Mikä on sinulla hyvin nyt?
Mikä on sinulla hyvin nyt?Missä sinulla menee hyvin nyt?Mistä voit olla kiitollinen?
Kommentit (781)
Vierailija kirjoitti:
Lopetin tupakoinnin eilen. Huomenna alkaa sokerilakko.
Tupakanpolton lopettaminen on aina hyvä päätös.Voimia siihen sinulle.
Perus terve ilman lääkkeitä, katto pään päällä ja safkaa kaapissa.
Löysin kissalle uuden hyvän kodin kun en voinut pitää sitä.
Terveys ja kaikinpuolinen mahdollisuus elää pääpiirteittäin hyvää elämää vaikken ihan kaikkeen olekaan tyytyväinen.
Myös se lämmittää minkälaista elämää minulla oli tätä ennen, oli taloudellisesti mahdollista matkustella ja nähdä vähän muutakin kuin kotiSuomi. Pääsin ahkeruudellani ja nokkelaälyisyydelläni urallani tosi pitkälle siihen nähden mitä osasin edes kuvitella nuorempana.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on hyvin.
Tämä onkin mukavaa kun kaikki on hyvin.
Maaliskuussa olin kaihileikkauksessa ja äskettäin olin lopputarkastuksessa silmälääkärin vastaanotolla. Paremmalla silmällä näen nyt kauas ilman laseja, kuten oli tavoitteenakin. Heikomman silmän tulos ylitti kaikki odotukset, sillä näen silläkin varsin hyvin kauas. Ikänäkö säilyi, mutta niin se oli suunniteltukin. Eli olen tällä hetkellä näkööni erittäin tyytyväinen, ei ole pelkoa, etten saisi ajokorttia uusittua ensi talvena. Ensi viikolla saan uudet lasit, monitehot kuten ennenkin, mutta tehot ovat alentuneet. Monitehoja tarvitsen esim. autoillessa, sillä näen kyllä mittariston ilman lasejakin, ainakin jonkin aikaa, mutta pitkää matkaa ajaessa silmät väsyvät ja silloin on parempi, että on lasit, joilla näen selvästi lähelle. Se ikänäkö nääs!
Saa nukkua ruoka nokoset rauhassa! 8 tuntia huiskittu menemään hyvin kaikki mennyt.
Minulla on ihana mies, ihana teinipoika ja ystäviä, vaikka terveyteni onkin varsin heikko.
On rahaa riittävästi. On mielenkiintoinen uusi työ, tämä uusi työ tuntuu virkistävältä kun ajatukset alkaa kulkemaan ihan uusia ratoja. Kesällä on kivoja ulkomaanmatkoja tiedossa. Olen terve. On paljon omaa aikaa ja saan tehdä asioita, joita itse haluan.
" Lopetin tupakoinnin eilen. Huomenna alkaa sokerilakko."
HYVÄ SINÄ!!!!
Tein samoin vuosia sitten ja on kuule säästynyt älyttömästi rahaa ja terveyttä.
Olen kiitollinen että saan asua rauhassa maassa, missä ei sodita, eikä tuhota, ilman pelkoa jostain hyökkääjistä tai vihollisista.
Saa elää normaalia, hyvää tavallisen ihmisen rauhaisaa arkea.
Suomi on rakas isänmaa.
Vierailija kirjoitti:
On rahaa riittävästi. On mielenkiintoinen uusi työ, tämä uusi työ tuntuu virkistävältä kun ajatukset alkaa kulkemaan ihan uusia ratoja. Kesällä on kivoja ulkomaanmatkoja tiedossa. Olen terve. On paljon omaa aikaa ja saan tehdä asioita, joita itse haluan.
Sinulla menee hyvin nyt.
Oma kämppä, rauha, lukemista ja hyväntahtoisia ystäviä. Kukkaan puhjennut kevät, värit, veden tuoksu.
Oma kämppä keskellä kaupunkia, rauhallisella paikalla järven rannalla, KeVa maksaa minulle 30 000 euroa vuodessa ilman työvelvoitetta ja verottajakin palauttaa syksyllä reilut 200 euroa.. Ei muijaa eikä kersoja kinuamassa rahaa. Surinko paistaa ja jäät sulavat ihan silmissä. Kesäasunto odottaa parinkymmen kilometrin päässä iloista ja onnellista saunojaa. Voiko ihanampaa elämää enää olla?
Työllistyin tosi tiukassa kilpailutilanteessa ja sain säästöön hyvän summan rahaa. Se luo turvallisuutta, koska olen usein ollut niin kovilla. Terveys pitäisi olla ihan ok, ei pahempaa. Tuntuu, että olen parantunut depressiosta, joka vaivasi vuosia. Ystäviä on.
Suojaa, ruokaa, lämpöä ja vähän otin herskaa.
Kirjastokortti, pyörä, lenkkarit, nettiyhteys, joten enköhän pärjää.
On palkallista työtä, tohtoriopinnot, oma perhe ja vanhemmat vielä elossa. Mummokin vielä elossa. Hyvät välit sukuun. Oma siisti koti, sopivasti tavaraa. Lomaa tulossa kuukausi heinäkuussa. Olen normaalipainossa, painoindeksi 23 ja rapiat. Olen suhtkoht terve, perheeni myös. Ei asiat ole täydellisesti, tietenkään, ja on asioita, jotka painaa mieltä. On kuitenkin myös paljon hyvää ja elän arvojeni mukaista elämää.
Lopetin tupakoinnin eilen. Huomenna alkaa sokerilakko.