Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kertokaa mulle hyvä ruokavalio!
04.10.2015 |
Rahkaa en pysty syödä ilmavaivojen takia. Raejuusto menee salaatin tms kanssa mutta purkillista en kyllä alas saa.. Tuntuu että kaikki dieettiruokavaliot perustuu noihin. Haluaisin oppia säännöllisen ruokailurytmin, mutta ongelmana on se, etten tiedä mitä ja millaisia määriä milloinkin olisi hyvä syödä niin ettei kohta taas ole nälkä. Leivontavaakaa mulla ei ole eikä opiskelijana ole varaa ostaa, joten suuntaa antavia määriä esim desilitroina olisi kiva tietää. Pudotettavaa painoa olisi 6kg vähintään.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Esimerkkipäivä:
Aamu - puoli litraa vettä ja kahvia jos tykkäät, pari täysjyväruisleipää(ei saa olla vehnää) juustolla ja kasviksilla,, tuorepuristettua mehua
Lounas - vettä puoli litraa ennen syömistä ja sitten mitä ikinä tapaatkaan syödä mutta ilman riisiä perunaa pastaa. Eli liha/kalajuttua ja salaattia. Jos on joku laatikko tms niin syö nyrkin kokoinen määrä plus salaattia niin paljon kuin napa vetää
Välipala - hedelmiä, ruisleipää tms mistä tykkäät
Päivällinen - kts.Lounas
Iltapala - taas vaikka sitä ruisleipää
Eli vältä: EINEKSET, MAKEUTUSAINEET, VAALEA VILJA plus LIIKA ITSEKURI. <- jos kiellät itseltäsi tiukasti jonkin hyvän, ei tuu tapahtuun pysyvää elämänmuutosta vaan paha mieli. Jos sinua huvittaa syödä joskus vähän suklaata tms, syö hyvä ihminen. Kun pitäydyt pääosin tuossa ruokavaliossa, paino putoaa varmasti ja ennenpitkää vatsa pienenee, nälän tunne ja herkutteluhimo vähenee luonnollisesti :) ÄLÄ KORVAA herkkuja millään Light-kamalla ne tekee pahempaa kuin sokeri.
Suosi: Vettä paljon, salaattia ja puhdasta värikästä kotiruokaa. ja sitä 100%ruisleipää tai vastaavaa näkkäriä. Itse teen niin jos herkuttelu lähtee käsistä että puputan sitä näkkäriä niin kauan ettei lopulta enää tee mieli mitään. Se on julmaa mutta toimii :D pari päivää kun olet ilman herkkuja niin ei tee enää mielikään.
Iloa projektiin! :)
T: -30kg