Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olet naisesta, joka värjää hiuksiaan shokkiväreillä?

Vierailija
04.10.2015 |

Kirkkaan lilalla, pinkillä, punaisella ja sinisellä.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mitään. Siinäpä värjää.

Vierailija
22/60 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Haluaisin itsekin mutta olen jo nelivitonen kurppa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ei? Yhtä luonnottomia monet vaatimattomammat värit ovat. Musta shokkivärit ovat kivan näköisiä, jos kyseinen väri sopii ihmiselle. Tykkään niistä eniten vanhoilla mummoilla. :3 Pari kertaa olen nähnyt mummon, jolla on shokkivärjätty tukka.

Vierailija
24/60 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen, ainakin vähän. Haluaisin itsekin värjätä mutta ei ole uskallusta.

N34

Vierailija
25/60 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionhakuinen, itsetunto ongelmia? taiteilija?

Vierailija
26/60 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maassa mietitään ihan liikaa sitä mitä mieltä muut meistä ovat. Antaa palaa vaan jos siitä tykkää.

Vierailija
27/60 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en värjää hiuksiani ikinä, mutta täytyy sanoa, että perjantaina kaupan kassajonossa ihan pikkaisen ihastelin edessäni ollutta sinitukkaista tyttöä. Näytti ihan sarjakuvahahmolta, mutta siis sillä tavalla kivasti.

Vierailija
28/60 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä värjaytän (raitoja tms.) millä värillä milloinkin, mutta en niitä kutsu shokkiväreiksi, satun van tykkään. Huvittaa, kun kampaaja käyttää sitä termiä. Täti 50v.

Mulle shokkina tulisi, jos hiuksissani olisi jokin "kullan......"

Vierailija
29/60 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:58"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:53"]WT
[/quote]

Kaipa minä sitten olen white trash. T. Lääketieteen kandidaatti jolla vaaleanpunaista, lilaa ja fuksiaa tukasaa :)
[/quote]

Toki voit olla :) Suomessa wt:llä tarkoitetaan lähinnä elämäntyyliä, ei liity koulutukseen/varallisuuteen VÄLTTÄMÄTTÄ millään tavalla. Onhan niitä kaljoittelevia, kiroilevia, juntteja lääkäreitä jonkun verran. + nuoria pinkkipäisiä pissiksiäkin.

Vierailija
30/60 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:58"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:53"]WT
[/quote]

Kaipa minä sitten olen white trash. T. Lääketieteen kandidaatti jolla vaaleanpunaista, lilaa ja fuksiaa tukasaa :)
[/quote]

Toki voit olla :) Suomessa wt:llä tarkoitetaan lähinnä elämäntyyliä, ei liity koulutukseen/varallisuuteen VÄLTTÄMÄTTÄ millään tavalla. Onhan niitä kaljoittelevia, kiroilevia, juntteja lääkäreitä jonkun verran. + nuoria pinkkipäisiä pissiksiäkin.
[/quote]

En käytä alkoholia lainkaan tai kiroile. :) Wt muuten ei tarkoita noita asioita suomessakaan, muuten kuin av:lla.

Vierailija
31/60 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä räikeät värit hiuksissa kertovat ihmisestä minulle tarpeeksi. Ihmisellä, joka käyttää shokkivärejä, on joko elämänhallinnan, itsetunnon ja omanarvontunnon kanssa on ongelmia, tai kenties vain mielenterveyden. En arvosta.

Vierailija
32/60 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kyllä ihan täysin siitä onko hyvän näköinen vai ei.

Vierailija
33/60 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:15"]Kyllä räikeät värit hiuksissa kertovat ihmisestä minulle tarpeeksi. Ihmisellä, joka käyttää shokkivärejä, on joko elämänhallinnan, itsetunnon ja omanarvontunnon kanssa on ongelmia, tai kenties vain mielenterveyden. En arvosta.
[/quote]
Mä taas en pidä tuollaista ahdasmielisyyttä kovinkaan terveenä piirteenä. Mutta kukin taaplaa tyylillään.

Vierailija
34/60 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:15"]Kyllä räikeät värit hiuksissa kertovat ihmisestä minulle tarpeeksi. Ihmisellä, joka käyttää shokkivärejä, on joko elämänhallinnan, itsetunnon ja omanarvontunnon kanssa on ongelmia, tai kenties vain mielenterveyden. En arvosta.
[/quote]
Ovatko huono itsetunto tai mielenterveysongelmat siis mielestäsi halveksuttavia asioita, kun et arvosta sellaisia ihmisiä joita nuo ongelmat ovat kohdanneet?

Vierailija
35/60 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:15"]Kyllä räikeät värit hiuksissa kertovat ihmisestä minulle tarpeeksi. Ihmisellä, joka käyttää shokkivärejä, on joko elämänhallinnan, itsetunnon ja omanarvontunnon kanssa on ongelmia, tai kenties vain mielenterveyden. En arvosta.
[/quote]
Mä taas en pidä tuollaista ahdasmielisyyttä kovinkaan terveenä piirteenä. Mutta kukin taaplaa tyylillään.
[/quote]
Tai silkkaa tyhmyyttä?

Vierailija
36/60 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu alempiin sosiaaliluokkiin, ei ole uskottava virkamiehenä tai esim.sairaalassa. 

Vierailija
37/60 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:15"]Kyllä räikeät värit hiuksissa kertovat ihmisestä minulle tarpeeksi. Ihmisellä, joka käyttää shokkivärejä, on joko elämänhallinnan, itsetunnon ja omanarvontunnon kanssa on ongelmia, tai kenties vain mielenterveyden. En arvosta.
[/quote]
[/quote]
Tai silkkaa tyhmyyttä?
[/quote]
Taitaa olla sekäettä. En pidä kovinkaan fiksuina ahdasmielisiä ihmisiä.

Vierailija
38/60 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekin värjään ja oon 38...,

Vierailija
39/60 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katoin, että aikamoinen kotka oli Uutisvuodossa ainakin eilen.

Vierailija
40/60 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 15:48"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 15:14"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 13:51"] [quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 13:15"]Nuori, erittäin huomionhakuinen,lapsellinen ja typerä. (korjautuu yleensä iän myötä ) [/quote] Mulla on pinkit hiukset, mutta allekirjoitan noista vain nuoruuden. Tavallisen väriset hiukset eivät vain tunnu yhtään omilta. [/quote] Eli, se millainen luonnostasi olet ,ei tunnu sinusta 'yhtään omalta'?  Kuulostaa muuten  tosi kypsältä ja aikuiselta puheelta-ihan tosiaankin,joo ... [/quote] Miksi mun pitäisi värjätä hiukset luonnollisella värillä, kun sellaiset ei tunnu omalta, vaan tylsältä ja rumalta.

[/quote] Onko se hiustesi  oma luonnollinen väri  sitten vielä tylsempi ja rumempi ?

Shokkiväri tarkoittaa shokeeraavaa väriä ,eli sillä hiuksensa  värjäävän tarkoituksena on shokeeramista tavoitteleva huomion hakeminen muilta ihmisiltä ja yleensä vielä jonkun nuoren henkilön huomionhakuisuus aikuisilta päin. Aikuisillahan ei ole tarvetta tuollaisilla ulkoisilla keinoilla hakea reaktiota omilta ikätovereiltaan  (...eikä naurua nuorilta)

Minua se ei häiritse tippaakaan värjää tukkasi millaisilla huomioväreillä hyvänsä mutta totuus on ,että kyllä ne jossain työpaikkahaastatteluissa tulevatkin aikuisten taholta huomioiduiksi ja kertovat sinusta ja henkisestä kypsyydestäsi  sen mitä et itse ehkä vielä tiedosta tai halua itsellesi myöntää.

Etkö voisi ajatella jossain polttareilla tms. paikoissa minne tuollaiset tehokeinot kuuluvat,jotain värjättyä peruukkia ? Se olisi paljon helpompaa vaihtaa.

Kyllä se shokkitukka  jossain Helmi-tädin hautajaisissa tai pikku-Matin ristäisissä herättää huomiota ja myös tulee huomioiduksi  ,se on selvä,mutta sitähän sinä juuri  haluatkin-itsellesi. Eikö vain ?"Hei kattokaa,tässä mä oon" Sanoisinko erittäin pahimpaan murrosikään kuuluvaa ja todella kypsymätöntä.

Parempi kuitenkin noin, kuin että ottaisit ihosi täyteen rumia shokkitatuointeja joista et sitten pääsisi millään katumisellakaan eroon.

Voi hellanlettas sinua, no kyllä sinäkin onneksi  vielä kasvat ja kehityt tuosta.Miten muuten suhtaudut aikuiseen joka ei lainkaan "shokeeraannu" hiustyylistäsi,vaan näkee sen vain heijastavan nuoruuden epävarmuuttasi, mutta ei näytä sitä millään ilmeelläkään sinulle  ?

Menisikö silloin  shokkivaikutus hukkaan ?

[/quote] Alaikäiset alapeukuttajat eivät hyväksy mitään  aikuisten mielipiteitä mistään asiasta-eivät edes maltillisesti  ja heitä kohtaan aivan ymmärtäväisesti suhtautuvia kannanottoja itse esille tuomiinsa aiheisiin.

Tuokin on mitä tyypillisintä käyttäytymistä siinä iässä ja se vain vahvistaa kuvaa.

Ainakin minun kuvaani  siitä ,että helpompaa aina  kuin vastata  mielipiteeseen mielipiteellä on alapeukuttaa vain osaltaan  koko kirjoitus.

Sillä 'hyväksymättömyydellään' voi näin samalla kätevästi peittää sen ,ettei itseasiassa olisi pystynyt tai osannut mitään niihin (vain) alapeukuttamiinsa  kirjoituksiin mitään  vastatakaan.

Alapeukutus on melkeinpä vain pelkkä sormirefleksi yhteydessä koneeseen ja sen hiireen ,eikä mitään muuta sinänsä.

Ei sen takana välttämättä tarvitse olla mitään mielipidettä mistään kirjoituksesta.

Että täytyisi olla ,tai että olisi aina voitava luottaa siihen ,että ilman muuta aina myös on,on pelkkä media- ja nettiviestinnän oletusarvojen väärintulkinnan aiheuttama harha.

Tuohon harhaan menevät paljon helpommin juuri nuoret joilla ei juuri ikänsä  ole mitään omakohtaista  kokemusta nettiviestintää ja nettiä edeltäneestä ajasta.

Silloin tämä (...Rooman keisarien lanseeraama kohtalonpeukalo gladiaattoreille ,jotka oli jo lyöty maahan ) ei nimittäin kelvannut tavallisen kansalaisen käyttelemänä ja sillä  osoittelevana oikein mihinkään.

Mielipiteeseen lehden palstalle kelpuutettiin vastineeksi  vain toinen mielipide ja sekin melkein aina vaadittiin vielä nimen kera.

Täällä netissä palstoilla keskustellessa sensijaan ei tarvita edes  mielipidettä. 

Pelkkä sormirefleksi riittää.

Kaikki painaa vaan näppäintä "ku must´tuntu vaan " ,eli ehdollistetusti reagoi spontaanisti ,mutta ei kykene ilmaisemaan ajatuksiaan sanalliseen muotoon laitettuna ,kuin ehkä haistatteluin (jollaista kirjoitustasoa saattoi ennenaikaan nähdä vain yleisten käymälöiden seinillä ja niiden poistoista on lähinnä kai silloin vain  maksatettu niihin syyllistyneitä )

Sivistyksen taso on tältäkin palstalta toistaiseksi  vielä kaukana.