Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alakerran ukko mainitsi ilmoitusluontoisesti, että pojantytär tulee virpomaan meidät

Vierailija
10.04.2022 |

Tapaamme pojantytärtä ohimennen kerran tai pari vuodessa hänen vieraillessaan pappansa luona. Voiko lapsenlapsen vain ilmoittaa tulevan virpomaan, vaikka tämä ei ole mitenkään läheinen eikä oikein tuttukaan? HUOM! En nyt kaipaa kommentteja omasta suhtautumisestani, vaan siitä, onko alakerran miehen toiminta hyväksyttävää.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo töykeää. Mutta sun olisi pitänyt sanoa ei kiitos, en vietä pääsiäistä tai jokin muu valkoinen valhe. Ei se, että joku on tarpeeksi röyhkeä ilmoittamaan haluavansa sinulta jotain tarkoita, että sun pitää suostua!

Ps. Eläkää nyt vaan sen kanssa, että kaikkia ei ne teidän perinteet ja teidän kerjäävät basillikasat kiinnosta.

Vierailija
22/27 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi korrektimpaa kysyä sopiiko teille tulla virpomaan.

En omiakaan ekaluokkalaisiani päästä soittelemaan puolituttujen, saati sitten tuntemattomien ihmisten ovikelloja virpomisreissulla. Ajat ovat muuttuneet, enää ei ole soveliasta tulla oven taakse etukäteen ilmoittamatta.

Itse kyllä muksuna kävin siskon ja kavereiden kanssa kiertämässä koko lähiseudun virpomassa, oli hauskaa. Saaliiksi saatiin aina paljon suklaamunia, karkkia ja rahaa, jolla käytiin kioskilla ostamassa lisää suklaamunia ja karkkia!

En usko, että meillä käy virpojia. Meidän lapset taitavat olla tämän talon ainoat virpomisikäiset, ja alaovella on numerokoodi. Mutta jos joku tulee, olen kyllä varautunut antamaan virpojille suklaamunat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovikellon patterit pois tai ruuvaa ovikellon sisäpuolelta löysälle, niin ei soi.

Ulkopuolelle oveen lappu: älä koputa

Joskus piti laittaa entisessä asunnossa tuo lappukin, kun naapurin kakara kävi ympäri vuoden kerjäämässä kahvia ja kaikkea mahdollista ovellani. Kauppaan matkaa alle kilometri. Tämmöstä Lepuskin seudulla. Nykyisin kerjäläisperhe asuu Kontulassa.

Vierailija
24/27 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedätte nyt kunnon tumut ja kun se lapsi tulee örvellätte oikein kunnolla. Kiva kun ilmoitti ja kiva kun ei lasta lähetetä ihan kenen tahansa ovelle. Olisin otettu kun minua pidettäisiin riittävän luotettavana.

Vierailija
25/27 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa nyt pakotti sua niitten kuvioihin mukaan. Mua ahdistaa tollanen tuppautuminen ilmoitusluonteisesti.

Vierailija
26/27 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitti siis etukäteen, että sun tulee varautua karkeilla. Nyt kipin kapin kauppaan ostamaan namuja.

Vierailija
27/27 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovet lukkoon. Yhtään virpojaa ei tartte tulla.