Onko Miley Cyrus mielestäsi kaunis kasvoiltaan?
Kommentit (37)
On kaunis. Pidän hänen äänestään. Youtubesta, takapihan musisointia kun laulaa Jolenen. Upea ääni. Hänen huomion hakuisuudestaan en pidä.
Ei helvetissä... Maaoravan posket, lähekkäin olevat neuroottiset silmät ja muodottomat turvonneet huulet.
Ei varsinaisesti kaunis, mutta ei rumakaan. Luultavasti hieman keskivertojenkkiä kauniimmat kasvot.
On kaunis. Lapsena hänellä oli rumat hampaat ja karsea ääni. Onneksi ei enää.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:19"]Ei, liian lähekkäin silmät. Iso(hko?) nenä korostaa silmien läheisyyttä ja toisin päin. Komeat huulet ja poskipäät kyllä.
[/quote]
Eikös hänen silmänsä ole ihan normaalilla etäisyydellä?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:19"]Ei, liian lähekkäin silmät. Iso(hko?) nenä korostaa silmien läheisyyttä ja toisin päin. Komeat huulet ja poskipäät kyllä.
[/quote]
[/quote]
Minun silmääni ovat lähekkäin. Sen verran korjaan että nenä ei ole iso vaan ennemmän littana.
Ruma ja henkisesti pahasti sairas.
En osaa pitää kauniina kun on niin rivo olemukseltaan :/
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:19"]Ei, liian lähekkäin silmät. Iso(hko?) nenä korostaa silmien läheisyyttä ja toisin päin. Komeat huulet ja poskipäät kyllä.
[/quote]
[/quote]
Minun silmääni ovat lähekkäin. Sen verran korjaan että nenä ei ole iso vaan ennemmän littana.
[/quote]
Ovatko Charlize Theronin silmät mielestäsi lähekkäin?
Ihan nätti juu, mutta ei mitenkään erikoisen kaunis.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:34"]
En osaa pitää kauniina kun on niin rivo olemukseltaan :/
[/quote]Todella hauska nainen. Saako vain isokokoinen "turvonnut" nainen olla räväkkä ja omapäinen. Mun mielestä vallan siisti muija!
Ei, liian lähekkäin silmät. Iso(hko?) nenä korostaa silmien läheisyyttä ja toisin päin. Komeat huulet ja poskipäät kyllä.