Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä vihaan näitä väsymyskohtauksia

Vierailija
04.10.2015 |

tänään taas ollu sellainen päivä ettei oo saanu aikaan mitään. Ruuat oon keittäny ja tiskit laittanu koneeseen. yhden koneellisen pyykkiä pesin. Sitten oon vaan ollu.. Yrittänyt oon kyllä tehdä yhtä sun toista mutta ku ei vaan jaksa.

Ens viikkokin jo pelottaa että miten tuun jaksamaan. En oo töissä mutta olen työhön kutsuttava eli koskaan ei tiedä koska on se aamu kun soitetaan että pääsetkö tunnin päästä töihin tai huomenna. Se on ihan järkyttävän stressaavaa.

Pitäis jaksaa siivota, pestä muutama ikkuna, jaksaa lenkillekin, opiskella. Siihen päälle kaikki normi arki hommat. Ruoka, lapset, kaupas käynnit sun muut.

Ahdistaa ja väsymys vaan syvenee jo pelkästä ajatuksesta.

Ilalla nukahtaa tyyliin 3min sisällä kun laittaa pään tyynyyn. Voitte varmaan arvata jaksaako seksiä harrastaa. No ei... vaikka haluais niin ei vaan jaksaminen riitä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidät tutkittu?

Onko varma, että ei ole joku kilppariongelma tai talossa hometta?

Vierailija
2/21 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="melba" time="04.10.2015 klo 19:24"]Onko teidät tutkittu?

Onko varma, että ei ole joku kilppariongelma tai talossa hometta?
[/quote]
No kaikenlaista on kyllä tutkittu, ei vikaa. Paitsi noita kilppari arvoja ei oo koskaan katottu. Hometta tuskin on. Tää vaiva ollu ainaki 10-vuotta ja asuntoki muuttunut muutaman kerran sen aikana.

Sitte jos ajattelee tota kilpparia niin eikö mulla sitte pitäis olla jotain muutaki oiretta??
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:11"]Mulla on samanlaista, tosin käyn töissä ja perhettä ei ole. Nukun aivan tolkuttomasti enkä jaksa tehdä mitään erityistä. Joskus jos lähden johonkin kavereiden kanssa, niin sen jälkeen täytyykin levätä kaks kertaa enemmän. Sama jos joskus saan oikein tarmonpuuskan ja siivoan yms, niin sitten olen aivan poikki. Tosi inhottava vaiva/ominaisuus tämä, tuntuu että olis vaikka mitä, mitä vois tehä, mutta elämä valuu hukkaan.
[/quote]
Ihan sama juttu mullaki
Ap

Vierailija
4/21 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap. Mullakin oli noita väsymyskohtauksia pitkin päivää, monet vuodet. Luin netistä ja monet suosittelivat vehnän ja kahvin poisjättämistä. Aluksi olin skeptinen, mutta toimi jo ekana päivänä kun en syönyt leipää aamulla ja juonut kahvia joka välissä. Voisiko ruokavalio auttaa sinun tapauksessa? Mulla toimi.

Vierailija
5/21 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit yrittää tyydyttä naisesi muilla konstein. Jos väsyttää ja nukahdat anna naisen hinkata itseään sinuun. Tai vaikka niin että nainen käyttää sinun kättäsi itseensä.
-Mies 29v + 1v-

Vierailija
6/21 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö kalaöljyä, d-vitskuu ja jotain vahvaa viherjauhojuomaa.

Vierailija
7/21 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otsikon perusteella ajattelin väsymyskohtauksen vähän erilaiseksi... Mulla on välillä päiviä etten jaksa sormea liikuttaa, siinä ei todellakaan ruokaa laiteta tai pyykkejä pestä. Yleensä tuota väsymystä seuraavana päivänä tulee migreeni, onneksi näitä ei kovin usein ole.

Vierailija
8/21 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On samanlaista. Olen väsymyksen takia osittaisella sairauslomalla :(

Vierailija
9/21 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämä oli tuollaista 10 vuotta. Syyksi paljastui reumasairaus joka ei oireillut muutoin kuin väsymyksenä. Lääkitystä takana nyt 6 kk ja noita väsymyspäiviä on pikkuhiljaa koko ajan vähemmän.

Vierailija
10/21 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mitenkään moralisoida tai lässyttää, mutta kannattaa aloittaa ihan omien elämäntapojen kriittisestä arvioinnista, esim. ruokavalion laatu ja liikunnan määrä.

Vierailija
11/21 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:02"]

Voisit yrittää tyydyttä naisesi muilla konstein. Jos väsyttää ja nukahdat anna naisen hinkata itseään sinuun. Tai vaikka niin että nainen käyttää sinun kättäsi itseensä. -Mies 29v + 1v-

[/quote]

Minä olen nainen ja avopuolisoni on mies.

Ap

Vierailija
12/21 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella tutulta. Outoa, kun minullakaan väsymys ei ole kroonista vaan iskee juuri sellaisina "kohtauksina" ja kestää yhden illan - pari päivää kerrallaan. Varsinkin vähän ennen kuukautisia on aivan taju pois ja tuntuu kuin kulkisi sumussa. Kahvin vähentäminen, ravintolisät yms. helpottavat oireita vähäsen mutta eivät silti poista niitä. Ehkä sitten vain nukun tosi huonosti tai käyn ylikierroksilla stressin takia.

Vierailija
13/21 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho luin vain viimeisen kappaleen .
-Mies 29v + 1v-

Vierailija
14/21 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus?

Vierailija
15/21 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:14"]

En halua mitenkään moralisoida tai lässyttää, mutta kannattaa aloittaa ihan omien elämäntapojen kriittisestä arvioinnista, esim. ruokavalion laatu ja liikunnan määrä.

[/quote]

Käyn joka aamu 5-6km lenkillä josta osan juoksen. Mutta mun on pakko käydä aamulla myöhempään en enää jaksa. Ihan normaalia kotiruokaa syödään paljon kasviksia jne. sokerit oon jättäny pois. Valkoisia jauhoja käytän todella harvoin.

Ap

Vierailija
16/21 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:36"]tänään taas ollu sellainen päivä ettei oo saanu aikaan mitään. Ruuat oon keittäny ja tiskit laittanu koneeseen. yhden koneellisen pyykkiä pesin. Sitten oon vaan ollu.. Yrittänyt oon kyllä tehdä yhtä sun toista mutta ku ei vaan jaksa.

Ens viikkokin jo pelottaa että miten tuun jaksamaan. En oo töissä mutta olen työhön kutsuttava eli koskaan ei tiedä koska on se aamu kun soitetaan että pääsetkö tunnin päästä töihin tai huomenna. Se on ihan järkyttävän stressaavaa.

Pitäis jaksaa siivota, pestä muutama ikkuna, jaksaa lenkillekin, opiskella. Siihen päälle kaikki normi arki hommat. Ruoka, lapset, kaupas käynnit sun muut.

Ahdistaa ja väsymys vaan syvenee jo pelkästä ajatuksesta.

Ilalla nukahtaa tyyliin 3min sisällä kun laittaa pään tyynyyn. Voitte varmaan arvata jaksaako seksiä harrastaa. No ei... vaikka haluais niin ei vaan jaksaminen riitä.
[/quote]

Miksi pitäisi

Vierailija
17/21 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta, mulla tosin on toi kilppari ja huonot yöunet. Ei voi mitään, eläkettä odotellessa, huoh! T: N46

Vierailija
18/21 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntai on Pyhä ja lepopäivä, ei silloin tarvitsekkaan tehdä muuta kuin vain välttämättömän.
Jumala on näin tarkoittanut.

Vierailija
19/21 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin näin syksyn tullen tuntuu noisevan väsymys... Ei vaan jaksa ja ajatuskin, että hirveesti pitäis tehdä kaikkea, väsyttää. Ehkä tämä menee ohi. Tietenkin kannattaa yrittää muokata ruokavaliota, liikkua, käydä ulkona, syödä vitamiimeja yms. Jotka mahdollisesti voivat vaikuttaa.

Vierailija
20/21 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kellään oo samanlaista?? vai olenko mä vaan jotenki laiska ja tyhmä?