Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä kaikille löytyy puoliso?

Vierailija
10.04.2022 |

Eikö ole vaikeaa ja osa jää puolisott a? Miten välttää se, ettei itse ole yksi heistä?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies löytää helpoimmin puolison kaupungeissa, nainen maaseudulla. Eli se että sukupuolilla on erilaiset asumispreferenssit aiheuttaa kohtaanto-ongelman.

Vierailija
22/52 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulqvistit itkemässä kuinka "kilteille" ei löydy paria. Ei ole tullut paljon peiliin kateltua :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina epäillyt että meneekö moni yhteen vain yksinjäämisen välttämiseksi? Ei siis välttämättä aidosti olla ihastuneita toisiinsa?

Olen 34v ja elämäni aikana tavannut ainoastaan yhden kumppaniehdokkaan johon aidosti rakastunut ja olisin voinut viettää lppuelmän yhdessä. Eräs toinen oli tavallaan ihastus mutten ole varma olisinko hänen kanssaan yhteistä loppuelmää halunnut.

Miten niin moni voi löytää sen oiken jos näitä tulee vastaan 1-2 elämän aikana? Omalla kohdalla eka ei ollut minusta kiinnostunut ja toisen oli pakko muuttaa kauemmas, en tiedä olisiko siitäkään tullut mitään. Aika suuri riski kuitenkin ettei se ainoa johon rakastuu, tunne samoin.

Mitä väärää on siinä että ollaan yhdessä siksi että se voittaa yksinäisyyden? Eikö se juuri ole sitä aitoa rakkautta että yhdessä on parempi kuin yksin?

Itse en ainakaan pystyisi olemaan yhdessä sellaisen kanssa johon ei ole aidosti ihastunut.

Useinhan ihmiset ihastuu huomattavasti useammin kuin löytävät kumppanin jonka kanssa edes voisi harkita yhteen muuttoa. Ihastua voi hyvin myös henkilöön jonka kanssa yhdessä oleminen ei olisi parempaa kuin yksin olo.

Vierailija
24/52 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison "löytäminen" ei ollut vaikeaa, se vain tapahtui, olin vielä todella nuori silloin ja elettiin aikoja ennen nettideittailuja. Takana 27 vuotta saman tyypin kanssa eli ei ne kaikkien suhteet pieleen mene.

Vierailija
25/52 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä kilttejä sinkku miehiä on paljon, minä kyllä ymmärrän tämän sillä olen saanut vierestä seurata naisten parin valintoja ja se ketju pieleen menneistä valinnoista kertoo kaiken.

Voit olla kiltti, mutta persoonaton. Kiltteys on aikalailla minimi asia, jota pitäisi olla jokaisella ihmisellä.

26/52 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti kumppanin löytävät eivät löydä niitä yleensä rakkaudesta koska ihminen ei välttämättä ikinä törmää niihin mahdollisiin toisiin puoliskoihinsa vaan valitsevat taloudelliselta ja ulkonäön ja olemuksen perusteella kumppanin jonka kanssa lisääntyvät. Lisääntyminenkin on vanha "koska niin kuuluu tehdä" jäänne joka vaikuttaa edelleen. Lapsettomia ihmetellään. Sen vääristyneeltä kannalta tehdyn valintansa jälkeen monesti huomaavat niin kuin monelta palstalta voi lukea kuten täältäkin etteivät sovi yhteen mitenkään. Siksi päädytään avioeroon ja avoeroihin. Lapset kärsii ja kaikki hommat kusee. Voi olla myös niin että se johon rakastuisi on alemmalla taloudellisella tasolla joten sitä ei oteta sen takia. Eli ei oteta sitä kumppania joka pitäisi ottaa vaan otetaan se muista syistä oleva rikkaampi. Jos sinulla on yhtään kykyä ajatella loogisesti huomaat varmasti millaista arpapeliä ja sekametelisoppaa kumppanin löytyminen on kaikkine lieve ilmiöineen ja miten hataria on perhe ja parisuhteet sivuloikkineen ja syrjähyppyineen.

Vierailija
27/52 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää kilttimiehet on just niitä jotka alkaa hu0rittelemaan ja uhkailemaan kun niille sanoo ei kiitos. Olettavat, että heillä on joku synnynäinen oikeus naiseen ihan kuin naiset olisi jotain tavaroita eikä ihmisiä. Perus i n c e l menoa

Kukaan normaali mies ei vollota tollasta naurettavaa kuraa

Vierailija
28/52 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää kilttimiehet on just niitä jotka alkaa hu0rittelemaan ja uhkailemaan kun niille sanoo ei kiitos. Olettavat, että heillä on joku synnynäinen oikeus naiseen ihan kuin naiset olisi jotain tavaroita eikä ihmisiä. Perus i n c e l menoa

Lisäksi luulevat että ihan perus kohteliaat asiat ovat jotain, mikä pitäisi saada naiset lakoamaan jalkoihin ja palvomaan kuin jumalaa.

Vierailija
29/52 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaikeaa. Voi olla paljon vaikeampaa puoliso n kanssa.

M49

Tämä!

30/52 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Pääasiallisesti mitä heitä tunnen on se että arvostavat naisia ehkä liikaakin ja yrittävät olla hyviä heille ja jostain syystä naiset ei tällaisesta tykkää vaan hyväksyvät nämä miehet korkeintaan palvelijoiksi tai kavereiksi ja ottavat sitten näitä jännempiä jonka jäljiltä on silmät mustana ja hirveä möykkä päällä kokoajan kämpässä ja joka paikassa kun nämä "alfa" miehet ovat suuna päänä pätemässä joka paikassa. Netin palstoilla sitten valitellaan missä on ne kivat miehet kun on itse valittu mulkku.

Vierailija
31/52 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikille löydy puolisoa. Olen itse siitä oiva esimerkki. Ei mitään vikaa, on hyvä koulutus, ulkonäkökin kohdallaan, mutta yksin olen kulkenut.

Vierailija
32/52 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi luulevat että ihan perus kohteliaat asiat ovat jotain, mikä pitäisi saada naiset lakoamaan jalkoihin ja palvomaan kuin jumalaa.

Naisia saa helpommin kun on ihan täysi sika. 

Vierailija
33/52 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäisenä kannattaa luopua siitä ajatuksesta että elokuvat tai kirjallisuus kertovat jonkinlaisen totuuden rakkaudesta.

Toisekseen kannattaa luopua siitä ajatuksesta että meillä kaikilla on toinen puolisko, se ainoa oikea, sielunkumppani. Ei ole! Vaihtoehtoja on satoja, tuhansia, miljoonia!

Sitten kannattaa vielä suhtautua kaikenlaisiin ihmisiin avoimin mielin.

Ja lopuksi vielä antaa aikaa hitaamminkin syttyvälle rakkaudelle.

Vierailija
34/52 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niitähän nämä naisvihaajaincelit ovat ja silti vinkuvat etteivät saa naisia.

Teoriasi ontuu.

Vierailija
35/52 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemalla naisen arvoinen.

Mutta onko nainen miehen arvoinen? Monesti saa lukea naisten tilitystä pieleen menneistä avioista ja suhteista. Ei tainnut nekään naiset ollut ansaita sen parempaa?

Ei pahalla, mutta miehenä arvioin tilannetta seuraavasti: 80% naisista panostaa itseensä ja parisuhteeseensa enemmän kuin 80% miehistä. Naiset panostavat ulkonäköönsä, pukeutumiseensa, käyttäytyvät (yleisesti ottaen) paremmin ja ovat mukavampia, miellyttävämpiä, siistimpiä, huolitellumpia, sosiaalisempia ja tunneälykkäämpiä kuin miehet.

Huomattava osa miehistä ei hoida omaa ulkonäköään lainkaan (tai korkeintaan hyvin vähän): usealla miehellä edes perushygienia ei ole sillä tasolla, että naisia kannattaisi lähestyä: jokainen ruumiinaukko haisee, vaatteet haisevat, hiukset ja naama ovat likaiset, koko mies haisee hielle ja/tai lialle.

Lisäksi sosiaalisesti miehet eivät useinkaan viitsi suoraan sanoen panostaa yhtään: puhetapa saattaa olla töksäyttelevä ja tiuskiva, keskustelukumppania ei oteta huomioon tai kuunnella, yleissivistys on heikko (ja sitä ei edes vaivauduta peittelemään), jankutetaan omista asioista ja mielenkiinnon kohteista, kohteliaisuus puuttuu jne. Jopa artikulaatiossa saattaa olla ongelmia. Habitus kielii välinpitämättömyydestä: röhnötetään tuolissa tai sohvassa kädet puuskassa, ylimielisen näköisenä, haarat levällään.

Jos miehet vaivautuisivat kiinnittämään yllä mainittuihin asioihin oikeasti huomiota (oma ulkonäkö, siisti pukeutuminen, paremmat keskustelutaidot, siisti ja ryhdikäs olemus, hymyily, kuunteleminen, laadukkaammat keskustelut) ei naisen löytäminen olisi ollenkaan niin vaikeaa, vaan päin vastoin helppoa.

Vierailija
36/52 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemalla naisen arvoinen.

Mutta onko nainen miehen arvoinen? Monesti saa lukea naisten tilitystä pieleen menneistä avioista ja suhteista. Ei tainnut nekään naiset ollut ansaita sen parempaa?

Ei pahalla, mutta miehenä arvioin tilannetta seuraavasti: 80% naisista panostaa itseensä ja parisuhteeseensa enemmän kuin 80% miehistä. Naiset panostavat ulkonäköönsä, pukeutumiseensa, käyttäytyvät (yleisesti ottaen) paremmin ja ovat mukavampia, miellyttävämpiä, siistimpiä, huolitellumpia, sosiaalisempia ja tunneälykkäämpiä kuin miehet.

Huomattava osa miehistä ei hoida omaa ulkonäköään lainkaan (tai korkeintaan hyvin vähän): usealla miehellä edes perushygienia ei ole sillä tasolla, että naisia kannattaisi lähestyä: jokainen ruumiinaukko haisee, vaatteet haisevat, hiukset ja naama ovat likaiset, koko mies haisee hielle ja/tai lialle.

Lisäksi sosiaalisesti miehet eivät useinkaan viitsi suoraan sanoen panostaa yhtään: puhetapa saattaa olla töksäyttelevä ja tiuskiva, keskustelukumppania ei oteta huomioon tai kuunnella, yleissivistys on heikko (ja sitä ei edes vaivauduta peittelemään), jankutetaan omista asioista ja mielenkiinnon kohteista, kohteliaisuus puuttuu jne. Jopa artikulaatiossa saattaa olla ongelmia. Habitus kielii välinpitämättömyydestä: röhnötetään tuolissa tai sohvassa kädet puuskassa, ylimielisen näköisenä, haarat levällään.

Jos miehet vaivautuisivat kiinnittämään yllä mainittuihin asioihin oikeasti huomiota (oma ulkonäkö, siisti pukeutuminen, paremmat keskustelutaidot, siisti ja ryhdikäs olemus, hymyily, kuunteleminen, laadukkaammat keskustelut) ei naisen löytäminen olisi ollenkaan niin vaikeaa, vaan päin vastoin helppoa.

Ja korjataan vielä ensimmäiseen virkkeeseen prosenttiluvut: 80% naisista panostaa itseensä enemmän kuin paras 20% miehistä.

Vierailija
37/52 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä kilttejä sinkku miehiä on paljon, minä kyllä ymmärrän tämän sillä olen saanut vierestä seurata naisten parin valintoja ja se ketju pieleen menneistä valinnoista kertoo kaiken.

Voit olla kiltti, mutta persoonaton. Kiltteys on aikalailla minimi asia, jota pitäisi olla jokaisella ihmisellä.

Lapset ja koirat ovat kilttejä eli tottelevaisia. Jos aikuinen ihminen kutsuisi itseään kiltiksi niin välttäisin mieluummin luodin. Sen sijaan minulle oli itsestäänselvää, että halusin kunnollisen puolison.

Vierailija
38/52 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän monia hyvin mitättömän näköisiä naisia, joilla on kaiken lisäksi v-mäinen ja ilkeä luonne ja silti heillä on kumppani. Itse koen olevani kaunis, naisellinen, ystävällinen ja lempeä luonteinen ja silti olen sinkku. Eli mitä ilkeämpi luonne, sitä helpompi löytää mies, koska ulkonäöstä se ei ainakaan näytä olevan kiinni.

Eihän se toki pelkästään ulkonäöstä ole kiinni. Ensimmäinen tyttöystäväni, oli vähän hankala, ja jos en olisi eronnut, olisin varmaan ollut ihan tyytyväinen, mutta koska sittemmin tutustuin muihinkin, havaitsin, että luonteissa on eroja.

Omaan sinkkuutteesi taas aivan varmasti liittyy omat toiveesi ja tasosi, tai ehdottomuutesi tai arkuutesi tutustua ihmisiin avoimesti. Useimmat tietämäni sinkku naiset ovat hyvännäköisiä, fiksuja, mukavia mutta joko viihtyvät sinkkuina, tai eivät ole kohdanneet - anteeksi nyt vaan - sitä "unelmien prinssiä."

Vierailija
39/52 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niitähän nämä naisvihaajaincelit ovat ja silti vinkuvat etteivät saa naisia.

Teoriasi ontuu.

Niceguyt eivät ole penaalin terävimpiä kyniä. He eivät ole kiinnostuneita naisista vaan naisten sukupuolielimistä. Luulevat, että pelkällä kiltteydellä pitäisi saada kaikkein kuumimmat huippumallit. Luulevat, että tietävät kaiken naisista, mutta todellisuudessa eivät tiedä mitään. Niceguyt ovat sellaisia ihmisiä, joita he itse vihaavat.

Vierailija
40/52 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tuttavia katselee, niin varmin tapa on olla nuorena liikkeellä. Silloin kaikki ovat enemmän tai vähemmän sinkkuja mukaan lukien se paras a-ryhmä. Kolmekymppisenä on jo paljon vaikeampaa. Ja itse asiassa ne teineinä tai parikymppisenä pariutuneet ovat yleensä edelleen yhdessä. Itse kuulun samaan porukkaan.

Täsmälleen näin. Kaskymppisenä ja teininä se on helppoa, kaikki on uutta, kaikki ovat kiinnostuneita asiasta, ennakkoluulottomia ja innokkaita ja vaatimustaso on hyvin matala.

Kolmekymppisenä on tullut jo sen verran paljon turpiin että kaikki ovat varovaisempia ja vaativampia. Riskit alkaa olla merkittäviä.

Nelikymppisenä kaikki on jo totaalisia ihmisraunioita eikä kukaan suostu joustamaan enää missään tai ottamaan mitään riskejä tai todellakaan muuttamaan omaa toisista käytöstään mihinkään suuntaan. Kaikki on päin helvettiä ja syy siihen on vastakkaisessa sukupuolessa. Ja tähän settiin täytyy löytyä kumppaniksi on 200% täydellisesti omaa vaatimuslistaa vastaava.

50+ it's all over paitsi miehillä, heillä kun on tässä iässä yleensä aivan liikaa rahaa millä voivat ostaa kaikkea jännää

Mä oon nyt nelikymppisenä vähemmän ihmisraunio kuin olin teininä. Sen sijaan en ole ikinä onnistunut ylittämään sitä matalan vaatimustason kriteeriä, joten en ole senkoommin teininä kuin keski-ikäisenäkään päätynyt parisuhteeseen. This is the life.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä