Metsät on pullollaan puolukkaa ja tänään kaupassa
yhellä naisella oli kolme pakkausta valmista puolukkavispipuuroa kärryssään. !
Kommentit (46)
Aikalailla on puolukat jo kerätty metsistä. Sieltä täältä löytyi yksittäisiä puolukoita mutta ei sen enempää kun eilen ja tänään kahdessa eri metsässä kävin.
Minäkin näin kauppaan mennessä laitumella lehmän ja silti joku vajakki osti litran maitoa!
No ei kaikilla ole aikaa tai jaksamista lähteä keräämään puolukoita. Keskittyisit suosiolla vaan omiin ostoksiisi äläkä jaksa tehdä ongelmaa muiden ostostottumuksista.
Kaivopuistosta oli jo puolukat poimittu.
Ei kannata ostaa koko lehmään maitolitran vuoksi.
Meenkin Mannerheimintien varteen etsiin marjoja.
Minä en edes tykkää puolukoista, saa olla metsässä eläinten syötävänä!
Pk-seudulla ei ole puolukkaa. Itse olen todennut.
Laitumet on täynnä lehmiä, ja silti tänään yhdellä naisella oli jauhelihaa korissa!
Mistä metsistä saa poimittua vispipuuroa?
Joku uusavuton osti kaupasta lihaa, vaikka metsät on hirviä pullollaan.
Mitäs sulla oli kärrysssä? Mä näin kauppaan mennessäni mm. viljapellon, lehmiä ja ajoin sikalankin ohi.
Viinillinen voi tehdä kotona, turhaa sitä Alkoon
Ja kuka ostaa leipää, kaiken huipuksi valmiiksi viipaloituna?
Ap osti kaupasta varmaan kahvia ja karkkia. Muuten elää luonnon ja oman puutarhan antimilla...
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:09"]
Pk-seudulla ei ole puolukkaa. Itse olen todennut.
[/quote]
Sä mitään ole todennut. Nuuksion pohjoispuolen metsät vihdintielle asti, Uutelan ja Sipoonkorven seudut ja Tuusulan mäntykankaat olen tänä kesänä käynyt ristiin rastiin, ja puolukkaa on kohtalaisesti. Mustikkaa oli hyvin paljon. Sienistä tatteja heikosti, kantarelleja paljon. Suppilovahveroita tulee kohtalaisesti, niitä on ollut jo pari viikkoa.
t. suunnistaja
Vaatekaupat on turhia koska vaattet voi ommella itse!
Joka on tehty punajuureen