Olen yksinäinen, katkera & kännissä. Kysy mitä haluat.
Kommentit (59)
Muakin kiinnostaa ikäsi ja sukupuolesi. Oletko koskaan ollut parisuhteessa? Onko sinulla lapsia?
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:15"]
Oletko mies vai nainen? Minkä ikäinen?
Oletko fyysisesti yksinäinen, vai henkisesti? Miksi?
Miksi olet katkera?
Miksi olet kännissä? Juotko usein?
Jos saisit yhden toiveen, mitä toivoisit?
Jos saisit unelmiesi elämän (realismin rajoissa), millainen se olisi?
[/quote]
Olen nainen, 24-vuotias.
Sekä fyysisesti että henkisestikin yksinäinen, kavereita ja ystäviä on aina ollut vähän. Olen hyvin ujo sekä sisäänpäin kääntyvä mutta luulen että lopulliseen yksinäisyyteeni on vaikuttanut lähinnä omat ajatukset itsestäni, olen siis kaivanut itse kuoppaani olemalla hyvin armoton itseäni kohtaan. Masennustakin takana, kukapa tällaiseen tutustuisi. Eniten olen katkera itselleni tällä hetkellä koska en tiedä kuinka lopettaisin itseni sabotoimisen ja saisin kiinni ajatuksesta että ehkä muhunkin joku haluaisi tutustua enkä kerta heitolla sysäisi ihmisiä loitolle epävarmuuttani.
Humala saa ajatuksista edes vähän positiivisemmat, sekä tunnen oloni rohkeammaksi ihmisten seurassa, vaikken olekaan mihinkään ihmisten seuraan edes lähdössä... En juo usein, ehkä kerran parissa kuukaudessa, en halua että se alkoholi vie valtaa minusta kuitenkaan.
Toivoisin että olisin joku muu, tällä hetkellä on vaikea nähdä muuta ratkaisua. Unelmieni elämästä en ole varma. Se olisi tärkeää että lopulta hyväksyisin itseni ja pystyisin olemaan ihmisten seurassa juuri sellaisena kuin olen tuntematta minkään sortin alemmuuden tunnetta.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:18"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:14"]
Tykkäätkö One Directionista? Kannattaa kuunnella, itse vastaavassa tilanteessa hurahdin ihan täysin ja nyt elämässä taas jotain mielenkiintoista.
[/quote]
En ole kuunnellut, ehkä voisin kokeilla.
[/quote]
Ne laulaa sellaisia lauluja joista tulee hyvälle tuulelle. Geneeristä ja tuotettua poppia, komeita poikia. Laulut vähän flirttejä ja jopa vihjailevia, toisaalta sellaisia olet kaunis sellaisena kuin olet tyylisiä. Laulavat niitä juttuja joita haluaisin kuulla miesystävältäni (jota minulla ei ole). :)
t. se hurahtanut
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:26"]
Muakin kiinnostaa ikäsi ja sukupuolesi. Oletko koskaan ollut parisuhteessa? Onko sinulla lapsia?
[/quote]
parisuhteessa olen ollut paristi, huonoissa sellaisissa. Lapsia ei ole. Nainen ja 24v.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:24"]
Ei sitä One Directionia kannata kuunnella.
[/quote]
Jos et itse tykkää etkä saa siitä mitään niin et viitsisi sitä kuitenkaan muilta torpata. Heidän musiikki ja koko ilmiö saa minut tuntemaan itseni arvokkaaksi, vaikka olen vain kärpänen eivätkä he edes tiedä että olen olemassa. Katsos kun joillakin meistä ei ihan oikeasti ole mitään muuta.
Oivoi. Saisiko olla suukko?
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:28"]
Miksei sulla ole ketään?
[/quote]
Mä olen tällä hetkellä liian epävarma ja inhoan itseäni, luulen että on siitä kyse, en usko että ketään oikeasti kiinnostaa mun seura. Taidankin aloittaa Mindfullnessin tätä asiaa koskien, olen ihan kuin äitini tällä hetkellä.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:33"]
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Tämä oli hauska, kiitos kommentista!
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:38"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:33"]
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Tämä oli hauska, kiitos kommentista!
[/quote]Heh. Pussaisin sitten naurun aikana yllättäen.
-Mies 29v + 1v-
Oletko jo kovassakin kännissä? :) t. toinen katkera, joka ei tällä kertaa kuitenkaan ole kännissä
Hanki pamiresepti, elämä helpottuu.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:44"]
Oletko jo kovassakin kännissä? :) t. toinen katkera, joka ei tällä kertaa kuitenkaan ole kännissä
[/quote]
Semmoisessa mukavassa kännissä, juon aika hitaasti mutta ei tässä enää pelkässä hiprakassa olla. Mukavaa lauantai iltaa sinulle!
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:09"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:05"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:02"]
Onanoitko paljon?
[/quote]
En ole koskaan ennen törmännyt sanaan 'onanoida', voisitko siis selittää sen tyhmälle että osaisin vastata.
[/quote]
Ei ihme, että olet yksin.
Jotain sivistystasoa nyt useimmat odottavat. Jos olet aikuinen, etkä tuohon sanaan ole törmännyt, niin jotain sinussa on vikaa... vikaa... vikaa... jne.
[/quote] huomatkaa että onanointi on suuri sivistyksen tae! jatka sie onanointiasi sivistynyt, e,,e halua äpäriäsi maailmaan.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:47"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:44"]
[/quote]
Semmoisessa mukavassa kännissä, juon aika hitaasti mutta ei tässä enää pelkässä hiprakassa olla. Mukavaa lauantai iltaa sinulle!
[/quote] Kiitos samoin!
http://www.digitaltrends.com/web/best-sites-for-creating-a-disposable-email-address/
Vaihtoehtoisesti esim. luo Gmail/Hotmail/Yahoo/tms. email-tilin keksityillä tiedoilla.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:30"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:18"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:14"]
Tykkäätkö One Directionista? Kannattaa kuunnella, itse vastaavassa tilanteessa hurahdin ihan täysin ja nyt elämässä taas jotain mielenkiintoista.
[/quote]
En ole kuunnellut, ehkä voisin kokeilla.
[/quote]
Ne laulaa sellaisia lauluja joista tulee hyvälle tuulelle. Geneeristä ja tuotettua poppia, komeita poikia. Laulut vähän flirttejä ja jopa vihjailevia, toisaalta sellaisia olet kaunis sellaisena kuin olet tyylisiä. Laulavat niitä juttuja joita haluaisin kuulla miesystävältäni (jota minulla ei ole). :)
t. se hurahtanut
[/quote]
Löysinkin pari piristävää kappaletta, kiitos vinkistä. Olet symppis!
Ei sitä One Directionia kannata kuunnella.