Leikitään normaaleja ihmisiä
Kommentit (12)
Nukutaan kädet peiton päällä ja herätään aamulla töihin.
Vierailija kirjoitti:
Pyydetään itrukouksessa anteeksi tänne ilmoitetut töryt ja luvataan olla huomenna kiltimpiä.
Tämä ois kylläkin epänormaalia
Valvotaan kännyn kanssa silmät ristissä kunnes se putoaa kädestä
Mikään yllä olevista ei ole normaalia paitsi hampaiden pesu ja nukkuminen
Laitetaan tuorepuuro tekeytymään jääkaappiin ja kahvinkeitin valmiiksi aamua varten.
Minä yritän olla normaali, mutta sisäinen palstalaiseni yrittää ottaa taas valtaa. Persut tuhoaa tän maan...EI! Nyt se alkaa taas. Venäjä romahtaa pian. Mitäs siihen sanot iigor? APUA! Putinin puudeli. AAAA!!! Ukraina valloittaa koko Venäjän. LÄÄKKEET NYT!!!
Sormetan ja runkkaan miestäni, että pääsen nukkumaan... Aamulla herätys klo 06,00
Kiitän teitä kaikkia, arvon palstakollegat, jälleen yhdestä hedelmällisestä ja tuottavasta yhteistyöpäivästä. Oli taas ilo debatoida sivistyneessä ilmapiirissä toisiamme kunnioittaen.
Oikein viihtyisää loppuiltaa teille kaikille. Toivottavasti palaamme taas huomenna levänneenä, virkein ajatuksin luomaan uusia näkökulmia yhteiskuntaan - ja kenties parantamaan taas maailmaakin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Nukutaan kädet peiton päällä ja herätään aamulla töihin.
:)) Isävainaa "pelotteli" mua, kun olin inttiin lähdössä: Siellä armeijassa sitten komennetaan: Kädet pois konehuoneesta! :)))
Hänen avopuoliso siihen: No, eihän sitä nyt voi sellasta komentaa! :)
Pyydetään itrukouksessa anteeksi tänne ilmoitetut töryt ja luvataan olla huomenna kiltimpiä.