Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset vaativat isoa, mutta lopulta pelkäävät ja valittavat.

Vierailija
04.10.2015 |

Näin isona miehenä, tullut törmättyä vain naisiin jotka ovat kovia puhumaan mutta sitten ei yhdyntä onnistukaan. Mittoja en luottele, mutta olisin valmis ainakin puolet ottamaan pois. Kerran ollut kumppani jonka kanssa seksi onnistui tyydyttävästi. Ei se iso onnea tuo, vaikka moni siitä haaveileekin.

Liukkarin ja kunnon esileikin avulla, ehkä kolmasosa menee sisään mutta sekin vain hyvänä päivänä. En halua satuttaa kumppania, mutta aina kuulee kunnon panoista jossa pannaan syvälle pohjaan asti. Olisihan se kiva kokea, mutta mahdotonta kun ei sopivaa naista löydy.

Pitäisikö luovuttaa jo vai mistä löytyy nainen isolle miehelle? Naisia ja tarjontaa riittää, mutta mieli muuttuu yleensä kun housut ottanut pois eikä koskaan päästä yhdyntään asti. M33

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 15:57"]

Moni ei uskalla/halua toista kertaa, ihan suoraan sanottu. Kaveri käski koittaa isoja XXL-naisia, mutta tiedä sitten. Ite olen 192/97. Kerran oli tosiaan suhde, jossa onnistui mutta silti nainen valitti että sattuu. Netin kautta tavannut muutamia, jotka halunnut kokeilla mutta ei olekaan onnistunut. Joudun käsin ja suuseksillä naisen tyydyttämään.

[/quote]

ei se emättimen koko kasva naisen lihoessa.

Vierailija
22/39 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ei tietenkään kerro kaikkea, on muodollisesti erilaisia, käyriä, suoria, vinoja, ohuita, paksuja, päästä paksuja ja varresta ohuita ymym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 15:40"]

Valitsetko aina lyhyitä ja siroja naisia?

[/quote]

Minä valitsen, koska kiihottaa valtavasti nähdä ison kaluni työntyvän pieneen ja siroon neitoon! :) Lisäksi kun ottavat polvillaan suihin ja katsovat silmiin, niin tunnen itseni todella isoksi mieheksi kaikin tavoin. Onneksi olen löytänyt oman taskuvenukseni, joka rakastaa isoa kaluani. Paljon tullut koettua tuota, että naisten puheet ja teot eivät kohtaa mitä tulee isoihin kaluihin. Samaa rehvastelua kuin jollain miehilläkin. -Ohis

Vierailija
24/39 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin kiinnostaisi kuva! N31

Vierailija
25/39 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 15:57"]

Moni ei uskalla/halua toista kertaa, ihan suoraan sanottu. Kaveri käski koittaa isoja XXL-naisia, mutta tiedä sitten. Ite olen 192/97. Kerran oli tosiaan suhde, jossa onnistui mutta silti nainen valitti että sattuu. Netin kautta tavannut muutamia, jotka halunnut kokeilla mutta ei olekaan onnistunut. Joudun käsin ja suuseksillä naisen tyydyttämään.

[/quote]

ei se emättimen koko kasva naisen lihoessa.
[/quote]

Kovasti puhutaan että mitä tiukempi nainen, niin sitä tiukempi emätin ja mitä löysempi nainen niin sitä löysempi myös emätin. Ainakin pehmeämpi emätin, mitä isompi nainen joten se vie sitä tiukkuutta pois.

Vierailija
26/39 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:00"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 15:49"]

Samanlaisia havaintoja itselläni. Vehkeeni ei edes ole mainittavan iso, mutta useat naiset eivät uskalla ottaa sitä esim. peppuun ollenkaan. Lisäksi olen todella kestävä ja pystyn panemaan laukeamatta miten kauan tahansa lantionpohjan lihaksia jännittämällä. Naiset aina puhuvat ja kikattavat haluavansa isoja vehkeitä ja kestäviä miehiä, mutta sellaisen kohdatessaan valittavat, ettei paikat kestä jne jne. m36

[/quote]

Ei sitä peppuun pidäkään ottaa/panna.

[/quote]

Sinun ei, monen muun kyllä. :) n23

Vierailija
27/39 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:06"]Minua ainakin kiinnostaisi kuva! N31
[/quote]

Haluasitko tulla kokeilemaan, jos saat kuvan muistoksi? T.iso mies.

Vierailija
28/39 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 15:52"]

Naiset ovat vaikeita ymmärtää noissa asioissa, mutta osittain kyse on ehkä siitä, että mitä isompi penis on, sitä 'naisemmaksi' nainen itsensä tuntee. Erityisen iso penis korostaa sukupuolieroja ojentuessa kauas lantiosta, joka on naisella täysin litteä edestä ja sivulta. Joidenkin naisten mukaan isompi on myös kiinnostavampi, koska siinä on enemmän käsiteltävää.

Ristiriita tässä on tietysti se, että yleensä naiset eivät pidä edes mahdollisena sitä, että penis voisi olla esteettinen ja viehättävä, joten isompi penis vain tarjoaisi enemmän häiritsevää rumuutta ja hyvin harvoin naisten kuulee puhuvan siitäkään miten mukavalta penis tuntuu kädessä.

Lopuksi on tietysti kitka ja kokoon liittyvät tunteet. Naisia kiihottaa seksissä alistuminen ja kipu ja nautinto ovat lähempänä toisiaan kuin miehillä.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Olisit vain pysynyt ensimmäisessä lauseessasi, eli et ymmärrä naisia. Silti piti vääntää jotain omasta mielestäsi totuutta. Olet aikaisemminkin yrittänyt selittää naisten suhdetta miehiin ja peniksiin siinä epäonnistuen täysin mutta et näemmä ota opiksi vaan uskot yhä analyyseihisi. Muistan vieläkin miten yritit selitellä naiselle, joka piti penistä vastenmielisen näköisenä, miten tämän kannattaisi kuvitella munakset helmiksi ja peniksen varren mystiseksi oksaksi. Näin naisena voin sanoa että tuo ei tartu itse ongelmaan ollenkaan, ei selitä mitään ja kaikista vähiten auttaa. 

Vierailija
29/39 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa omani, pituus 17cm ja ympärysmitta 14cm on ollut liikaa joillekin naisille. Tämä tullut yllätyksenä, kun kuunnellut naisten puheita isoista peniksistä. Yhtään isommalla en itse tekisi mitään. Todella isosta uskoisin olevan enemmän haittaa, kuin hyötyä.

Vierailija
30/39 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi aika tekee tehtävänsä. Minäkin luulin, että käyttämäni kangasmitta on venynyt, kun sain tulokseksi vain 16 cm ja ympärysmitaksi 14 cm (terska tietenkin paksumpi). Olen 60-vuotias. Mutta sitten luin Ilta-Sanomista pari päivää sitten, että penis lyhenee noin sentin 10 vuodessa kahdenkympin jälkeen ja ohenee myös. Tämä siksi, että testosteronitaso alenee eikä penis kovetu niin kuin ennen. Kaksikymppisenä se kolkutteli terhakkaana napaa, nyt tuskin pääsee vaakatasoon. Ei mitta ollutkaan venynyt vaan penis kutistunut.

Joku tietysti sanoo, että emätin väljenee vastaavasti iän mukana. Ei se kuulemma niin mene. Sen kimmoisuus vähenee iän myötä eikä veny enää niin laajaksi kuin ennen, sen jälkeen kun vauvantekoikä on ohitse, noin  vaihdevuosissa. Minulla on kumppani alle 50-vuotias, eli kohta voin odottaa hänen kiristyvän lisää ja taas täytyy alkaa olla varovainen.

jos nyt olet 33 ja kalu 22 cm, niin kun täytät 70, se on vain 18 senttinen puoliveltto nysä. Ongelmia on silloin paljon vähemmän kunhan vain muistat iskeä tarpeeksi nuoria naisia, joilla on vauvantekoon soveltuva kimmoisa emätin.

H60

Vierailija
31/39 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli nuorempana 20cm, nykyään vain 14. Niin ne vuodet kuluttaa. M48

Vierailija
32/39 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:19"]Itsellä oli nuorempana 20cm, nykyään vain 14. Niin ne vuodet kuluttaa. M48
[/quote]

mmmh, mies parhaassa iässä ja oikein sopiva ;) n24

Vierailija
33/39 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 15:57"]

[/quote]

Luuletteko oikeasti, että läskin määrällä on jotain tekoa toosan koon kanssa?

Vierailija
34/39 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:10"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:06"]Minua ainakin kiinnostaisi kuva! N31
[/quote]

Haluasitko tulla kokeilemaan, jos saat kuvan muistoksi? T.iso mies.
[/quote]
Olen varattu, joten jätän väliin. Kuva kauniista kullista piristää kyllä aina. Onneks niitä on netti pullollaan. N31

Vierailija
35/39 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule tänne. Mä otan sen sisälleni viimeistä senttiä myöden... Balls deep! Saatpa nähdä! N25

Vierailija
36/39 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:00"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 15:49"]

Samanlaisia havaintoja itselläni. Vehkeeni ei edes ole mainittavan iso, mutta useat naiset eivät uskalla ottaa sitä esim. peppuun ollenkaan. Lisäksi olen todella kestävä ja pystyn panemaan laukeamatta miten kauan tahansa lantionpohjan lihaksia jännittämällä. Naiset aina puhuvat ja kikattavat haluavansa isoja vehkeitä ja kestäviä miehiä, mutta sellaisen kohdatessaan valittavat, ettei paikat kestä jne jne. m36

[/quote]

Ei sitä peppuun pidäkään ottaa/panna.

[/quote]Naiset eivät halua valuttaa pakskaa housuihinsa vanhempana, kun eivät halua peppuaan venyteltäväksi . En pystyisi olemaan luonteva ruskeanreiänritarin kanssa.

Vierailija
37/39 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko mä ainoa, jonka mielestä olisi loogista, että lihavilla naisilla olisi oikeastaan tiukempi? Ihan samat lihakset siellä kuitenkin on ja läski siihen päälle vielä lisää massaa. No ehkä sinne ei kerry samalla tavalla rasvaa kuin johonkin vyötärölle, mutta miksi ei? Ihan yhtä lailla sisäelinten väliinkin kertyy läskiä.

Eikä lihavuus silti tarkoita, että olisi jotenkin pienemmät/heikommat lihakset kuin hoikilla. pikemminkin päin vastoin, koska lihavien lihaksilla on normaaliliikkumisessa enemmän hommia ja siitähän ne kehittyy.

Vierailija
38/39 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen emättimen koosta sen verran, että kirjassa "Naisen seksuaalisuus", kerrotaan, ettei naisen emätin ole avonainen putkii, kuten vessapaperirulla. Emättimen seinämät ovat painuneet vastakkain ja sieltä välistä poistuu mm. kuukautisveri. Kun penis työntyy emättimeen, ei se emätin mitenkään aukea, vaan penis tunkeutuu vastakkain olevien emättimen seinämien läpi.

Vierailija
39/39 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä isoista, kerton sen avoimesti ja miehet ei usko. Kyllähän sieltä pillusta vauvakin mahtuu ulos, mutta ei se kivalta tunnu. Haluan seksin olevan nautittavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi