Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä vihaan näitä väsymyskohtauksia

Vierailija
04.10.2015 |

tänään taas ollu sellainen päivä ettei oo saanu aikaan mitään. Ruuat oon keittäny ja tiskit laittanu koneeseen. yhden koneellisen pyykkiä pesin. Sitten oon vaan ollu.. Yrittänyt oon kyllä tehdä yhtä sun toista mutta ku ei vaan jaksa.

Ens viikkokin jo pelottaa että miten tuun jaksamaan. En oo töissä mutta olen työhön kutsuttava eli koskaan ei tiedä koska on se aamu kun soitetaan että pääsetkö tunnin päästä töihin tai huomenna. Se on ihan järkyttävän stressaavaa.

Pitäis jaksaa siivota, pestä muutama ikkuna, jaksaa lenkillekin, opiskella. Siihen päälle kaikki normi arki hommat. Ruoka, lapset, kaupas käynnit sun muut.

Ahdistaa ja väsymys vaan syvenee jo pelkästä ajatuksesta.

Ilalla nukahtaa tyyliin 3min sisällä kun laittaa pään tyynyyn. Voitte varmaan arvata jaksaako seksiä harrastaa. No ei... vaikka haluais niin ei vaan jaksaminen riitä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlaista, tosin käyn töissä ja perhettä ei ole. Nukun aivan tolkuttomasti enkä jaksa tehdä mitään erityistä. Joskus jos lähden johonkin kavereiden kanssa, niin sen jälkeen täytyykin levätä kaks kertaa enemmän. Sama jos joskus saan oikein tarmonpuuskan ja siivoan yms, niin sitten olen aivan poikki. Tosi inhottava vaiva/ominaisuus tämä, tuntuu että olis vaikka mitä, mitä vois tehä, mutta elämä valuu hukkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla