Mitä mieltä olet naisesta, joka värjää hiuksiaan shokkiväreillä?
Kirkkaan lilalla, pinkillä, punaisella ja sinisellä.
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:50"]Kirkkaan lilalla, pinkillä, punaisella ja sinisellä.
[/quote]
No en mitään mieltä siitä itse naisesta niinkään, mutta niistä hiuksista en yleensä erityisemmin pidä...
Nuori, erittäin huomionhakuinen,lapsellinen ja typerä. (korjautuu yleensä iän myötä )
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 23:00"]Mä olen nähnyt tollasia läskejä akkoja useammankin nyt. Eivät olleet varmaan omasta mielestään vielä tarpeeksi rumia, niin piti sitten vähän parantaa.
[/quote] Siis en tykkää vastata ilkeästi, mutta joo saman olen huomannut.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:17"]Riippuu kyllä ihan täysin siitä onko hyvän näköinen vai ei.
[/quote] millä mittapuulla tää mitataan?! Itse tunnen itseni rumaksi vaikka olisi säkkipäässä. Tarkoittaako se nyt sitten sitä että en saa värjätä hiuksiani niinkuin haluan, vaan tulen leimatuksi?
Myönnetään että saattaa aiheuttaa alkuun pienen ennakkoasenteen kyseistä ihmistä kohtaan. Eritoten jotkut kirkkaan pinkit tai vihreät hiukset. Onhan niitä toki sellaisiakin jotka on hyvännäköisiä ja sopii kantajalleen, Sanni nyt ekana tulee mieleen.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 13:15"]Nuori, erittäin huomionhakuinen,lapsellinen ja typerä. (korjautuu yleensä iän myötä )
[/quote]
Mulla on pinkit hiukset, mutta allekirjoitan noista vain nuoruuden. Tavallisen väriset hiukset eivät vain tunnu yhtään omilta.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 13:51"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 13:15"]Nuori, erittäin huomionhakuinen,lapsellinen ja typerä. (korjautuu yleensä iän myötä ) [/quote] Mulla on pinkit hiukset, mutta allekirjoitan noista vain nuoruuden. Tavallisen väriset hiukset eivät vain tunnu yhtään omilta.
[/quote] Eli, se millainen luonnostasi olet ,ei tunnu sinusta 'yhtään omalta'? Kuulostaa muuten tosi kypsältä ja aikuiselta puheelta-ihan tosiaankin,joo ...
En mitään, se porukka taas joka arvostelee ihmisiä pelkän hiusvärin perusteella on aika wt ihan itse. Aika idioottimaista ajatella että jokaisen pitäisi pukeutua tietyllä tavalla, hiukset saa olla vain tietyn väriset, ketä varten mun oikein pitäis tehdä tai elää niin? Kerran täällä vaan ollaan, suosittelen näille idiooteille itsekkin joskus ostamaan joku räikeä vaate, pinkki hiusväri tai feikkilävistys ja olla välittämättä tollasista nillittäjistä ja kokeilla kuinka vapauttavaa on leikitellä vaatteilla ja hiuksilla.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 13:51"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 13:15"]Nuori, erittäin huomionhakuinen,lapsellinen ja typerä. (korjautuu yleensä iän myötä ) [/quote] Mulla on pinkit hiukset, mutta allekirjoitan noista vain nuoruuden. Tavallisen väriset hiukset eivät vain tunnu yhtään omilta.
[/quote] Eli, se millainen luonnostasi olet ,ei tunnu sinusta 'yhtään omalta'? Kuulostaa muuten tosi kypsältä ja aikuiselta puheelta-ihan tosiaankin,joo ...
[/quote]
Kun on 10 vuotta värjäillyt shokkiväreillä (kuten esimerkiksi allekirjoittanut) ei ole mun mielestä ihmekään että oma ruskea ei tunnu enää omalta vaikka luonnollinen onkin. Sama pätee oikeastaan tosi moneen asiaan: pitkien kainalo/häpy/jalkakarvojen pitäminen ei tunnu enää luonnolliselta kuten ihan samoista syistä. Haluaisinkin tietää kokeeko ko. viestin kirjoittanut henkilö olonsa yhtä mukavaksi nykyisessä kampauksessaan kuin esimerkiksi jos hiukste olisi annettu kasvaa maksimipituuteen eikä niitä koskaan olisi leikattu millään tavalla?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 13:51"]
[/quote]
Miksi mun pitäisi värjätä hiukset luonnollisella värillä, kun sellaiset ei tunnu omalta, vaan tylsältä ja rumalta.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 15:14"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 13:51"] [quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 13:15"]Nuori, erittäin huomionhakuinen,lapsellinen ja typerä. (korjautuu yleensä iän myötä ) [/quote] Mulla on pinkit hiukset, mutta allekirjoitan noista vain nuoruuden. Tavallisen väriset hiukset eivät vain tunnu yhtään omilta. [/quote] Eli, se millainen luonnostasi olet ,ei tunnu sinusta 'yhtään omalta'? Kuulostaa muuten tosi kypsältä ja aikuiselta puheelta-ihan tosiaankin,joo ... [/quote] Miksi mun pitäisi värjätä hiukset luonnollisella värillä, kun sellaiset ei tunnu omalta, vaan tylsältä ja rumalta.
[/quote] Onko se hiustesi oma luonnollinen väri sitten vielä tylsempi ja rumempi ?
Shokkiväri tarkoittaa shokeeraavaa väriä ,eli sillä hiuksensa värjäävän tarkoituksena on shokeeramista tavoitteleva huomion hakeminen muilta ihmisiltä ja yleensä vielä jonkun nuoren henkilön huomionhakuisuus aikuisilta päin. Aikuisillahan ei ole tarvetta tuollaisilla ulkoisilla keinoilla hakea reaktiota omilta ikätovereiltaan (...eikä naurua nuorilta)
Minua se ei häiritse tippaakaan värjää tukkasi millaisilla huomioväreillä hyvänsä mutta totuus on ,että kyllä ne jossain työpaikkahaastatteluissa tulevatkin aikuisten taholta huomioiduiksi ja kertovat sinusta ja henkisestä kypsyydestäsi sen mitä et itse ehkä vielä tiedosta tai halua itsellesi myöntää.
Etkö voisi ajatella jossain polttareilla tms. paikoissa minne tuollaiset tehokeinot kuuluvat,jotain värjättyä peruukkia ? Se olisi paljon helpompaa vaihtaa.
Kyllä se shokkitukka jossain Helmi-tädin hautajaisissa tai pikku-Matin ristäisissä herättää huomiota ja myös tulee huomioiduksi ,se on selvä,mutta sitähän sinä juuri haluatkin-itsellesi. Eikö vain ?"Hei kattokaa,tässä mä oon" Sanoisinko erittäin pahimpaan murrosikään kuuluvaa ja todella kypsymätöntä.
Parempi kuitenkin noin, kuin että ottaisit ihosi täyteen rumia shokkitatuointeja joista et sitten pääsisi millään katumisellakaan eroon.
Voi hellanlettas sinua, no kyllä sinäkin onneksi vielä kasvat ja kehityt tuosta.Miten muuten suhtaudut aikuiseen joka ei lainkaan "shokeeraannu" hiustyylistäsi,vaan näkee sen vain heijastavan nuoruuden epävarmuuttasi, mutta ei näytä sitä millään ilmeelläkään sinulle ?
Menisikö silloin shokkivaikutus hukkaan ?
Omasta mielestäni hiustyylinä todella mauton, ruma, lapsellinen ja luonnoton, mutta ei asia ei sinällään vaikuta käsitykseeni toisesta ihmisenä. Minä olenkin luonnollisemman tyylin ystävä, ei minuun uppoa timantein koristellut ripsipidennykset tai voimakas pakkelikaan. Monilla on erilainen maku kuin minulla, eikä se minua haittaa. Kyllä maailmaan eri tyylejä mahtuu. Ja kuinka me tyylikkäät ja kauniit muutenkaan erottuisimme joukosta eduksemme, jos kaikki muutkin omaisivat yhtä hyvän tyylitajun. ;)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 16:05"]Omasta mielestäni hiustyylinä todella mauton, ruma, lapsellinen ja luonnoton, mutta ei asia ei sinällään vaikuta käsitykseeni toisesta ihmisenä. Minä olenkin luonnollisemman tyylin ystävä, ei minuun uppoa timantein koristellut ripsipidennykset tai voimakas pakkelikaan. Monilla on erilainen maku kuin minulla, eikä se minua haittaa. Kyllä maailmaan eri tyylejä mahtuu. Ja kuinka me tyylikkäät ja kauniit muutenkaan erottuisimme joukosta eduksemme, jos kaikki muutkin omaisivat yhtä hyvän tyylitajun. ;)
[/quote]
Kyllä minä myönnän, että arvostelen ja kategorioin ihmisiä myös ulkoisten seikkojen perusteella. En tarkoita asioita, joille ei mahda mitään esim. kasvonpiirteet, vaan asioita, joihin voi vaikuttaa kuten hiukset, pukeutuminen ja käyttäytyminen.
Tai no jaa...onhan niitä aikuisiakin. Eräs kirjailijakin esimerkiksi. On muuten osoittanut enemmänkin kirjallista mielenkiintoa tukka-aiheesta uusimmassa sadussaan naisesta ,jonka tukka kasvoi metrin päivässä ym. uskottavaa. Voi voi, kuinka naiset hänen kirjoissaan aina kärsivätkään kaikesta miesten osoittamasta keivelyydestä heitä kohtaan. Se vaatii jo kyllä vastapainokseen kunnolla shokeeraavat tehokeinot....
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 15:48"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 15:14"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 13:51"] [quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 13:15"]Nuori, erittäin huomionhakuinen,lapsellinen ja typerä. (korjautuu yleensä iän myötä ) [/quote] Mulla on pinkit hiukset, mutta allekirjoitan noista vain nuoruuden. Tavallisen väriset hiukset eivät vain tunnu yhtään omilta. [/quote] Eli, se millainen luonnostasi olet ,ei tunnu sinusta 'yhtään omalta'? Kuulostaa muuten tosi kypsältä ja aikuiselta puheelta-ihan tosiaankin,joo ... [/quote] Miksi mun pitäisi värjätä hiukset luonnollisella värillä, kun sellaiset ei tunnu omalta, vaan tylsältä ja rumalta.
[/quote] Onko se hiustesi oma luonnollinen väri sitten vielä tylsempi ja rumempi ?
Shokkiväri tarkoittaa shokeeraavaa väriä ,eli sillä hiuksensa värjäävän tarkoituksena on shokeeramista tavoitteleva huomion hakeminen muilta ihmisiltä ja yleensä vielä jonkun nuoren henkilön huomionhakuisuus aikuisilta päin. Aikuisillahan ei ole tarvetta tuollaisilla ulkoisilla keinoilla hakea reaktiota omilta ikätovereiltaan (...eikä naurua nuorilta)
Minua se ei häiritse tippaakaan värjää tukkasi millaisilla huomioväreillä hyvänsä mutta totuus on ,että kyllä ne jossain työpaikkahaastatteluissa tulevatkin aikuisten taholta huomioiduiksi ja kertovat sinusta ja henkisestä kypsyydestäsi sen mitä et itse ehkä vielä tiedosta tai halua itsellesi myöntää.
Etkö voisi ajatella jossain polttareilla tms. paikoissa minne tuollaiset tehokeinot kuuluvat,jotain värjättyä peruukkia ? Se olisi paljon helpompaa vaihtaa.
Kyllä se shokkitukka jossain Helmi-tädin hautajaisissa tai pikku-Matin ristäisissä herättää huomiota ja myös tulee huomioiduksi ,se on selvä,mutta sitähän sinä juuri haluatkin-itsellesi. Eikö vain ?"Hei kattokaa,tässä mä oon" Sanoisinko erittäin pahimpaan murrosikään kuuluvaa ja todella kypsymätöntä.
Parempi kuitenkin noin, kuin että ottaisit ihosi täyteen rumia shokkitatuointeja joista et sitten pääsisi millään katumisellakaan eroon.
Voi hellanlettas sinua, no kyllä sinäkin onneksi vielä kasvat ja kehityt tuosta.Miten muuten suhtaudut aikuiseen joka ei lainkaan "shokeeraannu" hiustyylistäsi,vaan näkee sen vain heijastavan nuoruuden epävarmuuttasi, mutta ei näytä sitä millään ilmeelläkään sinulle ?
Menisikö silloin shokkivaikutus hukkaan ?
[/quote]kyllä. Hiusteni luonnollinen väri on ruma ja tylsä. Pitkiin hiuksiin yhdistettynä vielä tylsempi ja rumempi. Enkä hae pinkillä tukalla huomiota, vaan satun tykkäämään siitä ja se sopii mulle.
Kolmekymppisestä naisesta kyse siis.
En mitään, jos väri sopii.
T. N24 jolla vaaleenpunaset hiukset
Jotkut ovat todella siistejä ja upeita ilmestyksiä vaikka hiukset olisivat sinililat Pirkko Liinamaa -tyyliin. Sanni on tosiaan yksi upea esimerkki myös kauniista ihmisestä hyvin erottuvalla kampauksella ja värityksellä. Ihailen katson.