Alapään kirvely? Mikä voi olla?
Mikähän tämä voi olla? Alapäätä kirvelee (polttava tunne) oikeastaan koko ajan mutta paljon etenkin virtsaamisen jälkeen tunnin verran. Ja siis koko alapäätä. Muita oireita ei ole, ei siis kutise, virtsaamisongelmia ei ole, ei satu mihinkään. Sukupuolitauti tämä ei voi olla.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, ettei ole sp-tauti?
Siitä että ei ole sp-elämääkään. Ei sp tauti voi tyhjästä tulla. Ap
Voi sp-tauti tarttua yleisestä vessastakin. Minun mieheni sai klamydian likaisesta wc-istuimesta.
Virtsatieinfektio. Mene heti lääkäriin, sillä kirvely muuttuu tulehduksen edetessä pahemmaksi sietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sp-tauti tarttua yleisestä vessastakin. Minun mieheni sai klamydian likaisesta wc-istuimesta.
Ei voi tarttua. Kyllä se seksikontaktin vaatii.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla loppui alapään ärsytysvaivat kuin seinään, kun ostin apteekista Elivon maitohappobakteeria intiimipesunestettä. Kannattaa testata tuo ennenkuin ostaa hiivalääkettä.
Sisältävää-sana jäi pois. Maitohappobakteeria sisältävää intiimipesunestettä.
Tämä tuote oikeasti paransi elämänlaatuani 110 %.
Minkä ikäinen olet? Voi johtua myös estrogeenin puutteesta. Nuoremmallakin naisella voi olla oireita esimerkiksi ennen kuukautisia. Apteekista saa voiteita sekä estrogeenilla että ilman.
Vierailija kirjoitti:
Kutiseeko myös? Ditten voi olla hiivatulehdus? Käy hakemassa apteekista lääkettä. Saa ilman reseptiä.
Ap sanoi aloituksessaan hyvin selvästi ettei kutise.
Olisikohan syytä lukea hiukan tarkemmin ennen kuin turhaan kysyy, että kutiseeko?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Voi johtua myös estrogeenin puutteesta. Nuoremmallakin naisella voi olla oireita esimerkiksi ennen kuukautisia. Apteekista saa voiteita sekä estrogeenilla että ilman.
39. Mietin vain kun tämä alkoi aika yhtäkkiä, eikö nuo kuvaamasi oireet ala pikkuhiljaa? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla loppui alapään ärsytysvaivat kuin seinään, kun ostin apteekista Elivon maitohappobakteeria intiimipesunestettä. Kannattaa testata tuo ennenkuin ostaa hiivalääkettä.
Ei taida saada yliopiston apteekista?
Ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa kertoi aikoinaan eräs ystäväni. Etelän lomalla sai klamydian wc-istuimesta. Niinpä niin. En ihan uskonut.
Hiivatulehdus ei aina tunnu kutinalta eikä valkovuotoakaan aina ole. Mutta ap:n kuvaamiin vaivoihin voi olla monia selityksiä. Se voi olla virtsatieinfektio tai hiiva tai pelkkää kuivuutta tai bakteerivaginoosi tai jäkälä tai jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
39. Mietin vain kun tämä alkoi aika yhtäkkiä, eikö nuo kuvaamasi oireet ala pikkuhiljaa? Ap
Virtsatieinfektiolta kuulostaa. Lääkäriin vaan antibioottikuuria hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja uskoit sen😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petturin perinteinen.
(vesi)Pesun jälkeen laitat hoitavaa ja kosteuttavaa Vagisan- voidetta. Limakalvot voi kirvellä kuivuuttaankin. Monessa julkisessa vessassa ja työpaikoillakin sitä Katrinin keltaista wc-paperia. Mulla se ainaki kuivattaa paikkoja. Pissalla käydessä kevyesti ”töpötät” paperilla paikat kuivaks, älä tee pyyhkimisliikettä, se ärsyttää jo valmiiks kuivia ja ärtyneitä paikkoja. Joissain pikkareissakin se sauma kulkee jalkovälistä. Joskus sellanenki hankaa ja ärsyttää limakalvoja. Tarkista kuitenkin vielä virtsatietulehdus/klamydia/tippuri pissanäytteellä. Jos ei ala helpottaa, ni käy gynellä, jos hiivaa tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida saada yliopiston apteekista?
Ei ap
En osaa sanoa saako sieltä. Ainakin oman paikkakuntani eri ketjuun kuuluvissa apteekeissa tätä on. Sokokselta näyttäisi netin mukaan myös löytyvän.
Parina päivänä käytin sibicort-voidetta ja kirvely loppui samantien.Saa käyttää limakalvoille.
Olisiko niin väljä että kävellessä menee katupöly sisälle
kevätkiihko kirjoitti:
akuutti sperman puute av mammalla
Sperma kyllä voitelee naisen.
Vittuon sellainen laitos, että siinä on aina jotain häikkää. Milloin vuotaa liikaa tai liian vähän, vääränlaista eritettä, haisee, kutisee, kirvelee, polttelee, on liian kuiva tai liian märkä jne. Miehet pärjää kyrpiensä kanssa paremmin.