Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuoleman jälkeen...ajatteletko samalla tavalla

Vierailija
03.10.2015 |

kuin minä eli että sitä ikäänkuin vain nukkuu ilman unta, että ei vaan tiedä enää mistään mitään?
Eli meitä ei vaan enää ole, ja kaikki kuoleman jälkeinen "elämä" on pelkkää huuhaata?

Itse rukoilen joka ikinen ilta ja puhun enkeleille (joilta en saa merkkejä/vastausta, mutta silti uskon niihin <3 mutta onko syynä se etten saa vastausta/merkkejä se, että en usko kuoleman jälkriseen elämään?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:28"]

Toisaalta toivoisin että kuoleman jälkeen olisi jotain elämää mutta toisaalta en? Itse kyllä myönnän pelkääväni kuolemaa. Onko tälläinen ajatus kuolemanjälkeisestä elämästä vain lohduksi kuolemaa pelkääville, tiedä sitten...

[/quote]  Siitä on paljon tieteellistä tutkimusta ja faktaa olemassa jo kuinka aivoissa se mitä kutsutaan tieteessä sanalla  tietoisuus voi kliinisen kuoleman jälkeen pysyä jopa päivän. sitä ei tiedetä mihin tuo tietoisuus menee ja minne tai mistä se tulee.

[/quote]

Tietoisuus... Tietoisuus sellaisena kuin sen itse käsitän on jotain muuta kuin aivojen toimintaa. Aivojen toiminta loppunee kuoleman jälkeen aika pian. Mutta aivot tuottavat tietoisuuden "kohteita", kuten aistimuksia, ajatuksia jne. Tietoisuus itse taas on tila jossa koko universumi ilmenee, josta kaikki syntyy ja johon kaikki palaa.

Fyysiset aistit ovat oman näkemykseni mukaan myös vaan tietynlaisia "vääristymiä" spirituaalisista, henkiruumiin, aisteista. Sen lisäksi että olemme kaikkiallinen tietoisuus, olemme myös tuo tietoisuus yksilöllistyneenä, ja se yksilöllistymäkin on ikuinen ja kuolematon, ihan muuta kuin se mitä ihmiset nykyisessä tietoisuudentilassaan normaalisti näkevät.

Taivas on tämä maa nähtynä valaistuneesta tietoisuudentilasta käsin.

Vierailija
22/46 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:33"]

Sitten kun kuolee henkilön kokemus itsestään lakkaa niinkuin sitä ei olisi koskaan ollutkaan. Jos siis kuolema on kaiken loppu. En ties onko tämä pelottava vai helpottava ajatus. Luulen että ihmiset ajattelee keskimäärin vähän niinkuin ap että joku välimuoto jossa ollaan ja ei olla.

[/quote]

Hyvin epätodennäköistä että elämä olisi synonyymi lihafileelle. Jatko menee ihan realistisesti ja kaikki kuolevaiset on täysin turvassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:32"]Kun sähkökemiallinen toiminta ihmisen aivoissa lakkaa se on kerta kaikkiaan siinä, mitää kuolemanjlkeistä elämää tms paskaa ei ole olemassa. Ihan luonnollinen tapahtuma -turha pelätä jotain jota et voi välttää. Jonkin aikaa elämme jälkeläistemme ja tuttaviemme muistoissa sentään. [/quote] Kuten sanottiin, kuolemassa jätämme kehomme.

[/quote]

Ei nyt noinkaan. Ei kehostamme mitään konkreettista lähde minnekään. Toiminta lakkaa eikä muuta.

Vierailija
24/46 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:32"]Kun sähkökemiallinen toiminta ihmisen aivoissa lakkaa se on kerta kaikkiaan siinä, mitää kuolemanjlkeistä elämää tms paskaa ei ole olemassa. Ihan luonnollinen tapahtuma -turha pelätä jotain jota et voi välttää. Jonkin aikaa elämme jälkeläistemme ja tuttaviemme muistoissa sentään. [/quote] Kuten sanottiin, kuolemassa jätämme kehomme.

[/quote]

Kuolemassa jätämme samaistumisen siihen illuusioon, joka oli fyysinen kehomme. Minä itse ei ole koskaan ollut se. Useimmat kuoleman jälkeen pian vaipuvat seuraavaan fyysisen olemassaolon uneen, illusioivat itselleen uuden kuolevaisen kehon, kunnes ovat niin pitkälle kehittyneitä, että tiedostavat olemuksensa puhtaasti hengellisenä, kuolemattomana Jumalan yksilöllistymänä.

Vierailija
25/46 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoleman jälkeinen olotila lienee kaikilta osin identtisesti sama kuin syntymää (tai oikeastaan hedelmöitystä) edeltävä olotila.

Vierailija
26/46 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:32"]

Kun sähkökemiallinen toiminta ihmisen aivoissa lakkaa se on kerta kaikkiaan siinä, mitää kuolemanjlkeistä elämää tms paskaa ei ole olemassa.

Ihan luonnollinen tapahtuma -turha pelätä jotain jota et voi välttää. Jonkin aikaa elämme jälkeläistemme ja tuttaviemme muistoissa sentään.

[/quote]

Siksi kannattaa ottaa tästä elämästä kaikki irti ja nyhtää rahaa itselle ja rikastua ja nauttia helposta elämästä, vaikka joutuisi kusettamaan toisia ja valehtelemaan ja varastamaan, koska se kuvitelma, että pahat ihmiset saavat rangaistuksen kuollessa, on potaskaa. Heillä oli vain hauskempi ja mukavampi elämä, kuin köyhällä.

Tärkeintä, että et jää kiinni tai jos olet tarpeeksi röyhkeä, niin et välitä, vaikka esim. poliitikolle kansa huutaa raivona. Yksi elämä, yksi nautinto ja ei mitään kuoleman jälkeen. Siksi näiden 80 vuoden aikana kannattaa käyttää toisia hyväksi ja tehdä rikoksia, niin paljon kuin ehtii. Rikkaana on mukavampi elää, kuin tunnollisena työmuurahaisena.

Vierailija
27/46 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että kuolema on kuin ennen syntymää. Eli ei mitään. Omaiset haluavat lohduttautua kaikenlaisilla uskomuksilla, mutta on vain suuri tyhjyys josta kukaan ei ymmärrä mitään. Ennen syntymää = kuoleman jälkeen. Usko pois, olen pohtinut näitä asioita pitkään ja hartaasti sekä eronnut kirkosta.

Vierailija
28/46 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:53"]

Uskon että kuolema on kuin ennen syntymää. Eli ei mitään. Omaiset haluavat lohduttautua kaikenlaisilla uskomuksilla, mutta on vain suuri tyhjyys josta kukaan ei ymmärrä mitään. Ennen syntymää = kuoleman jälkeen. Usko pois, olen pohtinut näitä asioita pitkään ja hartaasti sekä eronnut kirkosta.

[/quote]

Tyhjyys voi olla vain siellä, missä ei tapahdu mitään. Meillä on paljon muutakin kuin fyysisiä kehoja. Kuolema ei ole myöskään niin vaarallinen prosessi, kuin kuvitellaan. Se päättää yhden aikakauden tarinan. Ja jokaisella tarinalla on oma tehtävänsä sielun kehityksessä. Sielupohja ei vaurioidu ydinpommistakaan. Se on täysin abstrakti asia. Kuolema ja syntymä eivät omaa mitään erityistä voimaa kaiken ylitse.

Vierailija
29/46 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut muutamia kirjoja ihmisistä, jotka on todettu kuolleiksi mutta ovatkin sitten palanneet elämään. Don Piper: 90 minutes in heaven on yksi näistä. Kuollessa ruumis kuolee, maatuu tai poltetaan. Ihmisen henki menee kirkkauteen, Jumalan luokse, ja myös jo kuolleiden rakkaiden luokse.
Ok, teille jotka ette usko Jumalaan tai Elävään Vapahtajaan, tämä kommenttini on tietysti pilkan aihe. Niille jotka uskovat, se on todiste toivosta. Ei elämä pääty kuolemaan. Onneksi.

Vierailija
30/46 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 23:00"]

Meillä on paljon muutakin kuin fyysisiä kehoja.

[/quote]

Ei ole. Voit toki uskoa että on, mutta ennen kuin niistä on esittää mitään todisteita ei voi sanoa että niitä on.

Vierailija
31/46 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kolahti aikanaan Gina Cerminara: Monta asuinsijaa. Suosittelen.

Vierailija
32/46 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 23:00"]

Olen lukenut muutamia kirjoja ihmisistä, jotka on todettu kuolleiksi mutta ovatkin sitten palanneet elämään.[/quote]

Mitä ne sinulle mielestäsi kertovat? Muuta kuin että hapenpuute aivoissa aiheuttaa kaikenlaista jännää värinää ja vipinää, ja jotkut osat aivoista toimivat vähän pidempään kuin toiset.

Vierailija
33/46 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla itse kristitty mystikkokin vastannut ketjuun, niin ainakin ajattelisin parista vastauksesta :) 

Vierailija
34/46 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kuoleminen on nukkumista ilman tunta, tai että olisi enkeleitä.

Ajattelen että elämä on kuin kynttilän liekki, kun se sammuu, sitä ei vaan enää ole, eikä se ole siirtynyt mihinkään, se vaan lakkasi olemasta.

Vierailija
35/46 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:28"]

Toisaalta toivoisin että kuoleman jälkeen olisi jotain elämää mutta toisaalta en? Itse kyllä myönnän pelkääväni kuolemaa. Onko tälläinen ajatus kuolemanjälkeisestä elämästä vain lohduksi kuolemaa pelkääville, tiedä sitten...

[/quote]  Siitä on paljon tieteellistä tutkimusta ja faktaa olemassa jo kuinka aivoissa se mitä kutsutaan tieteessä sanalla  tietoisuus voi kliinisen kuoleman jälkeen pysyä jopa päivän. sitä ei tiedetä mihin tuo tietoisuus menee ja minne tai mistä se tulee.

[/quote]

Tietoisuus... Tietoisuus sellaisena kuin sen itse käsitän on jotain muuta kuin aivojen toimintaa. Aivojen toiminta loppunee kuoleman jälkeen aika pian. Mutta aivot tuottavat tietoisuuden "kohteita", kuten aistimuksia, ajatuksia jne. Tietoisuus itse taas on tila jossa koko universumi ilmenee, josta kaikki syntyy ja johon kaikki palaa.

Fyysiset aistit ovat oman näkemykseni mukaan myös vaan tietynlaisia "vääristymiä" spirituaalisista, henkiruumiin, aisteista. Sen lisäksi että olemme kaikkiallinen tietoisuus, olemme myös tuo tietoisuus yksilöllistyneenä, ja se yksilöllistymäkin on ikuinen ja kuolematon, ihan muuta kuin se mitä ihmiset nykyisessä tietoisuudentilassaan normaalisti näkevät.

Taivas on tämä maa nähtynä valaistuneesta tietoisuudentilasta käsin.
[/quote]

Kristityn silmin ihan tolkutonta new age -eksytystä kuten myös viesti 25.

Vierailija
36/46 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ap! Tiedän että tällä palstalla on paljon sanottu että kuoleman jälkeen ei ole mitään, tai että se on jokin syvä uni, mutta minä kerron totuuden: Jumala ja Jeesus on todellisia. Olen sen tuntenut seurakuntani kanssa monta kertaa esim. täyttynyt Pyhällä Hengellä, nähnyt ihmeitä, kerran rukouksen voimasta näin kun ihminen kasvoi pituutta, nähnyt kun kasvaimet lähtee, tuntenut valtavan rauhan ja ilon minkä Jumala antaa ym. On hyvä, että rukoilet joka ilta ja uskot edes jollain tasolla. Tiedän, että välillä saattaa tuntua, että puhuisit yksinäsi, mutta Jumala kuulee, ja ennenpitkää vastaa (et välttämättä kuule Jumalan ääntä, mutta voit saada ajatuksen tms.) Voit pyytää Jeesusta todistamaan, että hän on totta. Älä pyydä enkeliltä, vaan Jeesukselta. Sinun kannattaisi myös mennä jonnekkin seurakuntaan, kirkkoa en nyt välttämättä tarkoita, näes se voi olla välillä tylsä, mutta koita löytää joku seurakuntayhteisö missä käydä. Kirkkojakin on erilaisia, vanhemmille ihmisille tylsempiä ja pitkästyttäviä saarnoja (mielestäni) ja nuoremmille menevää menoa ja musiikkia. Toinen asia mitä sinun kannattaa tehdä on lukea raamattua. Ennen kun aloitat kuitenkaan lukemisen, pyydä Pyhää Henkeä avaamaan asioita joita et ymmärrä. Hyvä, että rukoilet, jatka samaan malliin, mutta voit koittaa suunnata rukouksesi enemmän Jeesukselle, eikä enkelille, vaikkei siinäkään mitään pahaa ole, mutta se saattaisi toimia paremmin. Kysymyksesi kuoleman kälkeisestä elämästä on helppo. Kaikki jotka täällä ovat vastanneet tieteistä ja siitä että kuoleman jälkeen ei ole mitään, ovat varmasti miettineet edes pienen hetken, onko näin, vai voiko olla toisella tavalla? Totuus on: kuoleman jälkeen päästään joko Taivaaseen tai helvettiin. Se ei riipu siitä, kuinka hyvä on ollut ym. Vaan siitä, että uskooko. Enkä halua pelotella että pitää olla juuri joku määrä uskoa, jotta voi päästä taivaaseen, sillä Jumala on armollinen ja hyvä, eikä halua kenellekkään pahaa. Eli kuoleman jälkeen päästään taivaaseen ja siellä on makeimmat bileet koskaan. Ja kaikki jotka ajattelevat tätä lukiessaan mitä potaskaa, niin näettehän silloin kun olette kuolleet mikä on totuus. Usein sanotaan ettei maailmassa ole absoluuttista totuutta eikä mitään pysyvää, mutta Jeesus Kristus on absoluuttinen totuus ja iankaikkinen! Muista siis tästä pitkästä romaanistani: 1. Jatkaa rukousta! (voit pyytää Jeesusta todistamaan olemassaolonsa) 2. Mennä seurakuntaan! 3. Lukea raamattua! Näillä kolmella saat parhaat eväät elämääsi. Muista, että kukaan ihminen ei voi uskoa kenessäkään sytyttää, sen tekee Jeesus itse. Sen takia on tärkeää pyytää Jeesusta todistamaan olemassaolonsa. Tunnet ehkä jotakin silloin, jos et niin ei hätää, kyllä Jeesus silti on totta ja silti rakastaa sinua. Tulee aika jolloin sinäkin saat tuntea sen rakkauden käytännössä!<3 Muista vaan nuo kolme asiaa. Tsemppiä! Toivottavasti viestini auttaa!:))

Vierailija
37/46 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että synnyn uudelleen ihmisenä.

Vierailija
38/46 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:48"]Kuoleman jälkeinen olotila lienee kaikilta osin identtisesti sama kuin syntymää (tai oikeastaan hedelmöitystä) edeltävä olotila.
[/quote]

Ai että ihminen palaa siittiöksi ja munasoluksi?

Vierailija
39/46 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 08:02"]Moi ap! Tiedän että tällä palstalla on paljon sanottu että kuoleman jälkeen ei ole mitään, tai että se on jokin syvä uni, mutta minä kerron totuuden: Jumala ja Jeesus on todellisia. Olen sen tuntenut seurakuntani kanssa monta kertaa esim. täyttynyt Pyhällä Hengellä, nähnyt ihmeitä, kerran rukouksen voimasta näin kun ihminen kasvoi pituutta, nähnyt kun kasvaimet lähtee, tuntenut valtavan rauhan ja ilon minkä Jumala antaa ym. On hyvä, että rukoilet joka ilta ja uskot edes jollain tasolla. Tiedän, että välillä saattaa tuntua, että puhuisit yksinäsi, mutta Jumala kuulee, ja ennenpitkää vastaa (et välttämättä kuule Jumalan ääntä, mutta voit saada ajatuksen tms.) Voit pyytää Jeesusta todistamaan, että hän on totta. Älä pyydä enkeliltä, vaan Jeesukselta. Sinun kannattaisi myös mennä jonnekkin seurakuntaan, kirkkoa en nyt välttämättä tarkoita, näes se voi olla välillä tylsä, mutta koita löytää joku seurakuntayhteisö missä käydä. Kirkkojakin on erilaisia, vanhemmille ihmisille tylsempiä ja pitkästyttäviä saarnoja (mielestäni) ja nuoremmille menevää menoa ja musiikkia. Toinen asia mitä sinun kannattaa tehdä on lukea raamattua. Ennen kun aloitat kuitenkaan lukemisen, pyydä Pyhää Henkeä avaamaan asioita joita et ymmärrä. Hyvä, että rukoilet, jatka samaan malliin, mutta voit koittaa suunnata rukouksesi enemmän Jeesukselle, eikä enkelille, vaikkei siinäkään mitään pahaa ole, mutta se saattaisi toimia paremmin. Kysymyksesi kuoleman kälkeisestä elämästä on helppo. Kaikki jotka täällä ovat vastanneet tieteistä ja siitä että kuoleman jälkeen ei ole mitään, ovat varmasti miettineet edes pienen hetken, onko näin, vai voiko olla toisella tavalla? Totuus on: kuoleman jälkeen päästään joko Taivaaseen tai helvettiin. Se ei riipu siitä, kuinka hyvä on ollut ym. Vaan siitä, että uskooko. Enkä halua pelotella että pitää olla juuri joku määrä uskoa, jotta voi päästä taivaaseen, sillä Jumala on armollinen ja hyvä, eikä halua kenellekkään pahaa. Eli kuoleman jälkeen päästään taivaaseen ja siellä on makeimmat bileet koskaan. Ja kaikki jotka ajattelevat tätä lukiessaan mitä potaskaa, niin näettehän silloin kun olette kuolleet mikä on totuus. Usein sanotaan ettei maailmassa ole absoluuttista totuutta eikä mitään pysyvää, mutta Jeesus Kristus on absoluuttinen totuus ja iankaikkinen! Muista siis tästä pitkästä romaanistani: 1. Jatkaa rukousta! (voit pyytää Jeesusta todistamaan olemassaolonsa) 2. Mennä seurakuntaan! 3. Lukea raamattua! Näillä kolmella saat parhaat eväät elämääsi. Muista, että kukaan ihminen ei voi uskoa kenessäkään sytyttää, sen tekee Jeesus itse. Sen takia on tärkeää pyytää Jeesusta todistamaan olemassaolonsa. Tunnet ehkä jotakin silloin, jos et niin ei hätää, kyllä Jeesus silti on totta ja silti rakastaa sinua. Tulee aika jolloin sinäkin saat tuntea sen rakkauden käytännössä!<3 Muista vaan nuo kolme asiaa. Tsemppiä! Toivottavasti viestini auttaa!:))
[/quote]

Kiitos pitkästä vastauksesta!
Rukoilen joka ilta kaksi rukousta, toisen jeesukselle ja toisen enkeleille.
Ainoastaan tuo makeimmat bileet-lause jäi mietityttämään...en usko että kuoleman jälkeen mitään bileitä pidetään :D

Ap

Vierailija
40/46 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 08:20"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 08:02"]Moi ap! Tiedän että tällä palstalla on paljon sanottu että kuoleman jälkeen ei ole mitään, tai että se on jokin syvä uni, mutta minä kerron totuuden: Jumala ja Jeesus on todellisia. Olen sen tuntenut seurakuntani kanssa monta kertaa esim. täyttynyt Pyhällä Hengellä, nähnyt ihmeitä, kerran rukouksen voimasta näin kun ihminen kasvoi pituutta, nähnyt kun kasvaimet lähtee, tuntenut valtavan rauhan ja ilon minkä Jumala antaa ym. On hyvä, että rukoilet joka ilta ja uskot edes jollain tasolla. Tiedän, että välillä saattaa tuntua, että puhuisit yksinäsi, mutta Jumala kuulee, ja ennenpitkää vastaa (et välttämättä kuule Jumalan ääntä, mutta voit saada ajatuksen tms.) Voit pyytää Jeesusta todistamaan, että hän on totta. Älä pyydä enkeliltä, vaan Jeesukselta. Sinun kannattaisi myös mennä jonnekkin seurakuntaan, kirkkoa en nyt välttämättä tarkoita, näes se voi olla välillä tylsä, mutta koita löytää joku seurakuntayhteisö missä käydä. Kirkkojakin on erilaisia, vanhemmille ihmisille tylsempiä ja pitkästyttäviä saarnoja (mielestäni) ja nuoremmille menevää menoa ja musiikkia. Toinen asia mitä sinun kannattaa tehdä on lukea raamattua. Ennen kun aloitat kuitenkaan lukemisen, pyydä Pyhää Henkeä avaamaan asioita joita et ymmärrä. Hyvä, että rukoilet, jatka samaan malliin, mutta voit koittaa suunnata rukouksesi enemmän Jeesukselle, eikä enkelille, vaikkei siinäkään mitään pahaa ole, mutta se saattaisi toimia paremmin. Kysymyksesi kuoleman kälkeisestä elämästä on helppo. Kaikki jotka täällä ovat vastanneet tieteistä ja siitä että kuoleman jälkeen ei ole mitään, ovat varmasti miettineet edes pienen hetken, onko näin, vai voiko olla toisella tavalla? Totuus on: kuoleman jälkeen päästään joko Taivaaseen tai helvettiin. Se ei riipu siitä, kuinka hyvä on ollut ym. Vaan siitä, että uskooko. Enkä halua pelotella että pitää olla juuri joku määrä uskoa, jotta voi päästä taivaaseen, sillä Jumala on armollinen ja hyvä, eikä halua kenellekkään pahaa. Eli kuoleman jälkeen päästään taivaaseen ja siellä on makeimmat bileet koskaan. Ja kaikki jotka ajattelevat tätä lukiessaan mitä potaskaa, niin näettehän silloin kun olette kuolleet mikä on totuus. Usein sanotaan ettei maailmassa ole absoluuttista totuutta eikä mitään pysyvää, mutta Jeesus Kristus on absoluuttinen totuus ja iankaikkinen! Muista siis tästä pitkästä romaanistani: 1. Jatkaa rukousta! (voit pyytää Jeesusta todistamaan olemassaolonsa) 2. Mennä seurakuntaan! 3. Lukea raamattua! Näillä kolmella saat parhaat eväät elämääsi. Muista, että kukaan ihminen ei voi uskoa kenessäkään sytyttää, sen tekee Jeesus itse. Sen takia on tärkeää pyytää Jeesusta todistamaan olemassaolonsa. Tunnet ehkä jotakin silloin, jos et niin ei hätää, kyllä Jeesus silti on totta ja silti rakastaa sinua. Tulee aika jolloin sinäkin saat tuntea sen rakkauden käytännössä!<3 Muista vaan nuo kolme asiaa. Tsemppiä! Toivottavasti viestini auttaa!:))
[/quote]

Kiitos pitkästä vastauksesta!
Rukoilen joka ilta kaksi rukousta, toisen jeesukselle ja toisen enkeleille.
Ainoastaan tuo makeimmat bileet-lause jäi mietityttämään...en usko että kuoleman jälkeen mitään bileitä pidetään :D

Ap
[/quote]

Hyvä, että rukoilet niin. Ja niistä bileistä: se saattaa kuulostaa hassulta, mutta raamatussa sanotaan niin. Silloin juhlitaan ikuista elämää:D Mutta ei sitä tarvitse jäädä miettimään, tärkeintä keskittyä nyt oman uskonsa kasvuun ja tietää se että kuoleman jälkeen jatkuu parhain elämä ikinä taivaassa Jumalan kanssa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi