Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niiskutus ja maiskutus

Vierailija
04.10.2015 |

Ärsyttää kuunnella niiskuttamista ja maiskuttamista koko ajan. Tälläkin hetkellä tätä viestiä kirjoittaessa olen laskeskellut, että on kuulunut 32 niiskausta. Se on äluttömän ärsyttävää. Aluksi se niiskutti vain aamuisin, mutta nyt myös pitkin päivää. Niiskuttaja ja maiskuttaja on isäni. Maiskutusta joudun kuuntelemaan ruokapöydässä joka ikinen päivä. Tarvitsen neuvoja nopeasti ennen kuin pääni räjähtää. Tuntuu kun jokainen niiskaus tai maiskaus olisi turpaanlyönti. Auttakaa minua pulassa. Ps. Kuullut viestiä kirjoittaessa ainakin 45 niiskausta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kuuntelen parhaillaan miehen ryystämistä. En ymmärrä miksi ei voi juoda teetä niin, että nostaa kupin riittävän ylös ja valuttaa teen suuhun vaan se pitää ryystää ja hörppiä. Sama syömisessä: sen sijaan että veisi ruoan suuhun asti, hän imaisee sen haarukasta äänen kera. Olen sanonut, olen sanonut miljoona kertaa, olen kertonut misofoniasta, mutta aina se vaan unohtuu.

Te, jotka ryystätte ja hörpitte ja imette ruokanne haarukasta tai lusikasta viemättä sitä kunnolla suuhun, kertokaa miksi. Miksi ei voi vain viedä sitä ruokaa kunnolla suuhun ja sitten pureskella hiljaa?

Nauraa käkätin koko viestin lukemisen ajan. Jotenkin alkoi tehdä mieli itsekin imaisemaan haarukasta äänitehosteen kera,ja katsoa mitä vaimo tykkää.

Vierailija
22/27 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaargh!!! Ymmärrän niin hyvin aloittajaa. Eksäni niiskutti jatkuvasti. Aamulla kun heräsi aiemmin töihin, en voinut nukkua enää sillä hän ensinnäkin huudatti hanasta vettä ihan täysillä, vaikka taatusti kahvinkeitto sujuisi pienemmälläkin paineella laskiessa. Seuraavaksi alkoi niiskutus. !0 sekunnin välein pieni "niisk"....."niisk"....."niisk"  Aamukahvin jälkeen piti mennä vessaan ja laskea jätökset pönttöön sellaisella turinalla että ihme ettei naapurikin herännyt seuraavassa talossa. Aina maha kuralla! En ymmärrä miten jollain voi aina olla maha löysällä?!

Voi jumalauta, tässä useampi syy jonka takia jätin sen. 

Että ei se vika kyllä aina ole siinä kuulijassakaan, kyllä näissä ihmisissä on hiukan joku pielessä jotka pakonomaisesti jotain ääntä tai tapaa tekee eivätkä sitä suostu lopettamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kärsinyt samoista asioista koko ikäni. Mielialalääkitys on auttanut.

Vierailija
24/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäisi

Vierailija
25/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä Olen huomannut töissä että kärsin misofoniasta aivan varmasti❣️

Lounaalla yksi työkaverini syö joka helv päivä kokonaisen lehtisalaatin.

Yksitellen työntää niitä lehtiä suuhunsa kuin mikäkin kani, muheltaa ja mussuttaa.

Siihen päälle vielä on koko purukalut, hampaat aivan ristipurennassa koko suu kuulostaa kuin hevosen louskutukselle kun leuat muheltaa…

Voi elämän kevät miten raskasta.,..

Vierailija
26/27 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kärsin myös samasta asiasta asuessani vielä vanhempieni luona. Ainoana erona, että isäni on alkanut kröhimään syömisen jälkeen. Voi elämä kun se saa ärsyttämään, vaikka ovat ihan normaaleja ääniä. Tilanne helpotti, kun muutin pois. Nyt niiskuttelija ja kröhijä on avopuolisoni.. :D

Misofonia on rasittavaa. Asian kanssa pitää vaan osata oppia elämään. Esim itse lähden toiseen huoneeseen, jos jokin ääni alkaa ärsyttämään liikaa.

Vierailija
27/27 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylla se siita.

Teinina oli raskasta, nykyaan enaan harvoin hairitsee.

Kylla Raastoin vanhempieni hermosa, kun hoin joka valissa etta ala maiskuta ja niista nenasi! Voi muistoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi