exän kanssa paneminen?
Eli siis olen eronnut exän kanssa kesällä ja olimme olleet juuri vuoden yhessä siis. eron jälkeen olemme nähneet monta kertaan ja joka kerta ku olemme tavanneet ni olemme harrastaneet seksiä, joka päivä olimme txt toisillemme ja kaikkea pervoa jutelleet toisistamme ja suunitellut paljon juttuja mitä voisi tehdä seksinaikana, esim mikä asento ta millasta seksii. Rakastimme toisiamme silloin vielä, luvattiin ja sanottiin toisillemme tainno se minun exäni sanoi minulle '' toivottavasti jonai päivänä palataan yhteen''. Mutta sitten kuulin/näin noin 2kk myöhemmin että hän alkoi seurustella yhden naisen kanssa, tottakai olin suuttunut ja vihainen. näin silloin heidät ulkona ja menin sen exäni luokse ja huusin vaikka mitä. Itkien kotia menin sitten koska rakastin sitä exääni silloin vielä. Mut eihä se siinä kaikki ollut kun menin kotiin ja myähemmin txt exälleni ja lähetin viestiä että'' mitäs noi pano jutut on ollu vain turhaan niinkö?'' exäni sanoi että hän haluaa harrastaa minun kanssani seksiä ja mietin siinä kanssa että itsekkin niikuin haluan koska haluan sen naisen petetyksi ku se nainen halusi meiän eroavan niin teen saman jutun mutta vain pahemmin eli panemalla. olemme siis olleen exäni kanna panneet kesäkuusta lähien ja nykyään kanssa pannaan ja olemme tilanneet meille kaikenlaisia seksileluja. Olen kysynyt exältäni että paneeko hän minun kanssa koska puute vai koska tunteet vielä? niin hän on vastannut siihen nin tunteet, hän välittää minusta ja niin. panemme noin 2kertaa viikossa.
En tiedä onko tämä hyvä asia?? Mutta rakastan vielä exääni ja paljonkin, haluaisin että palattaisiin yhteen, mitä asialle pitään tehdä? ku siis exä haluaa minun kanssa harrastaa seksiä mutta hän seurustelee.
Kommentit (9)
Menet peilin eteen, nostat vasemman käden etusormen pystyy ja peukalon vaakasuoraan ja nostat otsallesi... Mitä siellä näkyy...
Toi oli kyllä nyt niin sekavasti kirjoitettu, etten oikein tahtonut pysyä kärryillä. Mutta mikäs siinä. Kukin tyylillään! Jos olet onnellinen, niin kaikki on ok.
Tuskin mies noin loistavasta tilaisuudesta luopuu vapaaehtoisesti. On seurustelusuhde ja rakastaja jolta saa säännöllisesti. Itse en ainakaan luopuisi. Mies.
Paneminen ei ole = rakkaus
Grow up!
Tiedän että sekava viesti, en itsekkään saa kunnolla selvää :D... voisin selittää paremmin kylläkii
Ja exäni on sanonut että hän välittää ja hän ei voisi panna ketään muuta kuin minua. Ei kuulemma halua muun kanssa koska se ei tunnu oikealta se.. en tajua sitä kun hän harrastaa minun kanssa seksiä mutta seurustelee toisen kanssa?? Hän on sanonut että hänella vielä tunteita minua kohtaan, ne tunteet ei lähe yht äkkiä tai helposti.
"koska rakastin sitä exääni vielä"
onko sulla ollut aikaa päästä rakkaudesta eroon? nyt näyttää että sulla vieläkin fiilikset mukana ja mies tietty tykkää tilanteesta kun on niin intohimoa sekä rakastajalta että mahdollisilta uusilta. sä et oo päässy tilanteesta yli kun ei oo ollut etäisyyttä.
tämmönen seksisuhde kannattaa vain jos ei oo tunteita mukana ja seksi oli ainut asia joka suhteessa toimi, mutta tässä näyttää siltä että on vähän liikaa latausta eikä kovin terveellistä sulle jos sillä on muita naisia ja sä roikut mukana ja se ottaa ilon irti tilanteesta. suosittelisin lopullista irtiottoa exästä, voi sitä muiltakin hankkia villejä kokemuksia ilman taakkoja.
Osaisitteko vastata tähän?