Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alapään kirvely? Mikä voi olla?

Vierailija
10.04.2022 |

Mikähän tämä voi olla? Alapäätä kirvelee (polttava tunne) oikeastaan koko ajan mutta paljon etenkin virtsaamisen jälkeen tunnin verran. Ja siis koko alapäätä. Muita oireita ei ole, ei siis kutise, virtsaamisongelmia ei ole, ei satu mihinkään. Sukupuolitauti tämä ei voi olla.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona. Teinillä alkoi noin.

Vierailija
42/48 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän mistä on kyse, mutta en kerro, koska OLEN NYT LAKOSSA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu ongelma.

Joka kuukausi tietyssä kierron vaiheessa limakalvot menee niin herkiksi, että kaikki sattuu ja kirvelee.

Vierailija
44/48 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivat limakalvot. Käy apteekissa ja osta vagisania tms. Nimimerkillä kokemusta on

Vierailija
45/48 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kutiseeko myös? Ditten voi olla hiivatulehdus? Käy hakemassa apteekista lääkettä. Saa ilman reseptiä.

Ap sanoi aloituksessaan hyvin selvästi ettei kutise.

Olisikohan syytä lukea hiukan tarkemmin ennen kuin turhaan kysyy, että kutiseeko?

Olet aivan oikeassa. Mihin jalkapuuhun voi hankkiutua julkisesti ruoskittavaksi?

Vierailija
46/48 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvimmin veikkaisin virtsatietulehdusta. Itse olen juuri lääkekuurilla tuosta syystä. Kirvely on se tyypillisin oire, ja usein tuntuu myös feikkiä virtsaamistarvetta. Runsaalla juomisella ja itsensä lämpimänä pitämisellä sekä karpalovalmisteilla voi yrittää kotihoitoa. Suosittelisin kuitenkin asian tutkimista, sillä oireet voivat käydä aika sietämättömiksi ja tulehdus voi edetä yllättävän helposti munuaisiin. Lääkkeet auttavat sitä paitsi nopeasti.

Vierailija
47/48 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis oletko 39 v neitsyt?

Vierailija
48/48 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuivat limakalvot. Käy apteekissa ja osta vagisania tms. Nimimerkillä kokemusta on

Pausanol paras. ulkoisesti herneen kokoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi