Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen ei saa sanoa olevansa kaunis?

Vierailija
04.10.2015 |

Ilman että muut alkavat vähätellä tai haluavat kumota väitteen?

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:39"]Ilmeisesti on kuitenkin hyväksyttävää haukkua itseään rumaksi?
[/quote]

Kyllä. Itseään saa sanoa rumaksi, lihavaksi, huonokuntoiseksi, huonoihoiseksi, köyhäksi, kouluttamattomaksi ja kaiken kaikkiaan onnettomaksi.

Vierailija
22/78 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä viittaa tuohon "miksi minua tuijotetaan"- ketjuun, niin totta kai saa sanoa olevansa kaunis. Mutta reality chekkausta kannattaa harjoittaa sen suhteen että onko oikeasti niin ylimaallisen mahtavan näköinen että muut kauniit naiset oikein joukolla kävisi mulkoilemaan. Että omassa olemuksessa/käytöksessä voi olla jotain muutakin häikkää kuin se iänikuinen kauneus. Mutta ihan varmasti missitason naisia myös ihan vain ulkonäön perusteella karsastetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:36"]

Tuota vähättelyä tai kumoamishaluja en minäkään ymmärrä. Vähän sama kuin sanoisi "viili on hyvää enkä ole ainoa joka on sitä mieltä" ja sitten lauma ihmisiä tulisi mekastamaan, että ei varmaan ole, sulla on surkea makuaisti ja niillä muillakin jotka siitä pitävät! Maailmassa on paljon parempiakin syötäviä kuin viili!" Aijaa. No ihan kuin minun mielipiteeni ja makuni riippuisivat siitä mistä sinä pidät tai et pidä tai ihan kuin viili ei voisi olla hyvää, vaikka mansikkarahka olisi vielä parempaa.

[/quote]

Jos tulen kertomaan sinulle, että olen todella kaunis ja viisas niin suhtautuisitko minuun oikeasti neutraalisti? Vai ajattelisitko edes hiukan mielessäsi, että ei hitsi mikä tyyppi?
[/quote]

No et sitten yhtään kärjistävämmäksi alkanut? ;)

Vierailija
24/78 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten nämä itseään kauniiksi kutsuvat eivät ole kauniita. Miettikää vaikka hottikset sarjaa...

Vierailija
25/78 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:41"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:39"]Ilmeisesti on kuitenkin hyväksyttävää haukkua itseään rumaksi? [/quote] Kyllä. Itseään saa sanoa rumaksi, lihavaksi, huonokuntoiseksi, huonoihoiseksi, köyhäksi, kouluttamattomaksi ja kaiken kaikkiaan onnettomaksi.

[/quote]

Mielestäni itsensä haukkuminen on todella ärsyttävää ja varsinkin kun usein on kyse ihmisistä, joissa ei ole mitään vikaa.

Vierailija
26/78 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:41"]Jos tämä viittaa tuohon "miksi minua tuijotetaan"- ketjuun, niin totta kai saa sanoa olevansa kaunis. Mutta reality chekkausta kannattaa harjoittaa sen suhteen että onko oikeasti niin ylimaallisen mahtavan näköinen että muut kauniit naiset oikein joukolla kävisi mulkoilemaan. Että omassa olemuksessa/käytöksessä voi olla jotain muutakin häikkää kuin se iänikuinen kauneus. Mutta ihan varmasti missitason naisia myös ihan vain ulkonäön perusteella karsastetaan.
[/quote]

Kyllä. Itse asiassa olen lukenut aiheesta kateus ja oppinut sen, että kateus kohdistuu yleensä vain vähän itseään parempiin. Ap

Vierailija
27/78 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:42"]Useimmiten nämä itseään kauniiksi kutsuvat eivät ole kauniita. Miettikää vaikka hottikset sarjaa...
[/quote]

Onko jonkun kauneus tai rumuus fakta?

Vierailija
28/78 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:44"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:42"]Useimmiten nämä itseään kauniiksi kutsuvat eivät ole kauniita. Miettikää vaikka hottikset sarjaa... [/quote] Onko jonkun kauneus tai rumuus fakta?

[/quote]

On se siinä määrin, että esimerkiksi symmetriset kasvonpiirteet on todettu tieteellisesti kauniiksi.

Vierailija
29/78 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:42"]Useimmiten nämä itseään kauniiksi kutsuvat eivät ole kauniita. Miettikää vaikka hottikset sarjaa...
[/quote]

Jos sinä et pidä minua kauniina mutta minä pidän, pitäisikö minun sanoa olevani tavallinen/ruma tai jokin muu siksi, että sinä olet sitä mieltä? Eli sinun mielipiteesi on jokin universaali totuus?

Vierailija
30/78 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:52"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:42"]Useimmiten nämä itseään kauniiksi kutsuvat eivät ole kauniita. Miettikää vaikka hottikset sarjaa... [/quote] Jos sinä et pidä minua kauniina mutta minä pidän, pitäisikö minun sanoa olevani tavallinen/ruma tai jokin muu siksi, että sinä olet sitä mieltä? Eli sinun mielipiteesi on jokin universaali totuus?

[/quote]

Kysymys onkin siitä, että miksi sinun pitäisi tuoda ilmi mielipiteesi omasta ulkonäöstäsi? Ja jos sen tuot esille, niin eikö sitä sinun mielipidettäsi saa vastustaa aivan kuten mitä tahansa muutakin mielipidettä saa vastustaa tai olla eri mieltä?

Vierailija
31/78 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmissä. Itse olen ruma kun perse, silti mieheni mielestä kaunis.

Vierailija
32/78 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:47"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:44"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:42"]Useimmiten nämä itseään kauniiksi kutsuvat eivät ole kauniita. Miettikää vaikka hottikset sarjaa... [/quote] Onko jonkun kauneus tai rumuus fakta?

[/quote]

On se siinä määrin, että esimerkiksi symmetriset kasvonpiirteet on todettu tieteellisesti kauniiksi.
[/quote]

Mitä sitten? Tieteellisesti kaunis on tieteellisesti kaunis, ei yksilön mielipide ja näkemys. Ihmisillä on eri makuja. Toki on niitä ihmisiä jotka ovat monien mielestä kauniita, mutta ei heidänkään kauneus ole fakta vaan enemmistön mielipide. Se että sinä et pidä minua kauniina ei tarkoita ettenkö olisi sitä omasta ja muiden ihmisten mielestä.

Vierailija
33/78 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:52"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:42"]Useimmiten nämä itseään kauniiksi kutsuvat eivät ole kauniita. Miettikää vaikka hottikset sarjaa... [/quote] Jos sinä et pidä minua kauniina mutta minä pidän, pitäisikö minun sanoa olevani tavallinen/ruma tai jokin muu siksi, että sinä olet sitä mieltä? Eli sinun mielipiteesi on jokin universaali totuus?

[/quote]

Kysymys onkin siitä, että miksi sinun pitäisi tuoda ilmi mielipiteesi omasta ulkonäöstäsi? Ja jos sen tuot esille, niin eikö sitä sinun mielipidettäsi saa vastustaa aivan kuten mitä tahansa muutakin mielipidettä saa vastustaa tai olla eri mieltä?
[/quote]

Tottakai saa olla eri mieltä jos näkee kuvani. Mutta jos ei näe ja totean olevani kaunis jossain keskustelussa, en ymmärrä miksi jotkut kokevat tarpeeksi alkaa vähätellä kun eivät ole minua edes nähneet.

Vierailija
34/78 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:52"]

[/quote]

[/quote]

Tottakai saa olla eri mieltä jos näkee kuvani. Mutta jos ei näe ja totean olevani kaunis jossain keskustelussa, en ymmärrä miksi jotkut kokevat tarpeeksi alkaa vähätellä kun eivät ole minua edes nähneet.
[/quote] no hittoako välitätte mitä me rumat sanotaan, nostakaa vaan itsenne sinne jalustalle ja antakaa meidän suudella teidän täydellisiä jalkojanne!

Vierailija
35/78 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:52"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:42"]Useimmiten nämä itseään kauniiksi kutsuvat eivät ole kauniita. Miettikää vaikka hottikset sarjaa...
[/quote]

Jos sinä et pidä minua kauniina mutta minä pidän, pitäisikö minun sanoa olevani tavallinen/ruma tai jokin muu siksi, että sinä olet sitä mieltä? Eli sinun mielipiteesi on jokin universaali totuus?
[/quote]

Hassulta se tuntuu, jos hehkuttaa itseään kauniiksi ja on ainoa, joka on sitä mieltä.

Vierailija
36/78 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:39"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:37"]Siis missä on käynyt niin, että joku on sanonut olevansa mielestään kaunis ja joku toinen on siihen kiiruhtanut haukkumaan päin naamaa? Minkälaisten ihmisten seurassa oikein liikut ap :D [/quote] Ihan täällä av:lla.

[/quote]

Miksi ihmeessä sinä anonyymipalstalla kerrot olevasi kaunis, jos tarkoituksesi ei ole provosoida?
[/quote]

Koska se oli oleellista kertoa sillä ihmettelin miksi jotkut nuoret naiset katsovat pahasti. En siis tarpeettomasti ja mihinkään liittymättömästi täällä ulkonäöstäni kerro. Tottakai keskustelussa "miksi joku tuijottaa minua?" on oleellista kertoa miltä näyttää, sillä jotakuta voidaan tuijottaa vaikka siksi että hänen kasvonsa ovat sairauden takia epämuodostuneet tai koska otsa hikoilee paniikkihäiriön takia.

Vierailija
37/78 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:52"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Näissä keskusteluissa aihe on erityisen typerä. Jokainen voi kertoa ihan mitä tahansa.
Säälittäviä nämä olen kaunis ja muut kadehtivat minua....

Vierailija
38/78 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon itse niiiin monesti nuorempana ajatellut että minua katsotaan pahasti kun olen niin kaunis: nyt vanhempana ajattelen että oli ne muutkin kauniita, mutta jos joku nyt olisi pahasti katsonut niin enpä enää edes muista että kuka ja missä. Siitä ei siis kannata mitään hirveää ongelmaa vääntää jos ei nyt suorastaan syrjityksi tule. Ja useimmat ihmiset ihan oikeasti ajattelee vain ja ainoastaan omia asioitaan.

Vierailija
39/78 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:52"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:42"]Useimmiten nämä itseään kauniiksi kutsuvat eivät ole kauniita. Miettikää vaikka hottikset sarjaa...
[/quote]

[/quote]

Hassulta se tuntuu, jos hehkuttaa itseään kauniiksi ja on ainoa, joka on sitä mieltä.
[/quote]

Mistä sait päähäsi että olisin ainoa joka on sitä mieltä?

Vierailija
40/78 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sillon on hyväksyttävää jopa toivottavaa sanoa itseään kauniiksi, jos ei sitä muilta kuule/ kuulee vaan haukkumista. Sen sijaan sellanen joka sitä myös muilta kuulee, on vaan todella rasittava brassailija jos kehuu itseään kauniiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi