Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinulla hyvin nyt?

Vierailija
10.04.2022 |

Mikä on sinulla hyvin nyt?Missä sinulla menee hyvin nyt?Mistä voit olla kiitollinen?

Kommentit (781)

Vierailija
741/781 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha-asiat kerrankin elämässä- 59 v

Vierailija
742/781 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan armo ja apu tänäänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/781 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreehko rakkaussuhde josta odotan todella paljon, viikon päästä koittava loma jolloin taas pääsen rakkaani kainaloon. Tästä miehestä en halua päästää irti. Ja mikä parasta, hän on sanonut samaa minusta. 

Vierailija
744/781 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä työ ja ihanat työkaverit. Perhe on pysynyt tukena ja turvana yli vaikeiden aikojen, varsinkin puolison kanssa olemme lähentyneet uudelleen kaikkien pitkien keskustelujen ansiosta. Pääsin aloittamaan toisen lempiharrastukseni pitkän tauon jälkeen 😀.

Vierailija
745/781 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole niin saatanallisissa kivuissa kuin yleensä.

Vierailija
746/781 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusonni. Sain työtä, elämä jatkuu. Rakastan rutiineja ja rauhaa ja uskallan nykyään vetää rajoja. Tuo on nostanut elämänlaatua huomattavasti.

Vierailija
747/781 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan armo ja apu siihen uskon siihen luotan tänäänkin.

Vierailija
748/781 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
749/781 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona on ihanan lämmintä edelleen, äskenkin kävelin kotiin sateessa 2 kilsaa, eikä tehnyt mieli edes sateenvarjoa avata, koska sade tuntui ihan kesäiseltä. Toivottavasti pitkä ja lämmin syksy tiedossa. Kesä olisi saanut olla lämpimämpi, mutta nyt saa toisaalta edelleen nauttia samasta lämpötilasta pitkään. 

Vierailija
750/781 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Yksinöisyys, nälkä, ahdistus, nälkä, nälkä. tällä hetkellä edelleen.  Ei rahaa. Masennun ei hoidu -ei rahaa lääkkeisiin. Huono ruokakin varmasti edesauttaa huonoa oloa. Voi kun voisi elää normaalisti tämän ainaisen kurjuuden sijasta. Haluaisin  kuntoutua takaisin työelämään, mutta miten se on mahdollista kun ei minulla ole rahaa edes lääkkeisiin??

Vierailija
751/781 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nauttinut poikkeuksellisenkin hiljaisesta päivästä kun ulkoa (eikä edes naapurista) kuulu minkäänlaista mekastusta eikä mylvintää. Eikä lapsien kirkumista eikä karjumista saati mitään mopoilla revittelyä.

Oli kiva käydä myös lenkillä kun näin sadesäällä ei pahemmin muita kulkijoita ollut.

Olispa aina näin hiljainen tämä asuinalue.

Vierailija
752/781 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallit on tyhjennetty ja nyt kepeäolo juottolaan matkatessa.

Vierailija
753/781 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikki on hyvin . Tulin juuri kävely/juoksulenkiltä. Posket pirteän punaisena. Ikää vasta 69vuotta.

Vierailija
754/781 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perusonni.

Miksi se sonni pitää aina perua? Ei jummarra

Vierailija
755/781 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvin nyt mistä olen niin Jumalalle kiitollinen: hyvä mies, rakkaat lapset ja lapsen lapset, edullinen hyvä koti, kohtuullinen terveys, rahat riittävät nyt vuokraan, ruokaan, laskuihin, lääkkeisiin jne. tarpeellisiin. Kaikki tuntuu olevan niin hyvin. En kaipaa mitään muuta elämään.

Vierailija
756/781 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi töitä. Oma rakas. Hyvä maa asua.

Vierailija
757/781 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään. Yksinöisyys, nälkä, ahdistus, nälkä, nälkä. tällä hetkellä edelleen.  Ei rahaa. Masennun ei hoidu -ei rahaa lääkkeisiin. Huono ruokakin varmasti edesauttaa huonoa oloa. Voi kun voisi elää normaalisti tämän ainaisen kurjuuden sijasta. Haluaisin  kuntoutua takaisin työelämään, mutta miten se on mahdollista kun ei minulla ole rahaa edes lääkkeisiin??

Ihan valtavasti voimia sinulle. Olen itse ollut hyvin samanlaisessa tilanteessa, vasta nyt kymmenen vuoden kamppailun jälkeen alkaa asiat näyttää valoisammilta. Suosittelen kuuntelemaan podcasteja, kuten Being Well, se on ihan ilmaista ja niistä saa ihan oikeita, todella empaattisesti esitettyjä neuvoja ja ajatuksia ammattilaisilta mielenterveyden parantamiseen. Et ole yksin, ja tosi monet ymmärtää mitä käyt läpi. Voisitko yrittää etsiä jotain järjestötoimintaa tai muuta, mihin voisit osallistua matalalla kynnyksellä kun siltä tuntuu? On myös nettisivuja, joiden kanssa voit löytää vapaaehtoistöitä. Vaikka viettää aikaa vanhusten kanssa jne. Niiden kautta voit löytää yhteyttä pikkuhiljaa muihin ihmisiin ja luoda verkostoja, jotka voivat myös auttaa sinua, ruokaa voit saada ja muuta. Ei ole reilua, että joudut käymään tuota läpi juuri nyt, mutta olet arvokas ja ansaitset ihmisiä ympärillesi. 

Vierailija
758/781 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin juuri

Tai no, sekin opintolainalla

Vierailija
759/781 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin se vuan männöö.Ee se mittee haettoo.Mänköön sitten vuan.

Vierailija
760/781 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin pitkästä aikaa todella hyvin viime yönä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän