Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinulla hyvin nyt?

Vierailija
10.04.2022 |

Mikä on sinulla hyvin nyt?Missä sinulla menee hyvin nyt?Mistä voit olla kiitollinen?

Kommentit (781)

Vierailija
701/781 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin tupakoinnin eilen. Huomenna alkaa sokerilakko.

Vierailija
702/781 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin tupakoinnin eilen. Huomenna alkaa sokerilakko.

Tupakanpolton lopettaminen on aina hyvä päätös.Voimia siihen sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/781 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus terve ilman lääkkeitä, katto pään päällä ja safkaa kaapissa.

Vierailija
704/781 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kissalle uuden hyvän kodin kun en voinut pitää sitä.

Vierailija
705/781 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys ja kaikinpuolinen mahdollisuus elää pääpiirteittäin hyvää elämää vaikken ihan kaikkeen olekaan tyytyväinen.

Myös se lämmittää minkälaista elämää minulla oli tätä ennen, oli taloudellisesti mahdollista matkustella ja nähdä vähän muutakin kuin kotiSuomi. Pääsin ahkeruudellani ja nokkelaälyisyydelläni urallani tosi pitkälle siihen nähden mitä osasin edes kuvitella nuorempana.

Vierailija
706/781 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on hyvin.

Vierailija
707/781 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on hyvin.

Tämä onkin mukavaa kun kaikki on hyvin.

Vierailija
708/781 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaliskuussa olin kaihileikkauksessa ja äskettäin olin lopputarkastuksessa silmälääkärin vastaanotolla. Paremmalla silmällä näen nyt kauas ilman laseja, kuten oli tavoitteenakin. Heikomman silmän tulos ylitti kaikki odotukset, sillä näen silläkin varsin hyvin kauas. Ikänäkö säilyi, mutta niin se oli suunniteltukin. Eli olen tällä hetkellä näkööni erittäin tyytyväinen, ei ole pelkoa, etten saisi ajokorttia uusittua ensi talvena. Ensi viikolla saan uudet lasit, monitehot kuten ennenkin, mutta tehot ovat alentuneet. Monitehoja tarvitsen esim. autoillessa, sillä näen kyllä mittariston ilman lasejakin, ainakin jonkin aikaa, mutta pitkää matkaa ajaessa silmät väsyvät ja silloin on parempi, että on lasit, joilla näen selvästi lähelle. Se ikänäkö nääs! 

Vierailija
709/781 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nukkua ruoka nokoset rauhassa! 8 tuntia huiskittu menemään hyvin kaikki mennyt.

710/781 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihana mies, ihana teinipoika ja ystäviä, vaikka terveyteni onkin varsin heikko. 

Vierailija
711/781 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On rahaa riittävästi. On mielenkiintoinen uusi työ, tämä uusi työ tuntuu virkistävältä kun ajatukset alkaa kulkemaan ihan uusia ratoja. Kesällä on kivoja ulkomaanmatkoja tiedossa. Olen terve. On paljon omaa aikaa ja saan tehdä asioita, joita itse haluan.

Vierailija
712/781 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Lopetin tupakoinnin eilen. Huomenna alkaa sokerilakko."

HYVÄ SINÄ!!!!

Tein samoin vuosia sitten ja on kuule säästynyt älyttömästi rahaa ja terveyttä.

Vierailija
713/781 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen että saan asua rauhassa maassa, missä ei sodita, eikä tuhota, ilman pelkoa jostain hyökkääjistä tai vihollisista.

Saa elää normaalia, hyvää tavallisen ihmisen rauhaisaa arkea.

Suomi on rakas isänmaa.

Vierailija
714/781 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On rahaa riittävästi. On mielenkiintoinen uusi työ, tämä uusi työ tuntuu virkistävältä kun ajatukset alkaa kulkemaan ihan uusia ratoja. Kesällä on kivoja ulkomaanmatkoja tiedossa. Olen terve. On paljon omaa aikaa ja saan tehdä asioita, joita itse haluan.

Sinulla menee hyvin nyt.

Vierailija
715/781 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kämppä, rauha, lukemista ja hyväntahtoisia ystäviä. Kukkaan puhjennut kevät,  värit, veden tuoksu.

Vierailija
716/781 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kämppä keskellä kaupunkia, rauhallisella paikalla järven rannalla, KeVa maksaa minulle 30 000 euroa vuodessa ilman työvelvoitetta ja verottajakin palauttaa syksyllä reilut 200 euroa.. Ei muijaa eikä kersoja kinuamassa rahaa. Surinko paistaa ja jäät sulavat ihan silmissä. Kesäasunto odottaa parinkymmen kilometrin päässä iloista ja onnellista saunojaa. Voiko ihanampaa elämää enää olla?

Vierailija
717/781 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työllistyin tosi tiukassa kilpailutilanteessa ja sain säästöön hyvän summan rahaa. Se luo turvallisuutta, koska olen usein ollut niin kovilla. Terveys pitäisi olla ihan ok, ei pahempaa. Tuntuu, että olen parantunut depressiosta, joka vaivasi vuosia. Ystäviä on. 

Vierailija
718/781 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojaa,  ruokaa, lämpöä ja vähän otin  herskaa.   

Kirjastokortti, pyörä, lenkkarit, nettiyhteys, joten enköhän pärjää. 

Vierailija
719/781 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveet lapset.

Vierailija
720/781 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On palkallista työtä, tohtoriopinnot, oma perhe ja vanhemmat vielä elossa. Mummokin vielä elossa. Hyvät välit sukuun. Oma siisti koti, sopivasti tavaraa. Lomaa tulossa kuukausi heinäkuussa. Olen normaalipainossa, painoindeksi 23 ja rapiat. Olen suhtkoht terve, perheeni myös. Ei asiat ole täydellisesti, tietenkään, ja on asioita, jotka painaa mieltä. On kuitenkin myös paljon hyvää ja elän arvojeni mukaista elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi