pidän myös todella paljon luonnossa liikkumisesta, mökkeilystä ja retkeilystä. Voisin istua tuntikausia nuotion äärellä. Ap
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 22:20"]Aika hyvin, vl-tutka piippas ja oikeassa olin ;) Mäkin vl, tosin en oo käyny ry:llä aikoihin (suviseuroissa kyllä) enkä liiku niissä piireissä muutenkaan. Johtunee osittain siitä, et mun mies ei oo enää vl. Paitsi toki sisarusten kesken ollaan tekemisissä ja tietysti vanhempien. Laitappa sun sähköposti tähän, niin kirjotellaan?
[/quote]
Oikeesti!! Kuulostaa hyvältä! ;) Mun pitää tekasta joku ei niin tunnistettava s-posti. Ehkä joku jo muutenki arvailee näitten kirjotusten perusteella :D. Laitan tähän myöhemmin, jos en nyt ehdi ennen klo 23 ku en oo tänne rekisteröityny.
Tässähän voi käydä niin, et me ap:n kanssa tiedetään toisemme, jos ei muuten niin näöltä tai kaverin kaverin kautta :) Samanikäinenkin kerta ja samat piirit.. ilmeisesti ap ei oo Espoosta alunperin, niinku en minäkään. Tiiä vaikka oltas oltu samalla riparilla, opiseltu samalla paikkakunnalla tms. :D No aika pieni todennäköisyys, mut heitinpä vaan. Muakin jo jänskättää, et kuka hän on. Mietin vaan, et miten nyt sais yhteyden, muutenkin kun sähköpostilla.? Vai onko se ainut tapa, et pysyy anonyymina av:lla.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 22:39"]Tässähän voi käydä niin, et me ap:n kanssa tiedetään toisemme, jos ei muuten niin näöltä tai kaverin kaverin kautta :) Samanikäinenkin kerta ja samat piirit.. ilmeisesti ap ei oo Espoosta alunperin, niinku en minäkään. Tiiä vaikka oltas oltu samalla riparilla, opiseltu samalla paikkakunnalla tms. :D No aika pieni todennäköisyys, mut heitinpä vaan. Muakin jo jänskättää, et kuka hän on. Mietin vaan, et miten nyt sais yhteyden, muutenkin kun sähköpostilla.? Vai onko se ainut tapa, et pysyy anonyymina av:lla.
[/quote]
Ai kauheeta nyt alko jänskättää kans!! :D Samaan aikaan hauskaa ja mielenkiintoistakin!
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 22:29"]Popparien paikka! Löytääkö joku oikeasti ystävän tätä kautta! Seuraan.
[/quote]
Katotaan miten käy :D. Olis se aika uskomatonta! Ap
Jes! Toivottavasti ystävystytte, kertokaa tännekin sitten. t. vl-äiti myös
Öitä vaan kaikille ja kiitos mielenkiinnosta! :)
Varmaan täytyy tyytyä tästä eteenpäinkin omaan seuraan.
Laitoin ap:lle sähköpostia! Vähän kesti, mut nyt laitettu :)
:)