Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulu-uinnissa minusta sanottiin...

Vierailija
04.10.2015 |

Tai yksi luokka"kaveri" ihmetteli minusta ja ystävästäni miksemme olleet uimassa. Sanoi minusta "No sun kohdalla mä ymmärrän kun olet tuollainen" mutta hoikan ystäväni kohdalla ihmetteli "Mutta sitä  en tajua miks sä et tullut"

8lk ollaan. Olen aika paksu, 160cm/75kg mutta en saa laihduttaa haluamallani tavalla vaan on äidin kanssa tehty ravintoterapeutin vastaanotolla sellainen lista ja ruokavalio-taulukko. Harmittaa vaan kun painon lasku on näin hidasta, n. 1-1,5kg viikossa.

Lupasin kuitenkin äidille että pysyn tässä sopimuksessa. Käyn päivittäin lenkillä kaksi kertaa ja liikuntaa kukaan ei ole kieltänyt eli mitkä olisi sellaisia liikkeitä että saisin painon tippumaan nopeammin?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokseminen hyvä ja kivaakin kun kunto kohenee.

Vierailija
2/16 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokin on ihan älytön tahti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä luokkakaveri kyllä...! Mutta kiität äitiäisi myöhemmin siitä, että laihdutit terveellisesti. Etenkik ravinto on tärkeä pitää kunnossa. Tsemppiä.

Vierailija
4/16 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa että pysyt ohjeissa jotka kyllä varmaan suunniteltu liikuntamääriesi mukaan. Tuskin juoksulenkkin päivässä silti haitaksi on.

Vierailija
5/16 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksisin mielelläni mutta koiramme on vanha ja löntystää. Joutuisin sitten erikseen lähtemään, muttei se haittaakaan. Häpeän kyllä itseäni kun kaikki katsovat kun juoksen. No tajuan miksi, olen ihan punainen ja hikoilen.

Äiti ei kuitenkaan anna lenkkeillä tuota syrjäisempää reittiä.

-Emilia

Vierailija
6/16 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on tosi nopea tahti laihtua. Äläkä ota sitä laihtumisena vaan elämäntapamuutoksena, mikä kestää läpi elämän. Etsi itsellesi joku urheilulaji, mistä nautit etkä vain harrasta liikuntaa laihtumisen vuoksi. Sä oot vielä niin nuori ja luokkakaveris on suoraan sanottuna täyskusipää, mikä vaan halus loukata sua. Älä pahota mieltäs moisen idiootin takia.

Vierailija
7/16 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on juuri sopiva tahti, ettet päädy jojoilemaan. Nopeammalla pudotat vaan vettä ym. Jos olet katsonut suurinta pudottajaa niin ei nekään noissa kiloissa tuon enempää pudota

Vierailija
8/16 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juoksen aina metsässä. Eikö nykyään voi mennä metsään juoksemaan vai onko liian vaarallista? On myös tehokkainta. Koirakin koirasta riippuen voisi juosta vapaana.tai menet ilman jos vaan löntystää.

Vierailija
9/16 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 08:50"]Juoksisin mielelläni mutta koiramme on vanha ja löntystää. Joutuisin sitten erikseen lähtemään, muttei se haittaakaan. Häpeän kyllä itseäni kun kaikki katsovat kun juoksen. No tajuan miksi, olen ihan punainen ja hikoilen.

Äiti ei kuitenkaan anna lenkkeillä tuota syrjäisempää reittiä.

-Emilia
[/quote]

ootko sä ikinä katsonut juoksevia ihmisiä? Kaikki ne hikoilee ja on punasia

Vierailija
10/16 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo painonpudotussuunnitelmasi ja -tahtisi kuulostaa oikeasti tosi hyvältä! Ymmärrän kyllä sen, että on rankkaa, kun haluaisit tietenkin saada tuloksia tosi nopeasti. Mutta nopeasti laihduttaminen ei oikeasti ole hyvä juttu tai terveellistä, mm. siksi, että a) olet kasvavassa iässä, b) elimistösi voi kuvitella, että nyt on nälänhätä ja siksi yrittää pitää kiinni kaikista mahdollisista kiloista - eli lihot nopeasti kaikki pudottamasi kilot takaisin.

Mä suosittelen, että et valitse liikuntaharrastuksiasi  laihdutusmielessä, vaan siinä mielessä, mistä itse tykkäät. Sun painonpudotus on oikeasti niin hyvällä mallilla, että kannattaa ennemmin miettiä sitä, mitä tapahtuu siinä vaiheessa, kun olet päässyt siihen hyvään painoon: sitä pitää ylläpitää. Ja siinä on tärkeää tietty se, että jatkat terveellisiä ruokatapoja, mutta myös se, että sulla on hyviä liikuntaharrastuksia, semmoisia, mistä itse tykkäät ja mihin motivaatiosi riittää.

Vierailija
11/16 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 ei täällä saa pitää irti koiraa paitsi pihassamme on irti mutta meillä on korkea aita. Mutta voin kyllä käyttää sen erikseen ja sitten lähteä itse juoksemaan.

-Emilia

Vierailija
12/16 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtumisnopeus on jo nyt sinulla varsin nopea. Yhtään vauhdikkaammin ei kannata painoa pudottaa. Hyvää liikuntaa olisi esim uiminen.

Vierailija
13/16 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa suositeltu laihtumisnopeus on puoli kiloa viikossa, ei enempää! Nyt laihdutat lihakset pois. Muutenkin olet niin nuori, että sinun ei pitäisi laihduttaa vaan pelkästään järkeistää elintapojasi.

Tosi kurja tuo luokkalaisesi kommentti. Yritä unohtaa se, vaikka vaikeaahan se on. Keskity nauttimaan elämästä. Älä yritä saada painoa alas luokkakaverin mielipiteen takia, vaan siksi että sinä voisit paremmin ja olisit terveempi. Sinä olet sen arvoinen :)

Vierailija
14/16 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Onnistut kyllä hoikistumaan hyvinkin noilla eväillä, jos vahti on noin hyvä:) Laihtumisen alussa tuo 1-1.5kg onkin hyvä, siinä lähtee myös turvotusta. Myöhemmin painonlasku tasaantuu n. 0.5kg viikko joka on myös hyvä tahti. Itse olin 152cm ja 72kg ja onnistuin laihtumaan 54kg painoon ja alku olikin nopeaa painonpudotusta. Olosikin virkistyy kummasti matkanvarrella ja juoksukin tuntuu paremmalta, eikä varmaankaan enään haittaa vaikka kuinka punottaa:)

Vierailija
15/16 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, tsemppiä. Ps. me kaikki hikoillaan ja ollaan punaisia kun liikutaan. Jos joku ei ole niin se pysähtyy nurkan takana, ettei meikit valu tai sit sillä on joku aineenvaihduntahäiriö ;)

Vierailija
16/16 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 08:44"]Tai yksi luokka"kaveri" ihmetteli minusta ja ystävästäni miksemme olleet uimassa. Sanoi minusta "No sun kohdalla mä ymmärrän kun olet tuollainen" mutta hoikan ystäväni kohdalla ihmetteli "Mutta sitä  en tajua miks sä et tullut"

8lk ollaan. Olen aika paksu, 160cm/75kg mutta en saa laihduttaa haluamallani tavalla vaan on äidin kanssa tehty ravintoterapeutin vastaanotolla sellainen lista ja ruokavalio-taulukko. Harmittaa vaan kun painon lasku on näin hidasta, n. 1-1,5kg viikossa.

Lupasin kuitenkin äidille että pysyn tässä sopimuksessa. Käyn päivittäin lenkillä kaksi kertaa ja liikuntaa kukaan ei ole kieltänyt eli mitkä olisi sellaisia liikkeitä että saisin painon tippumaan nopeammin?
[/quote]Punataudilla tai koleralla lähtee 5 kg viikko että heilahtaa.