Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yksinäinen, katkera & kännissä. Kysy mitä haluat.

Vierailija
03.10.2015 |

...Kunhan kysyt. Siinäpä se tärkein tulikin. 

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:41"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:38"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:33"]

Oivoi. Saisiko olla suukko?

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Tämä oli hauska, kiitos kommentista! 

[/quote]Heh. Pussaisin sitten naurun aikana yllättäen.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

*puss* kerkisin ensin. 

Vierailija
42/59 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:08"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:05"]

Mistä moinen?

[/quote]

Täällä kohtalotoveri.

Olen ujo ja arka, tällä hetkellä jopa syrjäytynyt enkä tiedä mistä jatkaa tai oikeastaan aloittaa kaiken alusta. Katkera olen koska olen yksinäinen vaikka kaipaan ystäviä ja kavereita. Kännissä olen koska eipä tässä muutakaan tekemistä ole. 

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:45"]

Hanki pamiresepti, elämä helpottuu.

[/quote]

Olen syönyt joskus diapamia paniikkihäiriööni, siitä tuli ihan kiva olo mutta jäin vähän koukkuun. Lopulta oli ihan hyvä etten enää hakenut uutta reseptiä. Nyt olen päässyt ihan muilla keinoin paniikkihäiriöstäni eroon mutta enpä juuri muista ongelmista. 

Vierailija
44/59 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:48"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:02"]

Onanoitko paljon?

[/quote]

En ole koskaan ennen törmännyt sanaan 'onanoida', voisitko siis selittää sen tyhmälle että osaisin vastata. 

[/quote]

Ei ihme, että olet yksin. 

Jotain sivistystasoa nyt useimmat odottavat. Jos olet aikuinen, etkä tuohon sanaan ole törmännyt, niin jotain sinussa on vikaa... vikaa... vikaa... jne. 

[/quote] huomatkaa että onanointi on suuri sivistyksen tae! jatka sie onanointiasi sivistynyt, e,,e halua äpäriäsi maailmaan.

[/quote]

Voi voi, olenkin vielä ihan sivistymätönkin. No enpä ihmettele tätä yksinäisyyttä enää. Miksi ketään kiinnostaa masturbointini? Huomasin muuten että kuulostan tylyltä kun en käytä hymiöitä, mitä olette mieltä? Kuulostaisinko mukavammalta ja vähemmän katkeralta jos käyttäisin hymiöitä? 

Vierailija
45/59 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:57"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:48"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:02"]

Onanoitko paljon?

[/quote]

En ole koskaan ennen törmännyt sanaan 'onanoida', voisitko siis selittää sen tyhmälle että osaisin vastata. 

[/quote]

Ei ihme, että olet yksin. 

Jotain sivistystasoa nyt useimmat odottavat. Jos olet aikuinen, etkä tuohon sanaan ole törmännyt, niin jotain sinussa on vikaa... vikaa... vikaa... jne. 

[/quote] huomatkaa että onanointi on suuri sivistyksen tae! jatka sie onanointiasi sivistynyt, e,,e halua äpäriäsi maailmaan.

[/quote]

Voi voi, olenkin vielä ihan sivistymätönkin. No enpä ihmettele tätä yksinäisyyttä enää. Miksi ketään kiinnostaa masturbointini? Huomasin muuten että kuulostan tylyltä kun en käytä hymiöitä, mitä olette mieltä? Kuulostaisinko mukavammalta ja vähemmän katkeralta jos käyttäisin hymiöitä? 

[/quote]Et kuulosta tylyltä, vaan normaalilta. Ei aikuisen ihmisen tarvitse käyttää hymiöitä, ne on naurettavia.

Vierailija
46/59 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:51"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:30"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:18"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:14"]

Tykkäätkö One Directionista? Kannattaa kuunnella, itse vastaavassa tilanteessa hurahdin ihan täysin ja nyt elämässä taas jotain mielenkiintoista. 

[/quote]

En ole kuunnellut, ehkä voisin kokeilla. 

[/quote]

Ne laulaa sellaisia lauluja joista tulee hyvälle tuulelle. Geneeristä ja tuotettua poppia, komeita poikia. Laulut vähän flirttejä ja jopa vihjailevia, toisaalta sellaisia olet kaunis sellaisena kuin olet tyylisiä. Laulavat niitä juttuja joita haluaisin kuulla miesystävältäni (jota minulla ei ole). :)

t. se hurahtanut

[/quote]

Löysinkin pari piristävää kappaletta, kiitos vinkistä. Olet symppis!

[/quote]

Kiva jos tykkäät! Kannattaa myös kuunnella se uusi laulu, Drag Me Down. Se on aivan huippu. Vaikutat tosi mukavalta itsekin, voi kun löydettäisi toisemme reaalimaailmassa! Kaikkea hyvää sinulle!

Vierailija
47/59 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi yksinäinen :( kurjaa minullakin. Koko päivän ollut yksinäni kuntosalikäyntiä lukuun ottamatta. Olisi mukavaa olla jossakin hyvässä seurassa viettämässä iltaa. Voi kumpa löytäisin kavereita jostakin :/

N28

Vierailija
48/59 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muuten ap vähän sellanen olo, että saattaa kohta rysähtää. On meinaa alkanut todella yksi kerrallaan juttuja tapahtumaan. Siis puhun omasta elämästäni. Vittu ko pelottaa ihan saatanasti. 

Vierailija
49/59 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:59"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:51"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:30"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:18"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:14"]

Tykkäätkö One Directionista? Kannattaa kuunnella, itse vastaavassa tilanteessa hurahdin ihan täysin ja nyt elämässä taas jotain mielenkiintoista. 

[/quote]

En ole kuunnellut, ehkä voisin kokeilla. 

[/quote]

Ne laulaa sellaisia lauluja joista tulee hyvälle tuulelle. Geneeristä ja tuotettua poppia, komeita poikia. Laulut vähän flirttejä ja jopa vihjailevia, toisaalta sellaisia olet kaunis sellaisena kuin olet tyylisiä. Laulavat niitä juttuja joita haluaisin kuulla miesystävältäni (jota minulla ei ole). :)

t. se hurahtanut

[/quote]

Löysinkin pari piristävää kappaletta, kiitos vinkistä. Olet symppis!

[/quote]

Kiva jos tykkäät! Kannattaa myös kuunnella se uusi laulu, Drag Me Down. Se on aivan huippu. Vaikutat tosi mukavalta itsekin, voi kun löydettäisi toisemme reaalimaailmassa! Kaikkea hyvää sinulle!

[/quote]

Tuo oli kyllä asiallinen biisi, kiitos! Sinä vaikutata myös siltä että voisin kyllä kanssasi tutustua. Kaikkea hyvää itsellesikin, sait hymyn korviini tällä kommentillasi!

Vierailija
50/59 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:05"]

Täälläkin yksi yksinäinen :( kurjaa minullakin. Koko päivän ollut yksinäni kuntosalikäyntiä lukuun ottamatta. Olisi mukavaa olla jossakin hyvässä seurassa viettämässä iltaa. Voi kumpa löytäisin kavereita jostakin :/

N28

[/quote]

Hirveästi haleja sulle toivoo ap. Tämä on raastavaa, tiedän sen. Mutta toivottavasti se tässä kummallakin helpottaa. Olet varmasti upea ihminen sinä. 

Vierailija
51/59 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:07"]

Mulla on muuten ap vähän sellanen olo, että saattaa kohta rysähtää. On meinaa alkanut todella yksi kerrallaan juttuja tapahtumaan. Siis puhun omasta elämästäni. Vittu ko pelottaa ihan saatanasti. 

[/quote]

Apua, kerro toki lisää. Mielenkiinnolla odotan! Mikä rysähtää ja missä? 

Vierailija
52/59 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aww, minäkin olen 24v nainen ihan samassa tilanteessa. Tosin en pämppää, jostain syystä alkoholi eikä päihteet mitenkään mene minuun. Mutta itsekin toivoisin eläväni jotain toista elämää. Tämä ajatus on jopa mennyt niin pitkälle että pohdin totaalista katoamista. Tai identiteetin vaihtoa ja tyhjästä aloittamista. Itselläni kun nimenomaan tuo menneisyys raahaa pallona nilkassa.

Vierailija
53/59 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:17"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:07"]

[/quote]

Apua, kerro toki lisää. Mielenkiinnolla odotan! Mikä rysähtää ja missä? 

[/quote]En oikeen tiiä. Mutta olen kuullut että asiat yleens rysähtää kerralla. Niin vähän sellanen olo. Ja pelottaa. 

Vierailija
54/59 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile keskustelupalstoja, omalla kohdallani oli huomattavasti helpompi tutustua aluksi kunnolla netin välityksellä ja vasta sitten tavata kun tunsi toisen jo paremmin.

Toisekseen, jos juttu luistaa täällä jonkin kanssa (esim. tuon 1D fanin) voitte esim. luoda burner emailit ja pitää yhteyttä niiden avulla.

Tsemppiä, tuosta tilanteesta pääsee poiskin. T: M30

Vierailija
55/59 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:35"]Kokeile keskustelupalstoja, omalla kohdallani oli huomattavasti helpompi tutustua aluksi kunnolla netin välityksellä ja vasta sitten tavata kun tunsi toisen jo paremmin.

Toisekseen, jos juttu luistaa täällä jonkin kanssa (esim. tuon 1D fanin) voitte esim. luoda burner emailit ja pitää yhteyttä niiden avulla.

[/quote]

Miten luodaan burner email? T. Yksinäinen, känninen ääliö (ei ap)

Vierailija
56/59 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:36"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:35"]Kokeile keskustelupalstoja, omalla kohdallani oli huomattavasti helpompi tutustua aluksi kunnolla netin välityksellä ja vasta sitten tavata kun tunsi toisen jo paremmin.   Toisekseen, jos juttu luistaa täällä jonkin kanssa (esim. tuon 1D fanin) voitte esim. luoda burner emailit ja pitää yhteyttä niiden avulla.   Tsemppiä, tuosta tilanteesta pääsee poiskin. T: M30 [/quote] Miten luodaan burner email? T. Yksinäinen, känninen ääliö (ei ap)

[/quote]

Hyvä koska minä en ole ääliö. :D Nyt oli pakko naurahtaa.

Vierailija
57/59 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:24"]

Aww, minäkin olen 24v nainen ihan samassa tilanteessa. Tosin en pämppää, jostain syystä alkoholi eikä päihteet mitenkään mene minuun. Mutta itsekin toivoisin eläväni jotain toista elämää. Tämä ajatus on jopa mennyt niin pitkälle että pohdin totaalista katoamista. Tai identiteetin vaihtoa ja tyhjästä aloittamista. Itselläni kun nimenomaan tuo menneisyys raahaa pallona nilkassa.

[/quote]

Meitä löytyy, en toki voi sanoa että se mitenkään hyvä olisi mutta vertaistuki on aina hyvä olla. Minullakin vaivaa jonkin verran menneisyys mutta hyvin usein tunnen vain niin sanottua kosmista yksinäisyytä, en kuulu mihinkään eikä minua haluta mihinkään. Välillä mietin että voi kunpa voisi tosiaan vain kadota. 

Vierailija
58/59 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:35"]

Kokeile keskustelupalstoja, omalla kohdallani oli huomattavasti helpompi tutustua aluksi kunnolla netin välityksellä ja vasta sitten tavata kun tunsi toisen jo paremmin.

[/quote]

Kiitos tsempistä. Tuossa oli hyviä vinkkejä.

Vierailija
59/59 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä yksi känninen ääliö (ei siis ap) täällä miettii, että meidänlaisia yksinäisiä taitaa olla loppuviimeksi aika paljon... Vielä kun jossain kohdattaisiin toisemme.

Mutta joo, kaikkea hyvää ap:lle! <3 Mä menen nyt nukkumaan känniäni pois. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä