Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen ei saa sanoa olevansa kaunis?

Vierailija
04.10.2015 |

Ilman että muut alkavat vähätellä tai haluavat kumota väitteen?

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:52"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:42"]Useimmiten nämä itseään kauniiksi kutsuvat eivät ole kauniita. Miettikää vaikka hottikset sarjaa...
[/quote]

Jos sinä et pidä minua kauniina mutta minä pidän, pitäisikö minun sanoa olevani tavallinen/ruma tai jokin muu siksi, että sinä olet sitä mieltä? Eli sinun mielipiteesi on jokin universaali totuus?
[/quote]

Hassulta se tuntuu, jos hehkuttaa itseään kauniiksi ja on ainoa, joka on sitä mieltä.
[/quote]

Mistä sait päähäsi että olisin ainoa joka on sitä mieltä?
[/quote]

Niin asia on.
Mutta saat olla itse mitä mieltä haluat

Vierailija
42/78 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 18:08"]

Mun mielestä sillon on hyväksyttävää jopa toivottavaa sanoa itseään kauniiksi, jos ei sitä muilta kuule/ kuulee vaan haukkumista. Sen sijaan sellanen joka sitä myös muilta kuulee, on vaan todella rasittava brassailija jos kehuu itseään kauniiksi.

[/quote]

Miksi näin? Eikö olisi tärkeintä itse ajatella olevansa riittävä juuri sellaisena kuin on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:52"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:42"]Useimmiten nämä itseään kauniiksi kutsuvat eivät ole kauniita. Miettikää vaikka hottikset sarjaa... [/quote] Jos sinä et pidä minua kauniina mutta minä pidän, pitäisikö minun sanoa olevani tavallinen/ruma tai jokin muu siksi, että sinä olet sitä mieltä? Eli sinun mielipiteesi on jokin universaali totuus?

[/quote]

Kysymys onkin siitä, että miksi sinun pitäisi tuoda ilmi mielipiteesi omasta ulkonäöstäsi? Ja jos sen tuot esille, niin eikö sitä sinun mielipidettäsi saa vastustaa aivan kuten mitä tahansa muutakin mielipidettä saa vastustaa tai olla eri mieltä?
[/quote]

Tottakai saa olla eri mieltä jos näkee kuvani. Mutta jos ei näe ja totean olevani kaunis jossain keskustelussa, en ymmärrä miksi jotkut kokevat tarpeeksi alkaa vähätellä kun eivät ole minua edes nähneet.
[/quote]

Näissä keskusteluissa aihe on erityisen typerä. Jokainen voi kertoa ihan mitä tahansa.
Säälittäviä nämä olen kaunis ja muut kadehtivat minua....
[/quote]

No vähän alkaa vaikuttaa kateudelta pahasti katsomiset, kun niitä tulee aina vaan nuorilta naisilta. Miehet taas kohtelevat usein kuin kuningatarta.

Vierailija
44/78 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:52"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:42"]Useimmiten nämä itseään kauniiksi kutsuvat eivät ole kauniita. Miettikää vaikka hottikset sarjaa...
[/quote]

Jos sinä et pidä minua kauniina mutta minä pidän, pitäisikö minun sanoa olevani tavallinen/ruma tai jokin muu siksi, että sinä olet sitä mieltä? Eli sinun mielipiteesi on jokin universaali totuus?
[/quote]

Hassulta se tuntuu, jos hehkuttaa itseään kauniiksi ja on ainoa, joka on sitä mieltä.
[/quote]

Mistä sait päähäsi että olisin ainoa joka on sitä mieltä?
[/quote]

Niin asia on.
Mutta saat olla itse mitä mieltä haluat
[/quote]

Oletpa hauska tapaus.

Vierailija
45/78 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:24"]Ilman että muut alkavat vähätellä tai haluavat kumota väitteen?
[/quote]
Koska kauneus on katsojan silmässä. Toki voi ilmaista olevansa omasta mielestään kaunis, mutta ei sitä minään faktana voi ilmoittaa, kuten moni tekee (muistakin kuin itsestään).

Vierailija
46/78 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:57"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:52"] [quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:42"]Useimmiten nämä itseään kauniiksi kutsuvat eivät ole kauniita. Miettikää vaikka hottikset sarjaa... [/quote] Jos sinä et pidä minua kauniina mutta minä pidän, pitäisikö minun sanoa olevani tavallinen/ruma tai jokin muu siksi, että sinä olet sitä mieltä? Eli sinun mielipiteesi on jokin universaali totuus? [/quote] Kysymys onkin siitä, että miksi sinun pitäisi tuoda ilmi mielipiteesi omasta ulkonäöstäsi? Ja jos sen tuot esille, niin eikö sitä sinun mielipidettäsi saa vastustaa aivan kuten mitä tahansa muutakin mielipidettä saa vastustaa tai olla eri mieltä? [/quote] Tottakai saa olla eri mieltä jos näkee kuvani. Mutta jos ei näe ja totean olevani kaunis jossain keskustelussa, en ymmärrä miksi jotkut kokevat tarpeeksi alkaa vähätellä kun eivät ole minua edes nähneet.

[/quote]

Jos kyse on jostain "miksi naiset tuijottavat pahasti"-keskustelusta, niin on maailman loogisinta, että väitteesi kauneudestasi torpataan. Itsepähän kysyit.

Vierailija
47/78 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 18:08"]

Mun mielestä sillon on hyväksyttävää jopa toivottavaa sanoa itseään kauniiksi, jos ei sitä muilta kuule/ kuulee vaan haukkumista. Sen sijaan sellanen joka sitä myös muilta kuulee, on vaan todella rasittava brassailija jos kehuu itseään kauniiksi.

[/quote]

Miksi näin? Eikö olisi tärkeintä itse ajatella olevansa riittävä juuri sellaisena kuin on?
[/quote]

Luultavasti jos on itselleen riittävä, niin ei hirveästi mieti omaa kauneuttaan tai sen puutetta; se on joka tapauksessa katoavaista. Mutta joo, voihan jotkut naiset kadehtia ap:n kauneutta. Voihan sen kääntää positiiviseksi, jossain vaiheessa saattaa tulla olo että miksi kukaan ei enää katso.

Vierailija
48/78 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:37"]Jos sanoo olevansa kaunis, aletaan kyseenalaistamaan ÄOta. LOL
[/quote]Aivopesun tulos: kauneus on turhaa tai sivuseikka naiselle.

Vierailija
49/78 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:42"]

Useimmiten nämä itseään kauniiksi kutsuvat eivät ole kauniita. Miettikää vaikka hottikset sarjaa...

[/quote]Vastaan kommentissani 38 itse asiassa tähän. Vaikken sun kommenttia, kirjoittaessani ollut edes lukenut.

Vierailija
50/78 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 18:08"]Mun mielestä sillon on hyväksyttävää jopa toivottavaa sanoa itseään kauniiksi, jos ei sitä muilta kuule/ kuulee vaan haukkumista. Sen sijaan sellanen joka sitä myös muilta kuulee, on vaan todella rasittava brassailija jos kehuu itseään kauniiksi.
[/quote]

No tää on jo aikamoista naisen logiikkaa :D

Vierailija
51/78 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:42"]Useimmiten nämä itseään kauniiksi kutsuvat eivät ole kauniita. Miettikää vaikka hottikset sarjaa...
[/quote]

Kuinka monen ihmisen pitää olla sitä mieltä että Matti on komea tai Maija kaunis, että Matti voi sanoa olevansa komea ja Maija kaunis?

Vierailija
52/78 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni briteissä tai jenkeissä asuva opiskelija teki tästä tutkimusta.

Kirjautui deittipalveluihin ja aina kun tuli positiivista kommenttia ulkonäöstä, niin yhtyi mielipiteeseen.

Seuraava kommentti miehiltä olikin usein, että "mitä vittua huora, mikä sä kuvittelet olevas".

Eli kun nainen on miehen kanssa samaa mieltä ulkönäöstään, se onkin ylimielinen, pinnallinen ja itseään täynnä.

Heti alkoi nimittely ja haukkuminen.

Vierailija
53/78 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:24"]Ilman että muut alkavat vähätellä tai haluavat kumota väitteen?
[/quote]
No saa kyllä, mutta pitää myös olla oikeasti kaunis. Anu Saagim on todella upea nainen ja tietää sen ja kertookin sen, jos joku sattuisi olemaan sokea, kateelliset toki eivät voi sietää häntä.

Vierailija
54/78 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:54"]Kauneus on katsojan silmissä. Itse olen ruma kun perse, silti mieheni mielestä kaunis.
[/quote]
Miehellään on varmaan kauniit silmät.

Vierailija
55/78 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 18:21"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:42"]Useimmiten nämä itseään kauniiksi kutsuvat eivät ole kauniita. Miettikää vaikka hottikset sarjaa... [/quote] Kuinka monen ihmisen pitää olla sitä mieltä että Matti on komea tai Maija kaunis, että Matti voi sanoa olevansa komea ja Maija kaunis?

[/quote]

"Ajattelen olevani kaunis" ja "olen kaunis" lauseilla on suuri ero. Jos esität asian faktana niin sinulla on oltava perusteita väittämällesi.

Vierailija
56/78 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:24"]Ilman että muut alkavat vähätellä tai haluavat kumota väitteen?
[/quote]
No saa kyllä, mutta pitää myös olla oikeasti kaunis. Anu Saagim on todella upea nainen ja tietää sen ja kertookin sen, jos joku sattuisi olemaan sokea, kateelliset toki eivät voi sietää häntä.
[/quote]

Mitä tarkoittaa "oikeasti kaunis"?

Vierailija
57/78 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 18:10"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 18:08"]

[/quote]

[/quote]Riittävyys on sama kuin kauneus. Jos itse ajattelee olevansa kaunis vaikka kaikki muut sanoisikin rumaksi, niin minusta voi huoletta myös sanoa olevansa kaunis. Näin mä teen. En ole ikinä yhtään kertaa kuullut positiivista kommenttia ulkonäöstäni, väitän silti olevani kaunis. Ja sillon tietenki joku mätämuna sanoo eriävän mielipiteen "oot oikeasti tosi ruma!. Kyllä se loukkaa minua silti. En ole sua haukkunut, joten älä säkään mua. Jos kehuisit itseäs komeaksi tai kauniiksi niin sanoisin varmaan että niin oot.

Vierailija
58/78 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 18:21"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:42"]Useimmiten nämä itseään kauniiksi kutsuvat eivät ole kauniita. Miettikää vaikka hottikset sarjaa... [/quote] Kuinka monen ihmisen pitää olla sitä mieltä että Matti on komea tai Maija kaunis, että Matti voi sanoa olevansa komea ja Maija kaunis?

[/quote]

"Ajattelen olevani kaunis" ja "olen kaunis" lauseilla on suuri ero. Jos esität asian faktana niin sinulla on oltava perusteita väittämällesi.
[/quote]

Eli on siis myös eri asia sanoa "viili on hyvää" kuin että "minun mielestäni viili on hyvää"?

Vierailija
59/78 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 18:24"]

Muistaakseni briteissä tai jenkeissä asuva opiskelija teki tästä tutkimusta.

Kirjautui deittipalveluihin ja aina kun tuli positiivista kommenttia ulkonäöstä, niin yhtyi mielipiteeseen.

Seuraava kommentti miehiltä olikin usein, että "mitä vittua huora, mikä sä kuvittelet olevas".

Eli kun nainen on miehen kanssa samaa mieltä ulkönäöstään, se onkin ylimielinen, pinnallinen ja itseään täynnä.

Heti alkoi nimittely ja haukkuminen.

[/quote]

"Olet todella kaunis"
"Niin olenkin"

Vierailija
60/78 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tai että "tuo taulu on niiin kaunis!" on ihan eri asia kuin jos sanoisin että "tuo taulu on mielestäni niiin kaunis!"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi