Ahdistaa kun kaikki äänet kuuluu naapuriin
Nolottaa käydä vessassa tai käyttää bideetä kun naapurit kuuntelee. Ite ne ei vissiin käy koskaan vessassa, kun en kuule mitään ääniä, paitsi yöaikaan joskus. Mulla on tunne, että naapurit tietää minusta kaikki intiimeimmätkin asiat. Miten käyn vessassa tai paljon käytän paperia jne. Ahdistaa tosi paljon. :'( Enkä trollaa, kun oikeasti tämä on ahdistavaa.
Kommentit (24)
Auttakaa, mua hävettää niin paljon. Ap
Ja tuntuu, että minun hajutkin menee naapuriin vaikka en ole likainenkaan. Mutta aamulla kun vaihdoin vaatteita, niin aivan kuin naapurista olisi kuulunut "hyi" eli ehkä haistoi mut kun olin ilman vaatteita. Ap
Älä ainakaan röyhtäile ja piereskele. Ajattele naapureitasi.
Siitä että vältä seksin harratamista tuskin kannataa edes mainita koska eihän kukaan muukaan harrasta seksiä.
Naapurit kyttää ja kuuntelee koko ajan ja tietää minusta kaiken. Aina kun tulevat vastaan niin virnuilevat ja pidättelevät naurua. :'( Ap
Ja valittavat kun haisen niin pahalle, vaikka kyllä peseydyn ja siivoan asuntoa jne. Ap
Ei ne ole ääneen valittaneet mutta näin niiden naamasta että haisen. Ap
Kerrankin yksi naapuri sanoi oven takana, että kyllästyttää tuo haju. Ap
Ei ole siis mulle suoraan valittaneet. Ap
Mistä tiedät että esim. sinun vessaäänet kuuluu naapuriin jos sinä et kuule heidän ääniään? Ymmärtäisin siis, että jos sinä kuulet äänet heidän vessasta niin siitä voit päätellä että sinunkin äänet kuuluu heille mutta eikö nyt ole juuri päin vastoin eli kun naapurin äänet ei kuulu sinulle niin miten olet päätynyt johtopäätökseen että sinun äänet kuitenkin kuuluvat heille?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että esim. sinun vessaäänet kuuluu naapuriin jos sinä et kuule heidän ääniään? Ymmärtäisin siis, että jos sinä kuulet äänet heidän vessasta niin siitä voit päätellä että sinunkin äänet kuuluu heille mutta eikö nyt ole juuri päin vastoin eli kun naapurin äänet ei kuulu sinulle niin miten olet päätynyt johtopäätökseen että sinun äänet kuitenkin kuuluvat heille?
En tiedä. Tuntuu että sekoan. Ap
Laita radio kovalle äänelle siksi aikaa kun olet vessassa.
No sullahan on ihan selkeitä psyykkisiä ongelmia, joten sieltä suunnalta saat sitä apuakin. Joku hoitokontakti sulla varmaan jo on, niin kerrot siellä noista harhaluuloista.
Mee lääkäriin, sä tarvitset psyyke lääkkeet, tuollainen ei ole normaalia, vaikka äänet kuuluisi seinien läpi, on ihan luonnollista käydä vessassa yms. Jokainen tekee niin. Eikä kukaan tervejärkinen jaksa laskea montako kertaa päivässä naapuri vetää vessan tai muuta vastaavaa.
Olet oikeassa, jotkut vastenmieliset ihmiset todellakin oikein kuuntelemalla kuuntelevat naapureitaan kerrostaloissa. Toivottavasti myös nauttivat kaikista iljettävistä äänistä mitä kuulevat :D Eivät mitään parempaa edes ansaitse.
Sinne sun asuntoon on asetettu piilokamera.
Mun mielestä se on kivaa kun sängyssä vaimo huutaa "Pane mua!" ja tiedän että naapurit kuulee.
Muuta pois.