Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei ota yhteyttä vaikka on ihastunut minuun?

Vierailija
03.10.2015 |

Tiedän että hän on ja niin tietää moni muukin. Silti hän ei ota yhteyttä vaikka voisi. Miksi?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:/

Vierailija
2/53 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on joku sua vielä kiinostavampi kiikareissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oo ihastunu

Vierailija
4/53 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikee mennä sanomaan.

Vierailija
5/53 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mies ja olen myös ollut monta kertaa ihastunut (kuten nytkin). Olisi mahdollisuus ottaa yhteyttä, mutta mietin aina sitä että mahtaako toista kiinnostaa jutella minun kanssani, tai että häiritsenkö. Tämä fiilis tulee silloin, jos toinen osapuoli ei riittävän usein aloita itse keskustelua, vaan joudun itse olemaan liian usein aloitteen tekijä.

Vierailija
6/53 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei kannata moista kysellä, ellet halua tulla loukatuksi. "Löysi paremman/kauniimman/kivemman/hoikemman" sun muut vihjailut sinun ala-arvoisuuteesi ovat vakiovastauksia. Av:lla pakit saanut nainen on yh-äidin kanssa samalla pohjasakkatasolla. Mutta yllättäen yksikään av-mamma ei ole eronnut tai tullut jätetyksi.

Niin tai näin, toivotaan, että ketjun mies on oikeassa ja tyyppi ei vain uskalla ottaa yhteyttä. Tsemppiä.

Vierailija
7/53 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko näyttänyt miehelle vihreää valoa? Siis muutenkin kuin katsomalla miestä salamyhkäisesti kerran kaupassa pakastealtaan yli. En minä ainakaan alkaisi soittelemaan perään jonkun tuollaisen "unohtumattoman kohtaamisen" jälkeen. Stalkkeriksihan sitä leimautuisi ennemmin kuin suureksi romantikoksi.

Vierailija
8/53 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:26"]Oletko näyttänyt miehelle vihreää valoa? Siis muutenkin kuin katsomalla miestä salamyhkäisesti kerran kaupassa pakastealtaan yli. En minä ainakaan alkaisi soittelemaan perään jonkun tuollaisen "unohtumattoman kohtaamisen" jälkeen. Stalkkeriksihan sitä leimautuisi ennemmin kuin suureksi romantikoksi.
[/quote]

Kyllä olem antanut hänelle merkkejä, selviäkin. Ap

Vierailija
9/53 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:22"]Täällä ei kannata moista kysellä, ellet halua tulla loukatuksi. "Löysi paremman/kauniimman/kivemman/hoikemman" sun muut vihjailut sinun ala-arvoisuuteesi ovat vakiovastauksia. Av:lla pakit saanut nainen on yh-äidin kanssa samalla pohjasakkatasolla. Mutta yllättäen yksikään av-mamma ei ole eronnut tai tullut jätetyksi.

Niin tai näin, toivotaan, että ketjun mies on oikeassa ja tyyppi ei vain uskalla ottaa yhteyttä. Tsemppiä.
[/quote]

Kiitos. Näemme usein ja huomaan hänen ihastuksensa minuun mutta tuntuu että hän jännittää seurassani. Ap

Vierailija
10/53 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:28"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:26"]Oletko näyttänyt miehelle vihreää valoa? Siis muutenkin kuin katsomalla miestä salamyhkäisesti kerran kaupassa pakastealtaan yli. En minä ainakaan alkaisi soittelemaan perään jonkun tuollaisen "unohtumattoman kohtaamisen" jälkeen. Stalkkeriksihan sitä leimautuisi ennemmin kuin suureksi romantikoksi. [/quote] Kyllä olem antanut hänelle merkkejä, selviäkin. Ap

[/quote]

Mikset sitten ota itse yhteyttä?

Ei näin vähillä tiedoilla voi sanoa mitään varmaa. Arvailla vaan summittaisesti. Mitä ovat selvät merkkisi?

Vierailija
11/53 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:07"]Ei se oo ihastunu
[/quote]

Kyllä se on. Ap

Vierailija
12/53 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:06"]Sillä on joku sua vielä kiinostavampi kiikareissaan.
[/quote]

Saa olla aika hemmetin kiinnostava siinä tapauksessa! Sillä hän todellakin näyttää olevan ihan lääpällään minuun. Ap

Vierailija
13/53 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö hän että olet vapaa? Jos olet hyvin kaunis, pitänee hän sinua varattuna jos ei tiedä varmaksi toisin. t. mies

Vierailija
14/53 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisella miehellä tee mitään joka ei uskalla tehdä aloitetta halutessaan. Mun ex-mies oli tuollainen. Avitin vähän, pyysin treffeille yms. Siinä sitten sai olla aina aloitteen tekijänä joka asiaan. Eihän tämä uskaltanut tehdä ikinä aloitteita sängyssäkään, tuntui että koko suhde on vain minun harteillani. Väsyin ja jätin tyypin. Itkuhan siitä tuli. Ei kiitos enää ikinä munatonta miestä.

Vierailija
15/53 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:28"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:26"]Oletko näyttänyt miehelle vihreää valoa? Siis muutenkin kuin katsomalla miestä salamyhkäisesti kerran kaupassa pakastealtaan yli. En minä ainakaan alkaisi soittelemaan perään jonkun tuollaisen "unohtumattoman kohtaamisen" jälkeen. Stalkkeriksihan sitä leimautuisi ennemmin kuin suureksi romantikoksi. [/quote] Kyllä olem antanut hänelle merkkejä, selviäkin. Ap

[/quote]

Mikset sitten ota itse yhteyttä?

Ei näin vähillä tiedoilla voi sanoa mitään varmaa. Arvailla vaan summittaisesti. Mitä ovat selvät merkkisi?
[/quote]

No olen jutellut erään yhteisen tuttumme kanssa. Olen siis kertonut että voi antaa mun yhteystiedot hänelle jos häntä kiinnostaa. Mitään ei kuitenkaan ole kuulunut. Mutta aina kun nähdään hän menee ihan puihin ja hakeutuu lähelle, välillä karttelee ja huomaan että hän useon hymyilee nähdessään mut mutta ei vaan tule juttelemaan. Katsoo minua rakastuneena kun en huomaa. Ap

Vierailija
16/53 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskele[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:33"]Tietääkö hän että olet vapaa? Jos olet hyvin kaunis, pitänee hän sinua varattuna jos ei tiedä varmaksi toisin. t. mies
[/quote]

Tietää koska yhteinen tuttumme on kertonut tunteistani hänelle. Ap

Vierailija
17/53 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:38"]

Opiskele[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:33"]Tietääkö hän että olet vapaa? Jos olet hyvin kaunis, pitänee hän sinua varattuna jos ei tiedä varmaksi toisin. t. mies [/quote] Tietää koska yhteinen tuttumme on kertonut tunteistani hänelle. Ap

[/quote]

No sittenhän mies jo tietää että olet ihastunut, joten miksi et itse soita ja pyydä tapaamaan. Sähän et voi enää menettää kasvojasi enempää kun toinen jo tietää ihastumisestasi.

Kaverisi voi olla myös sellainen kaveri joka tavoittelee tätä miestä itselleen, tai tykkää vaan tehdä draamaa, ja ei kerro sitä mitä piti.

Vierailija
18/53 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:38"]

Opiskele[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:33"]Tietääkö hän että olet vapaa? Jos olet hyvin kaunis, pitänee hän sinua varattuna jos ei tiedä varmaksi toisin. t. mies [/quote] Tietää koska yhteinen tuttumme on kertonut tunteistani hänelle. Ap

[/quote]

No sittenhän mies jo tietää että olet ihastunut, joten miksi et itse soita ja pyydä tapaamaan. Sähän et voi enää menettää kasvojasi enempää kun toinen jo tietää ihastumisestasi.

Kaverisi voi olla myös sellainen kaveri joka tavoittelee tätä miestä itselleen, tai tykkää vaan tehdä draamaa, ja ei kerro sitä mitä piti.
[/quote]

Juuri siksi odotan hänen yhteydenottoa koska en halua roikkua hänessä..tyrkyttää itseäni. Ap

Vierailija
19/53 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:44"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:38"] Opiskele[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:33"]Tietääkö hän että olet vapaa? Jos olet hyvin kaunis, pitänee hän sinua varattuna jos ei tiedä varmaksi toisin. t. mies [/quote] Tietää koska yhteinen tuttumme on kertonut tunteistani hänelle. Ap [/quote]   No sittenhän mies jo tietää että olet ihastunut, joten miksi et itse soita ja pyydä tapaamaan. Sähän et voi enää menettää kasvojasi enempää kun toinen jo tietää ihastumisestasi.   Kaverisi voi olla myös sellainen kaveri joka tavoittelee tätä miestä itselleen, tai tykkää vaan tehdä draamaa, ja ei kerro sitä mitä piti. [/quote] Juuri siksi odotan hänen yhteydenottoa koska en halua roikkua hänessä..tyrkyttää itseäni. Ap

[/quote]

Eihän tuossa ole mitään järkeä. Nytkin olet ilmeisesti yksin lauantai-illan vaikka voisit olla hänen kanssaan! Ei nainen voi tyrkyttää itseään liikaa miehelle (, joka on ihastunut häneen).

Vierailija
20/53 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:38"]

[/quote]

[/quote]

Ai niin ja tuttumme on jo parisuhteessa eikä mies edes olisi hänen tyyppiään. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä