Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saisin "tavallisen" oloisen ystävän?

Vierailija
04.10.2015 |

Olen yksinäinen nuori perheen äiti. Haluaisin ystävän, jolle pinnalliset asiat ei olisi niin tärkeitä, kuten raha, merkkivaatteet lapsilla, omaisuus, fitness diipadaapa jne. Tai noillakaan ei niin ole väliä, jos niitä ei tarvi mainostaa tai tuoda keskusteluissa esille.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups

Vierailija
2/36 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin asut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa. Ap

Vierailija
4/36 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo luettelemasi asiat ovat nykyään juuri niitä "tavallisia" asioita... Tuntuu että kaikki välittävät vaan noista nykyään. 

Vierailija
5/36 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh.

Vierailija
6/36 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:47"]Minusta nuo luettelemasi asiat ovat nykyään juuri niitä "tavallisia" asioita... Tuntuu että kaikki välittävät vaan noista nykyään. 
[/quote]

Niinpä. Itse taas en välitä juurikaan noista asioista. Taidan olla jotenkin vanhanaikainen nuori äiti.

Vierailija
7/36 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon tommonen. Asun helsingissä, ollaan muuttamassa espooseen. Tykkään jääkiekon katsomisesta, juustonaksuista ja tositv-ohjelmista. Oon kuitenki ihan fiksu kai. Oonko tarpeeks tavallinen?

Vierailija
8/36 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tosi-tv:n katsoja ovat fiksuja.

Kai.

Vierailija
9/36 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:50"]No mä oon tommonen. Asun helsingissä, ollaan muuttamassa espooseen. Tykkään jääkiekon katsomisesta, juustonaksuista ja tositv-ohjelmista. Oon kuitenki ihan fiksu kai. Oonko tarpeeks tavallinen?
[/quote]

Mua ei niin hirveesti jääkiekko kiinnosta paitsi MM:t :D. Tosi tv-ohjelmia katon jonku verran ja luulen olevani myös jonki verra fiksu. Mihinpäin Espoota muutatte?

Vierailija
10/36 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaisi, jos tietäisi mistä sitten tykkäät. Numero 8 esimerkiksi ei sopisi ystäväkseni ainakaan yhteisten mielenkiinnon kohteiden osalta, vaikka aloittajan asettamat, itsellinikin käyvät kriteerit täyttyvätkin.

Vierailija
11/36 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, mikä sinua kiinnostaa. Helpompi löytää ystäviä, kun on yhteisiä kiinnostuksenaiheita ja harrastuksia.

Vierailija
12/36 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisin sellaista ystävää, jolle voisi oikeasti jakaa huolet, murheet, ilot jne. Tähän asti ystävyydet ovat olleet sitä, että itse olen joku kaatopaikka, jonne kaikki kerrotaan, mutta minun kuulumisia ei koskaan kysytä. Ap.

Vierailija
13/36 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:47"]

Minusta nuo luettelemasi asiat ovat nykyään juuri niitä "tavallisia" asioita... Tuntuu että kaikki välittävät vaan noista nykyään. 

[/quote]

Mä en.

Vierailija
14/36 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa käsillä tekeminen, tuunaus, kokkaaminen, urheilu, joukkuepelit esim. säbä lentis..

Vierailija
15/36 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kello lyö 23. Vadtaan myöh enemmän

Vierailija
16/36 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sanoo ensin, että keskustelunaiheet ovat liian pinnallisia, mutta nro 13. viestissään sanoo, että hänen niskaansa kaadetaan murheet. Kummin se nyt on, ja kumpi on päällimmäisempi murhe?

Vierailija
17/36 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi-tv ei ole fiksujen ihmisten hommaa. vai katsotko sitä, että pääsisit tuntemaan itsesi fiksuksi verrattuna siihen esiintyjäporukkaan?

Vierailija
18/36 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa aloittajan ikä, missä päin Espoota, onko lapsia?

Vierailija
19/36 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo alko kiinnostaa! :) Mäki katon ensitreffejä, maajussia, mm-jääkiekkoa, dokumentteja..tykkään istua nuotiolla ja muutenkin liikkua luonnossa, mut en mikään "eräjorma" ole. Siis et aika mukavuudenhaluinen kuitenkin enkä omista retkeilyvarustearsenaalia. Itse oon aika hitaastilämpiävä, en kovin avaudu ellen jo tunne kunnolla tai ellei synkkaa heti niin hyvin (harvoin synkkaa), ehkä ujo olen paitsi tutummassa seurassa puheliaskin. Ootsä vl tai ex? Tosin nekin on osa "pinnallisia", mut nuo kiinnostuksenkohteet jotenkin passais ;) Tuli heti mieleen joku ei-pinnallinen vl-äiti :) t.19

Vierailija
20/36 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:33"]No jo alko kiinnostaa! :) Mäki katon ensitreffejä, maajussia, mm-jääkiekkoa, dokumentteja..tykkään istua nuotiolla ja muutenkin liikkua luonnossa, mut en mikään "eräjorma" ole. Siis et aika mukavuudenhaluinen kuitenkin enkä omista retkeilyvarustearsenaalia. Itse oon aika hitaastilämpiävä, en kovin avaudu ellen jo tunne kunnolla tai ellei synkkaa heti niin hyvin (harvoin synkkaa), ehkä ujo olen paitsi tutummassa seurassa puheliaskin. Ootsä vl tai ex? Tosin nekin on osa "pinnallisia", mut nuo kiinnostuksenkohteet jotenkin passais ;) Tuli heti mieleen joku ei-pinnallinen vl-äiti :) t.19
[/quote]

No just tollanen mäki oon! En vaan osannu pukea noin hyvin sanoiksi :D. Oon vl ja yrittänyt pitkään saada tavallisen oloista vl-ystävää. En oo kuitenkaan yhteenkään sellaiseen vielä täällä törmännyt, jonka kanssa enempi synkkais. Eikä ole niin väliä olisiko ystävä vl vai ei, kunhan olisi ystävä. Minulla on ollut paljon kavereita/ystäviä eri kulttuureista ja uskonnoista aikaisemmin, mutta ne on jäänyt aikojen saatossa muuttojen ja laiskan yhteydenpitoni vuoksi. Tietenkin ehkä helpompaa, jos olisi sama vl-tausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä