Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi mieheni on lukenut pitkän matikan.t.ammattivalittaja

Vierailija
04.10.2015 |

Kun en osannut lasta neuvoa matikassa.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat ihan mukavia kuin osaa nähdä niiden tarpeet.

Vierailija
2/34 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:22"]

Lapset ovat ihan mukavia kuin osaa nähdä niiden tarpeet.

[/quote]Kyllä mä tiedän että joudun neuvoja kysymään mieheltäni jatkossakin mutta kaksin pärjätään lapsen kanssa hyvin.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varautua siihen, että lapsesi ei välttämättä tule arvostamaan sua enää. 7-vuotiaana olin matikassa pidemmällä kuin äitini ja 9-vuotiaana voitin sen yleissivistystestissä. Siihen loppui arvostaminen. Tai arvostus oli lähinnä sellasta miten kodinhoitajaa arvostetaan mutta ei älyllistä olentoa

Vierailija
4/34 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:27"]Aika säälittävää että pitää keksiä tuollainen taustatarina päästäkseen mainitsemaan että mies on lukenut pitkän matikan...
[/quote]

No älä muuta sano.. Mitenhän mä pääsisin kertomaan, että mun mies on opiskellut teoreettista fysiikkaa TKK:lla? Ja onko se kehumisen arvoista?

Vierailija
5/34 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:30"]

Kannattaa varautua siihen, että lapsesi ei välttämättä tule arvostamaan sua enää. 7-vuotiaana olin matikassa pidemmällä kuin äitini ja 9-vuotiaana voitin sen yleissivistystestissä. Siihen loppui arvostaminen. Tai arvostus oli lähinnä sellasta miten kodinhoitajaa arvostetaan mutta ei älyllistä olentoa

[/quote]Niin, mitä sitten? kaikki eivät vaan ole älykkäitä.ap

Vierailija
6/34 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:31"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:27"]Aika säälittävää että pitää keksiä tuollainen taustatarina päästäkseen mainitsemaan että mies on lukenut pitkän matikan... [/quote] No älä muuta sano.. Mitenhän mä pääsisin kertomaan, että mun mies on opiskellut teoreettista fysiikkaa TKK:lla? Ja onko se kehumisen arvoista?

[/quote]Kuten kirjoitin tämä ei ollut keksitty juttu eikä rehvastelua vaan totta etten osannut auttaa lasta ja onneksi mieheni osaa.ap

Vierailija
7/34 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:31"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:27"]Aika säälittävää että pitää keksiä tuollainen taustatarina päästäkseen mainitsemaan että mies on lukenut pitkän matikan... [/quote] No älä muuta sano.. Mitenhän mä pääsisin kertomaan, että mun mies on opiskellut teoreettista fysiikkaa TKK:lla? Ja onko se kehumisen arvoista?

[/quote]

Ei ehkä kannata kertoa sillä TKK:lla ei voi opiskella teoreettista fysiikkaa

Vierailija
8/34 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen – varsinkin omasta mielestäni – vallan älyttömän fiksu, mutta matikassa ihan tollo, olen aina ollut. Siispä olen ulkoistanut matikan neuvot miehelle silloin harvoin, kun lapset neuvoja tarttee. Mä neuvon sitten muissa aineissa. Kätevää! 

Mutta voi taas kerran ap-parkaa. :)

Vierailija
9/34 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minäkin olen

Vierailija
10/34 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se lapsi ollut ekaluokkalainen? Kuinka tyhmä pitää olla jos ei osaa ekaluokkalaista neuvoa matematiikassa?

Vierailija
11/34 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:43"]

Onneksi minäkin olen

[/quote]Kiva juttu. Mä olen tyytyväinen että edes mies on.ap

Vierailija
12/34 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:44"]

Eikö se lapsi ollut ekaluokkalainen? Kuinka tyhmä pitää olla jos ei osaa ekaluokkalaista neuvoa matematiikassa?

[/quote]Kyllä on ja tyhmä pitää olla, en ole itseäni viisaaksi väittänytkään.ap

Vierailija
13/34 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaluokkalainen tarttee pitkää matikkaa, HAH 

Vierailija
14/34 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää.

Meidän ekaluokkalainen harjoittelee nyt matikassa kirjoittamaan numeron 5 ja tehtävinä on piirtää viisi palloa, viisi viivaa, viisi ruksia.

Tuollaisissako et osaa auttaa vai onko sinun ekaluokkalaisella jo yhtälöparien ratkaisemista?

Vierailija
15/34 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:58"]

Voi hyvää päivää. Meidän ekaluokkalainen harjoittelee nyt matikassa kirjoittamaan numeron 5 ja tehtävinä on piirtää viisi palloa, viisi viivaa, viisi ruksia. Tuollaisissako et osaa auttaa vai onko sinun ekaluokkalaisella jo yhtälöparien ratkaisemista?

[/quote]Tämä nyt ei ollut mikään tavallinen plus tai miinus lasku vaan oli lisätehtäviä ja sellainen vertailutehtävä joissa olen huono.ap

Vierailija
16/34 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa saapaskin osaa neuvoa ekaluokkalaista matikassa.

Vierailija
17/34 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:00"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:58"]

Voi hyvää päivää. Meidän ekaluokkalainen harjoittelee nyt matikassa kirjoittamaan numeron 5 ja tehtävinä on piirtää viisi palloa, viisi viivaa, viisi ruksia. Tuollaisissako et osaa auttaa vai onko sinun ekaluokkalaisella jo yhtälöparien ratkaisemista?

[/quote]Tämä nyt ei ollut mikään tavallinen plus tai miinus lasku vaan oli lisätehtäviä ja sellainen vertailutehtävä joissa olen huono.ap
[/quote]

Sinä nyt puhut taas paskaa. Ekaluokkalaisella tässä vaiheessa on korkeintaan vertailua onko 4 enemmän kuin 3.

Vierailija
18/34 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:30"]

[/quote]tää

Vierailija
19/34 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:02"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:00"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:58"] Voi hyvää päivää. Meidän ekaluokkalainen harjoittelee nyt matikassa kirjoittamaan numeron 5 ja tehtävinä on piirtää viisi palloa, viisi viivaa, viisi ruksia. Tuollaisissako et osaa auttaa vai onko sinun ekaluokkalaisella jo yhtälöparien ratkaisemista? [/quote]Tämä nyt ei ollut mikään tavallinen plus tai miinus lasku vaan oli lisätehtäviä ja sellainen vertailutehtävä joissa olen huono.ap [/quote] Sinä nyt puhut taas paskaa. Ekaluokkalaisella tässä vaiheessa on korkeintaan vertailua onko 4 enemmän kuin 3.

[/quote]En puhu paskaa. Oli tehtävä jossa piti keksiä numerot kun laskussa oli osassa kohtaa tähtiä, en vaan osannut sitä.ap

Vierailija
20/34 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:15"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:02"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:00"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:58"] Voi hyvää päivää. Meidän ekaluokkalainen harjoittelee nyt matikassa kirjoittamaan numeron 5 ja tehtävinä on piirtää viisi palloa, viisi viivaa, viisi ruksia. Tuollaisissako et osaa auttaa vai onko sinun ekaluokkalaisella jo yhtälöparien ratkaisemista? [/quote]Tämä nyt ei ollut mikään tavallinen plus tai miinus lasku vaan oli lisätehtäviä ja sellainen vertailutehtävä joissa olen huono.ap [/quote] Sinä nyt puhut taas paskaa. Ekaluokkalaisella tässä vaiheessa on korkeintaan vertailua onko 4 enemmän kuin 3.

[/quote]En puhu paskaa. Oli tehtävä jossa piti keksiä numerot kun laskussa oli osassa kohtaa tähtiä, en vaan osannut sitä.ap
[/quote]

Mitähän sä nyt höpötät. Tuollainen on juurikin ihan perus yhteen- ja vähennyslasku eikä mikään vertailutehtävä.

Alat puhumaan itseäsi taas pussiin tässä keksityssä provossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi